۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

بازداشت ربایندگان یک دختر در 30 دقیقه!

با تلاش و پیگیری ماموران انتظامی کرج سارقان زورگیری که با تهدید زن جوان و سوار کردن وی به خودرو شان قصد سرقت اموال وی را داشتند در کمتر از 30 دقیقه شناسایی و دستگیر شدند .
کد خبر : ۲۰۷۱۸۴
صراط: سرهنگ «سید حسین سید حقیقی» فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این خبر گفت : طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه 3 نفر سارق زورگیر در منطقه خرمدشت کرج با استفاده از یکدستگاه خودرو پراید زن جوانی را به زور سوار خودرو کرده و متواری شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .
 
وی گفت : با توجه به اینکه شهروندانی که در نزدیکی صحنه بودند موفق به یادداشت پلاک خودرو شده بودند به خاطر حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار و کنترل خودروها در سطح کرج بویژه منطقه مورد نظر در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
سرهنگ سید حقیقی افزود : علاوه بر اجرای طرح مهار با تصور این فرضیه که احتمال آدم ربایی نیز وجود داشته باشد بلافاصله چندین اکیپ ویژه از نیروهای رهایی گروگان، شناسایی خودرو متواری شده و دستگیری 3 سرنشین آن را در دستور کار خود قرار دادند.
 
پس از نزدیک به 30 دقیقه کار عملیاتی سرانجام خودرو مورد نظر در یکی از مناطق کرج مورد شناسایی قرار گرفت که به محض صدور دستور ایست از سوی پلیس به سرعت خود افزوده و متواری شد.
 
ماموران نیز در حالی که دختر ربوده شده در داخل خودرو درخواست کمک می کرد به تعقیب آن پرداختند و با اعلام به سایر گشت های انتظامی حاضر در منطقه کلیه مسیرهای فرار سارقان را مسدود کردند که سرانجام موفق شدند با شلیک چندین تیر هوایی خودرو مورد نظر را متوقف و فرد ربوده شده را نجات دهند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان داشت : متهمان دستگیر شده که سه نفر می باشند همگی دارای سوابق متعدد کیفری ازجمله سرقت خودرو ، شرارت ، زورگیری ، اخاذی ،درگیری با ماموران انتظامی بوده ودر بازجویی پلیسی نیز اعتراف کردند که قبلا نیز به خاطر ارتکاب جرائم متعدد دستگیر و روانه زندان شده اند و به تازگی با تشکیل یک باند 3 نفره تصمیم داشتند تا درقالب مسافرکشی و یا زورگیری اموال شهروندان را به سرقت ببرند که با هوشیاری ماموران انتظامی در اولین زورگیری خود دستگیر شدند.
 
سردسته این باند در اعترافات خود گفت که آنها پس از سرقت پالتو، گوشی موبایل و سایر اموال قیمتی زنی که به زور او را سوار خودرو کرده بودند، قصد داشتند وی را در یک خیابان خلوت رها کنند که قبل از عملی کردن این تصمیم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفته و دستکیر شدند.
 
متهمان دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شدند.
برچسب ها: کرج شرور متهم ربودن