۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۳

پرسپوليس باشكست الاتحاد را‌بدرقه كرد

کد خبر : ۲۰۶۴۷
فارس: تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه سه بر يك الاتحاد عربستان را سه بر 2 شكست داد تا در زمين بازي شيطنت سعودي‌ها را پاسخ بدهيم.

دومين بازي پرسپوليس در دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي برابر الاتحاد عربستان و در حضور بيش از 14 هزار تماشاگر برگزار شد كه پرسپوليس با نتيجه سه بر2 برابر نماينده عربستان به پيروزي رسيد تا بهترين پاسخ را به شيطنت‌ها و جو سازي‌ آل سعود پاسخ داده باشد.

رسانه‌هاي عربي در چند روز گذشته مدام عليه ايران جوسازي كرده بودند كه امروز با شكست در ميدان فوتبال اين شايعه‌پراكني‌ها پاسخ داده شد.

حميد علي عسگر در دقايق 15 و 69 و آرفي در دقيقه 16 براي پرسپوليس گلزني كردند. محمد راشد در دقيقه 19 و سكوبرت( گل به خودي در دقيقه90+4) گل‌هاي الاتحاد را به ثمر رساند.

با اين پيروزي پرسپوليس 5 امتيازي شد و به رده سوم صعود كرد و الاتحاد همچنان 10 امتيازي در صدر جدول باقي‌ ماند.سرخپوشان با اين برد به صعود به مرحله حذفي اميدوار شدند و كار صعود‌ آنها به روز آخر و اما و اگر نتايج ديدارها كشيده شد.

محسن باسما داور سوريه‌اي به مازيار زارع و آرفي از پرسپوليس و اسامه حربي، سعود كريمي از الاتحاد كارت زرد نشان داد.

پرسپوليس در صورت برتري در اين ديدار و توقف بنيادكار برابر الوحده امارات شانس صعود به مرحله بعدي را پيدا مي‌كند. بنياد كار 5 امتيازي در رده دوم است و الوحده سه امتيازي سوم است.

تركيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، مجتبي شيري، سكو برت،عليرضا نورمحمدي، حميد علي عسگر، مازيار زارع، حسين بادامكي(مهدي شيري 90+3)، سامان آقازماني، محمد نوري، اشپيتيم آرفي و هادي نوروزي( از دقيقه 87 امير حسين فشنگچي)
سرمربي: علي دايي

*جدول رده‌بندي:
1- الاتحاد، 5 بازي، 10 امتياز (صعود كرد)
2-بنيادكار، 5 بازي، 8 امتياز
3-پرسپوليس، 5 بازي، 5 امتياز
4- الوحده، 5 بازي، 3 امتياز (حذف شد)
نظرات بینندگان
69
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
بسیجی های سازماندهی شده مورد خشم تماشاگران فوتبال قرار گرفتند و با همکاری نیروی انتظامی از ورزشگاه اخراج شدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
"سرخپوشان با اين برد به صعود به مرحله حذفي اميدوار شدند و كار صعود‌ آنها به روز آخر و اما و اگر نتايج ديدارها كشيده شد."

ظاهرا نویسنده قوانین فوتبال رو نمی دونه!

هر اتفاقی هم که در دیدارهای آخر این گروه بیفته بازم پرسپولیس حذفه به خاطر
قانون "بازی رو در رو". یعنی چون تو آزادی 3-1 به ازبک ها باختند در حالت تساوی امتیازهاشون، باز هم پرسپولیس حذف می شه.

حذف پرسپولیس روی سهمیه ی ما در سال آینده تاثیر داره ولی نمی دونم آوردن پرچم بحرین (که بیانیه دادند و نذاشتند بیاد) هم تاثیر داشت یا نه؟