۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

ساکت:مبلغ حق‌ پخش‌ هنوز نهایی نشد

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان می‌گوید برای رسیدن به یک برنامه جامع در خصوصی سازی باشگاه‌ها نیاز به تصویب طرح جامع نظام باشگاه‌داری در مجلس داریم.
کد خبر : ۲۰۷۵۱۴
صراط: محمدرضا ساکت با حضور در غرفه ایسنا اطلاعاتی را در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر ارائه کرد.

وی اظهار کرد: حق پخش تلویزیونی در حال حاضر به صورت یک لایحه تنظیم شده و از سال آینده در بودجه دولت گنجانده می‌شود که این امر یک موفقیت بزرگ برای فوتبال محسوب می‌شود.

او ادامه داد: هنوز به توافق قطعی برای مبلغ پرداختی برای حق پخش نرسیده‌ایم اما در تلاش هستیم تا اختلافات باقیمانده را هرچه زودتر حل کنیم. در این میان مبالغی که مطرح می‌شود براساس گمانه زنی هاست و هنوز هیچ مبلغ دقیقی برای حق پخش درنظر گرفته نشده است.

این مدیر ورزشی در پاسخ به این سوال که عده ای اعتقاد دارند نباید چنین پولی از سوی دولت برای پخش بازی‌های لیگ داده شود نیز گفت: شاید برای برخی از بازی ها این صحبت درست باشد اما حق پخش لیگ برتر به صورت یک پکیج ارائه می شود و شامل تمامی تیم‌ها است.

ساکت در مورد آخرین وضعیت بازیکنان سرباز نیز گفت: ما همواره بر این موضوع اعتقاد داریم که بازیکنان سرباز باید مانند تمامی اقشار جامعه به سربازی بروند اما در این میان نباید برخی از باشگاه‌های بازیکن‌ساز لطمه ببینند.

او تصریح کرد: برای مثال باشگاهی چون فولاد که به عنوان یک باشگاه بازیکن ساز فعالیت دارد نباید بعد از تربیت بازیکنان و پرورش آن‌ها دچار مشکل سربازی شود. برای این امر برنامه‌هایی درنظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم با یک مدیریت درست شاهد موفقیت در این زمینه باشیم.

ساکت همچنین به موانع موجود برای خصوصی سازی باشگاه‌های لیگ برتری اشاره کرد و گفت: تا تصویب نشدن طرح جامع نظام باشگاه‌داری نمی‌توانیم انتظار خصوصی سازی و کسب درآمد در باشگاه‌ها را داشته باشیم.

منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم