۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

تشکیل حزب ندا در چه مرحله‌ای است؟

عضو ارشد حزب نداى ایرانیان از تشکیل 4 کمیته مختلف در حزب متبوع‌اش به منظور ایجاد ارکان رسمی «ندا» خبر داد و گفت: پیش‌نویس اساسنامه نهایى شده و مرامنامه حزب نیز برای ارائه به وزارت کشور آماده است.
کد خبر : ۲۰۶۶۲۴
صراط: سید شهاب‌الدین طباطبایی عضو ارشد حزب ندای ایرانیان درباره آخرین وضعیت حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: ارکان و کمیته‌های موقت این حزب تشکیل شده است تا پس از صدور مجوز رسمی حزب از سوى وزارت کشور، زمینه ایجاد و آغاز به کار ارکان رسمی را فراهم کنند.
 
طباطبایى افزود: کمیته‌های اطلاع رسانی، استانها، تشکیلات و آموزش تشکیل شده و جلسات دفتر سیاسی حزب نیز در طول ماه‌هاى گذشته با دستور کار تدوین بیانیه‌هاى راهبردى و مرام نامه و اساسنامه برگزار شده است.
 
عضو حزب نداى ایرانیان تصریح کرد: پیش‌نویس اساسنامه نهایى شده تا پس از موافقت اولیه به تصویب هیات موسس برسد و مرامنامه حزب نیز برای ارایه به وزارت کشور آماده است.
 
وى با بیان اینکه تشکیل دفاتر استانی حزب ندا در دستور کار کمیته استان‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان و همدان حلقه اولیه شورای شاخه استانی حزب شکل گرفته است.
 
طباطبایى در پایان تأکید کرد: حزب ندای ایرانیان با آمادگى کامل در انتظار صدور مجوز از سوى وزارت کشور است.
منبع: فارس