۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از ضرغامی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از رئیس سازمان صدا و سیما جهت اجرای موفق برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رسانه ملی تقدیر کرد.
کد خبر : ۲۰۶۴۲۱
صراط: سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی از عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیما قدردانی کرد.

متن این پیام در ذیل می‌آید:

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سید عزت‌الله ضرغامی

سلام علیکم

با احترام؛ عرصه پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی، بسی ایمان، ایثار و جوانمردی طلب می‌کند که این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سر و جان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیدند و جاودانه شدند.

پاسداشت آن حماسه‌ها، عینیت‌بخشی مستمر و انتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع با شکوه و طلایی در جامعه از مولفه‌های موثر در قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان می‌باشد.

بنا به ارزیابی ستاد مرکزی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال 1393 با هدایت و مدیریت جنابعالی در تولید و پخش برنامه‌های جدید، اثرگذار و غیر تکراری همراه با افزایش کمّی و کیفی، تلاش مؤثر و چشمگیری داشته است.

بدین وسیله از تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن سازمان در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار دفاع مقدس و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) دارم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی
منبع: فارس