۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

سکه پسر 6ساله را به کام مرگ فرو برد

بلعیدن یک سکه 10 ریالی دانش‌آموز کلاس اول یکی از مدارس بهشهر را به آغوش مرگ فرستاد.
کد خبر : ۲۰۷۸۱۴
صراط: بلعیدن یک سکه 10 ریالی دانش‌آموز کلاس اول یکی از مدارس بهشهر را به آغوش مرگ فرستاد.
این حادثه زمانی رخ داد که این پسربچه 6 ساله در اتاق خودش دور از چشم پدر و مادر به تنهایی مشغول بازی بود.
رنجبر که هنوز باور ندارد پسر شیرین‌زبان بهترین دوستش دیگر در میان آنان نیست،  گفت: ساعت 4 عصر 20 آبان ماه مادر «محمد» که معلم مدرسه است وقتی به خانه می‌آید مشغول تمیزکردن خانه و شستن لباس‌ها می‌شود و به خیال اینکه دختر 10 ساله‌اش مراقب محمد کوچولو است با آسودگی کارهایش را انجام می‌دهد اما در همین لحظه دختر خانواده به خاطر اینکه برادر کوچولویش از رفتنش گریه نکند بی‌صدا خانه را ترک می‌کند. حدود یک ربع بعد وقتی دوستم به نام «محمدعلی» وارد خانه می‌شود، سراغ محمد را می‌گیرد و سپس در کمال ناباوری محمد را در حالی در اتاقش می‌بیند که روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد.
او ابتدا گمان می‌کند پسرکش دچار برق‌گرفتگی شده است اما پس از انتقال به بیمارستان، پزشکان می‌گویند محمد در حالی که مشغول بازی کردن با سکه‌ها بوده یکی از آنها را بلعیده و به کام مرگ فرو رفته است.
«محمد علی» پدر این پسرک نیز درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 4 عصر 20 آبان وقتی به خانه رسیدم متوجه غیبت طولانی مدت محمد شدم. وقتی به اتاق او رفتم از صحنه‌ای که ‌دیدم، وحشت کردم.
پسرم در حالی که همه صورتش کبود شده بود، وسط اتاق روی زمین بی‌حرکت افتاده و نفس نمی‌کشید. بسرعت به سمت او رفتم تا ببینم چه اتفاقی برایش افتاده است ولی هیچ اتفاق ظاهری در بدن او دیده نمی‌شد، خوب که دقت کردم متوجه شدم نفس نمی‌کشد بسرعت او را به بیمارستان رساندم. پزشکان پس از معاینات اولیه اعلام کردند در مجرای تنفسی وی چیزی گیر کرده که باعث تنگی‌نفس پسرم شده است.
پزشکان بیمارستان بوعلی سینای ساری اقدامات لازم برای نجات وی را انجام دادند اما با وجود همه تلاش‌ها پسرم جانش را از دست داد.
به گفته مسئولان بیمارستان در نتیجه آزمایش‌های رادیوگرافی و عکسبرداری از این کودک مشخص شد یک سکه 10 ریالی توسط او بلعیده شده و باعث مسدود شدن مجرای تنفسی و خفگی‌اش شده است.
منبع: ایران
برچسب ها: سکه بهشهر مدرسه پسر