۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶
پیرامون شکایت از مداحان

ریاست جمهوری: مدعی العموم شکایت کرده دادستان تهران: دادستانی سخنگو ندارد

درخصوص اين مداحان نيز واحدهاي دولتي طرح شكايت كرده‌اند كه پرونده ارجاع نيز شده است. اما مدعي‌العموم شكايتي نكرده...
کد خبر : ۲۰۷۲۶
"صراط" - دادستان تهران در حاشيه معارفه معاون امور زنان و اطفال دادسراي تهران در جمع خبرنگاران درباره‌ي طرح شكايت از مداحان اظهارات جالبی را مطرح کرد .
به گزارش صراط نیوز جعفری دولت آبادی در پاسخ به این سوال که افرادي كه از دو مداح شكايت كرده‌اند، خود پيش از اين اظهارنظرهايي در مورد پيامبران داشته‌اند، آيا براي اين افراد پرونده‌اي تشكيل شده يا خير؟ گفت: بارها گفته‌ام كه ما را با دستگاه‌هاي دولتي به دعوا نيندازيد ما اگر جايي احساس كنيم جرمي واقع شده ورود پيدا مي‌كنيم. درخصوص اين مداحان نيز واحدهاي دولتي طرح شكايت كرده‌اند كه پرونده ارجاع نيز شده است. اما مدعي‌العموم شكايتي نكرده، اجازه دهيد دادستاني در حوزه‌هاي فكري و عقيده‌اي افراد ورود پيدا نكند مگر اينكه اين مورد خيلي بزرگ باشد.
البته دادستان تهران پیرامون این مسئله که آیا عقاید انحرافی رئیس دفتر رئیس جمهور پیرامون پیامبران و انبیاء و انتشار آزادانه آن از تریبون و رسانه های مختلف مورد بزرگی محسوب می شود یا نه توضیحی نداد .
دولت آبادی در ادامه و در پاسخ به این سوال که معاون حقوقي رييس‌جمهور در رابطه با شكايت از اين مداحان اعلام كرده بود كه مدعي‌العموم در اين خصوص وارد شده و پس از آن رياست‌جمهوري طرح شكايت كرده است گفت: دادستاني سخنگو ندارد، ما به هيچ عنوان در اين مورد وارد نشديم و تنها با همان شكايتي كه مطرح شد تشكيل پرونده صورت گرفت.
گفتنی است معاونت حقوقی ریاست جمهوری به دلیل انتقادات حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان به رئیس دفتر رئیس جمهور از این دو مداح سرشناس کشور به قوه قضائیه شکایت کرد .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۳
اگر دادستان می گوید که دولت شکایت کرده، هیچ حرف دیگری پذیرفته نیست چون دادسرا مرجع اظهار نظر در این مورد است. ضمنا متن شککایت نامه را هم بگذارند روی اینترنت خوب است.
البته نباید مانع شکایت هیچ کسی شد و باید رسیدگی کرد
اصل‏ سي و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: «دادخواهي‏ حق‏ مسلم‏ هر فرد است‏ و هر كس‏ مي‏ تواند به‏ منظور دادخواهي‏ به‏ دادگاه‏ هاي‏ صالح‏ رجوع‏ نمايد. همه‏ افراد ملت‏ حق‏ دارند اين‏ گونه‏ دادگاه‏ ها را در دسترس‏ داشته‏ باشند و هيچكس‏ را نمي‏ توان از دادگاهي‏ كه‏ به‏ موجب‏ قانون‏ حق‏ مراجعه‏ به‏ آن‏ را دارد منع كرد.»
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۲
قوه قضایه بعد از دوسال از توهینتات فائزه هاشمی به مقدسات تازه براش پرونده درست کرده که نهایتا تبرئه می شه و پروند ماسمالی خواهد شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی- «هركس به مقدسات اسلام و يا هريك از انبياء عظام يا ائمه طاهرين ( ع ) يا حضرت صديقه طاهره ( س ) اهانت نمايد اگر مشمول حكم ساب النبي باشد اعدام مي شود و درغير اين صورت به حبس از يك تا پنج سال محكوم خواهدشد»
خانم هاشمی چی گغته که از نظر شما توهین آن هم به مقدسات است؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
برای دختر هاشمی که همه رگ غیرتشون باد کرد. برای فحاشی مدح کننده ها انگار نه انگار
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
به ریاست جمهور یک مملکت راحت توهین شده بایدم حالشون گرفته بشه ..
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
"گفتنی است معاونت حقوقی ریاست جمهوری به دلیل انتقادات حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان به رئیس دفتر رئیس جمهور از این دو مداح سرشناس کشور به قوه قضائیه شکایت کرد ."
خداييش حرفاي سعيد حداديان در مورد مش...... انتقاد بود يا عين غيبت و تعمت و افترا و دروغ........
بريد خوش باشيد.....
سايت شما هم مثل اينكه سندش به نام كساي ديگه خورده...
كاش يه جايي بود كه آدم دلشو خوش مي كرد كه تو آونجن الكي حق به جانب كسي نمي دند و هميشه حقيقت واقعي طلبه داره.....
من از مش...... خوشم نمياد اما ببينم چه طور وقتي اون مياد و يه نظريه اي رو مطرح مي كنه عين چوب مي خوره تو سر احمدي نژاد و احمدي نژاد ميشه ضد ولايت فقيه اما وقتي يه آدم نمي دونم چي بگم.... مثل همين حاجيتون (حداديان) جد و آباد طرف رو تو مجلس امام حسين كالبد شكافي مي كنه ميشه ولايتمدار مطلق....
مگه تو اسلام اظهار نظر آزاد و طرح نظريه جرمه....
اميدوارم هرچي آدم متحجر و زبون نفهم و..... رو هرچه سريعتر بريزن تو خليج فارس تا كوسه ها حداقل يه نفعي ببرند تازه اگه بعدا رودل نكنند!
دلم واسه آقا مي سوزه كه واقعا لقب "مقتدر مظلوم" برازندشه چون يه مشت حامي و مدعي ولايتمداري مثل ماها داره....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
نا نمی توانیم بایستیم تا یه آدم کم سواد مثل مش...... در مورد انبیا و اولیا اظهار نظر کنه
ایشان مگر کارشناس علوم دینی هستند که .........می کنه؟!!
دم حدادیان گرم که پته اش و رو آب ریخت
آقا جان تا کی بگیم ایشالا بزه آقای ا........ نژاد این مش...... عین ...........!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
توی این مملکت فقط .................