۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

پاداش 8 هزار پوندی مردی برای قتل همسرش!

یک مرد انگلیسی برای کشتن همسر سابق و فرزندانش در زندان یک آدمکش اجیر کرده بود.
کد خبر : ۲۰۶۶۳۰
صراط: مهندس کینه‌جوی انگلیسی با تعیین جایزه چند هزار پوندی برای اجرای نقشه قتل عام همسر سابق و فرزندانش در زندان یک آدمکش اجیر کرد. «اندرو مک گری» مهندس نقشه‌کش ساختمانی به اتهام آتش زدن خانه مادر همسرش در زندان به‌سر می‌برد.

این مهندس نقشه‌کش از همان ابتدای ورود به زندان بولتون انگلیس نقشه‌ای کشید تا انتقامی هولناک از همسر جدا شده‌اش بگیرد. او پس از گذشت چند ماه از محکومیتش با یکی از زندانیان دوست شد و با دادن وعده پاداش چند هزار پوندی از او خواست پس از آزادی به سراغ زن و بچه‌هایش برود و آنها را بکشد.

این مرد کینه‌جو نرخ هر قتل را نیز مشخص کرد! این مهندس حتی جزئیات نقشه خانه همسر سابقش و نشانی محل نگهداری اشیای قیمتی را نیز به زندانی اجیر شده‌اش داده بود که او پس از قتل دست به سرقت بزند تا پلیس گمان کند قتل‌ها به خاطر سرقت انجام شده است. به نظر مهندس زندانی، این نقشه بی‌نقص جلوه می‌کرد اما زمانی که یکی از زندانیان موضوع را به نگهبانان گزارش داد لو رفت و «مک گری» را با اتهام جدیدی پای میز محاکمه نشاند.

به گزارش پلیس بولتون این مرد حتی در این نقشه کینه‌جویانه همسایه خانه‌اش را نیز از قلم نینداخته بود و حدود 500 پوند برای آتش‌زدن خانه او تعیین کرده بود چون این همسایه با شهادت خود باعث گرفتاری او شده بود. اینکه این زندانی چطور قادر به پرداخت این مبلغ بود تحقیقات پلیس را به سمت یافتن همدست او در خارج از زندان سوق داد اما هیچ سرنخی در این‌باره به دست نیامد. قرار است این مهندس انگلیسی در دادگاه جدیدی برای اتهامات تازه‌اش محاکمه شود اما هنوز زمان این دادرسی مشخص نشده است. در فهرست قیمت‌های وسوسه‌برانگیز این مرد، 8 هزار پوند برای قتل همسر و 50 هزار پوند برای قتل عام فرزندان خانواده این زندانی تعیین شده بود.
منبع: ایران