۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
همزمان با انتصاب سرافراز به ریاست رسانه ملی

چشم متکی به قائم‌مقامی دوست قدیمی!

شنیده شده منوچهر متکی وزیر برکنار شده دولت احمدی نژاد که صلاحیتش در انتخابات 92 هم تائید نشد بعد از مدتی خانه نشینی با شنیدن انتصاب دوست قدیمی به ریاست سازمان صدا و سیما از طریق برخی نزدیکانش در سازمان قصد ورود به جمع مدیران رسانه ملی را دارد.
کد خبر : ۲۰۷۶۲۴
صراط: با صدور حکم ریاست محمد سرافراز بر سازمان صدا و سیما تغییرات مدیریتی در این سازمان زیر نظر وی از ابتدای هفته آغاز شده است. در اولین قدم هادی طائب از "پرس تی وی" به ساختمان شیشه ای جام جم آمده و رئیس دفتر سرافراز شده است. قرار است تا پایان هفته اسامی معاونان جدید رسانه ملی اعلام گردد.

چمران نیوز با این مقدمه نوشت: با انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صداوسیما، گمانه‌زنی‌ها درباره ترکیب مدیریتی رسانه ملی افزایش یافته، در این بین برای پست حساس قائم مقامی نام هایی همچون خجسته ،صوفی، مهاجرانی ، پیشنمازی و... از مدیران فعلی و پیشین صدا و سیما مطرح می باشد که هر کدام تجربه مدیریتی چندین ساله در این سازمان را در کارنامه خود یدک می کشند از سوی دیگر از خارج سازمان هم نام برخی چهره های سرشناس و با تجربه برای قائم مقامی به سرافراز پیشنهاد شده است اما نکته جالب توجه تلاش گسترده اطرافیان کاندیدای رد صلاحیتی انتخابات 92 برای متقاعد کردن سرافراز جهت تصاحب این پست می باشد.

شنیده شده منوچهر متکی وزیر برکنار شده دولت احمدی نژاد که صلاحیتش در انتخابات 92 هم تائید نشد بعد از مدتی خانه نشینی با شنیدن انتصاب دوست قدیمی به ریاست سازمان صدا و سیما از طریق برخی نزدیکانش در سازمان قصد ورود به جمع مدیران رسانه ملی را دارد، البته معلوم است مشاوران وی باردیگر همچون انتخابات92 بی تجربگی کرده و متکی را نسبت به حساسیت پست دلخواهش اگاه نساخته اند چرا که قائم مقامی مجموعه بزرگ صدا و سیما توان اجرایی بالا و تجربه مدیریتی در این عرصه را می طلبد و به نظر نمی رسد وزیر سابق امور خارجه دارای چنین شرایطی باشد.

در این بین نزدیکان و دوستان متکی هم به دو گروه تقسیم می‌شوند. بعضی‌ از این افراد معتقدند که پست قائم‌مقامی رسانه ملی برای کسی که سال‌ها پیش توانسته موفق‌ترین وزیر (!) دولت باشد، کسرشأن است و در مقابل برخی دیگر از نزدیکانش به هر دری می‌زند تا منوچهر متکی به این سمت برسد تا شاید آنها هم به اهداف‌شان برسند. باید دید آیا متکی به سمت قائم مقامی رسانه ملی خواهد رسید یا خیر ؟!