۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

سوالات نمایندگان‌از وزیرورزش‌مسکوت‌ماند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سوالات سه نماینده از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای بررسی بیشتر در این کمیسیون، مسکوت ماند.
کد خبر : ۲۰۷۴۷۱
صراط:  حجت الاسلام «علی طاهری» با تشریح جلسه عصر سه شنبه کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در ابتدای جلسه حجت السلام و المسلمین«احمد سالک» رییس کمیسیون فرهنگی گزارشی از بازدید برخی اعضا از نمایشگاه مطبوعات ارائه کرد.

وی با بیان اینکه رییس کمیسیون فرهنگی این نمایشگاه را دارای مزایایی نسبت به سال قبل دانست، ادامه داد: رییس کمیسیون بر این اعتقاد بود که این نمایشگاه با نقاط ضعفی نیز همراه است که امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دقت این نقاط ضعف و قوت را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به حضور «محمود گودرزی» وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی افزود: ابتدا آقای مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس سوالاتی مطرح کرد و زمانی به وی داده شد تا پاسخ های وزیر را مورد بررسی قرار دهد، همچنین «سید ناصر موسوی لارگانی» نماینده فلاورجان، «غلامحسین شیری علی آبادی»نماینده هشترود و «موسی الرضا ثروتی» نماینده بجنورد نیز سوالات خود را مطرح کردند که اکثر این سوالات برای پیگیری و بررسی بیشتر مراعا ماند.

وی ادامه داد: یکی از سوالات مشترک، بحث کمرنگ بودن فعالیت های این وزارتخانه درباره جوانان بود که وزیر در پاسخ گفت که حجم سنگین فعالیت های ورزشی این وزارتخانه را با محدودیت مواجه کرده اما در عین حال اینطور نیست که کاری انجام نمی شود و معاون وی نیز گزارشی از عملکرد وزارتخانه در حوزه جوانان ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: سوالات دیگر نیز درباره عزل و نصب روسای فدراسیون ها، مشکلات فوتبال و باشگاه های پرسپولیس و استقلال، وام ازدواج، مشکلات موجود در ورزش همگانی و ورزش بانوان، بحث مسکن و اشتغال جوانان و سوالاتی منطقه ای بود.
منبع: ایرنا