۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

قربانی: قربانیان اسیدپاشی متدین بودند

معاون قضایی دیوان عدالت اداری گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد که اسیدپاشی برای امر به معروف صورت گرفته و ارتباط این حادثه با ماجرای امر به معروف چیزی جز شیطنت رسانه‌ای نبود.
کد خبر : ۲۰۷۶۲۲
صراط: حجت‌الاسلام موسی قربانی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص مصوبه اخیر دیوان عدالت مبنی بر اینکه وزارت ارشاد حق ندارد رأساً اقدام به فیلتر سایتی کند، گفت: این مصوبه به صورت موقت ابلاغ شده و هنوز وزارت ارشاد دفاعیه خود را ارائه نکرده است.
 
وی افزود: اگر وزارت ارشاد توانست مبانی قانونیی خود را ارائه دهد می‌تواند به کار خود مبنی بر فیلتر سایتها ادامه دهد اما در صورتی که نتواند مستندات خود را ارائه کند قانوناً حق فیلتر سایتی را ندارد.
 
معاون قضایی دیوان عدالت اداری در ادامه با اشاره به ماجرای اسید پاشی اصفهان و ارتباط دادن این موضوع از سوی برخی از رسانه‌ها به بحث امر به معروف و نهی از منکر گفت: اصلاً مطرح کردن اسیدپاشی و ارتباط دادن  آن با امر به معروف یک رذالت و خباثت است چرا که عمل هیچ فردی نمی‌تواند پای یک جریان و یک حرکت نوشته شود.
 
وی ادامه داد: در این ماجرا از نظر مصداقی موضوع منتفی است، ضمن اینکه قربانیان این حادثه افرادی متدین بودند، در هر صورت ایجاد این حواشی چیزی جز شیطنت رسانه‌ای نبود.
منبع: فارس