۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

خانه زن 50 ساله بر سرش خراب شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک منزل مسکونی بر سر زنی 50 ساله خبر داد.
کد خبر : ۲۰۶۵۳۹
صراط: سیدجلال ملکی در این باره گفت: به دنبال یک مورد حادثه تخریب ساختمان در ساعت 12:04 امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان سعیدی شهرک صادقیه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که بخش‌هایی از یک ساختمان مسکونی یک طبقه که در مجاورت یک زمین گودبرداری شده قرار داشت، تخریب شده و در طی یک زن 50 ساله در زیر آوار مانده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه زمین گودبرداری شده حدود 200 متر مربع مساحت داشت که بخش اعظمی از آن به عمق بیش از 1.5 متر گودبرداری شده بود، افزود: این خانه نیز از قسمتی که در مجاورت زمین قرار داشت، تخریب شده بود. آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، عملیات نجات را آغاز کرده و زن 50 ساله را برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه درباره اصولی و یا غیراصولی بودن این زمین باید منتظر نظر کارشناسان ماند، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و جست‌وجو برای نجات دیگر محبوس‌شدگان احتمالی، در ساعت 13 به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

منبع: ایسنا