۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

افتتاح اولین کلینیک‌ تخصصی‌ کنترل‌خشم

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نخستین کلینیک کنترل خشم، در منطقه 7 تهران تا 15 آذرماه افتتاح می شود.
کد خبر : ۲۰۷۷۳۱
صراط:  محمود گلزاری روز چهارشنبه با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، اظهار داشت: تامین متخصصان و امر آموزش به آنان وظیفه ما است و شهرداری تهران وظیفه تامین مکان این کلینیک ها و تامین هزینه های جاری آنها را برعهده دارد.

وی افزود: براساس اظهارات مسوولان شهرداری تهران، قرار است محل این کلینک در روزهای آینده در اختیار معاونت جوانان وزارت ورزش قرار گیرد.

معاون وزیر ورزش اضافه کرد: بر اساس توافقات قرار است، یک سوم هزینه ها را شهرداری و یک سوم دیگر را نیز وزارت ورزش و جوانان و بقیه توسط فرد مراجعه کننده پرداخت شود.

وی از موافقت شهرداری های دیگر کلانشهرها همچون کرج، رشت، اصفهان و مشهد با احداث این کلینیک در شهرهایشان خبر داد و افزود: ناهنجاری هایی مانند خشونت و درگیری های خیابانی که حتی می تواند منجر به قتل شود، در کشور شیوع یافته است.

گلزاری درخصوص افراد مراجعه کننده به این کلینیک ها گفت: ارجاعاتی که از سوی نیروی انتظامی و دادسراها و افرادی که بطور شخصی به منظور آموزش کنترل خشم به این کلینیک ها مراجعه می کنند، از افراد قابل پذیرش در این مراکز درمانی هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران مدارس یکی از اهداف این مراکز درمانی است.

وی ادامه داد: دبیرستان های پسرانه یکی از جوامع هدف ما در این طرح است.
منبع: ایرنا