۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

گزینه تکراری سرمربی امیدها شد +عکس

هومن افاضلی به عنوان سرمربی، تیم ملی امید را در اردوی قطر و هم چنین بازی دوستانه با الاهلی و المپیک قطر همراهی خواهد کرد. این 2 بازی در روزهای 24 و 27 آبان در دوحه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۶۸۷۳
صراط: هومن افاضلی به عنوان سرمربی، تیم ملی امید را در اردوی قطر و هم چنین بازی دوستانه با الاهلی و المپیک قطر همراهی خواهد کرد. این 2 بازی در روزهای 24 و 27 آبان در دوحه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد +عکس

هم اکنون نشست کمیته فنی برای انتخاب مربی جدید در جریان است اما دور از ذهن است مقدمات گرفتن ویزا و هم چنین بلیت سفر به قطر برای وی در فرصت کم باقی مانده فراهم شود. بنابراین هومن افاضلی که پیش از این هم سرمربی تیم ملی امید بوده در قطر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

سمت محمد خاکپور در تیم ملی امید مدیر فنی است و سرپرستی و مدیریت اجرایی تیم نیز برعهده حسین اخوت است.

**ایمیل فدراسیون فوتبال برای وینگادا: نماینده ات را برای تسویه حساب به قطر بفرست

فدراسیون فوتبال در ایمیلی برای وینگادا قطع همکاری با او را اعلام رسمی کرده است.    

در این ایمیل ضمن تقدیر و تشکر از وینگادا از او خواسته شده نماینده اش را برای مذاکرات پیرامون مسائل مالی و هم چنین تسویه حساب به قطر بفرستد.

شاید برایتان جالب باشد که وینی به دلیل بدهی 400 میلیون تومانی به اداره مالیات نمی تواند به تهران سفر کند و در صورت سفر برای خروج از کشور حتما باید این پول را بپردازد. البته قرار بود باشگاه پرسپولیس بدهی مالیاتی وینگادا را پرداخت کند که تا اکنون در این زمینه اقدامی انجام نداده است.

گفتنی است وینگادا بعد از دریافت ایمیل از فدراسیون فوتبال از این تصمیم خیلی ناراحت شده و می خواهد در مصاحبه ای حرف های ناگفته اش را بر زبان بیاورد اما تا قبل از تسویه حساب با فدراسیون فوتبال این کار را انجام نخواهد داد.