۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

7 ساعت آزار 2 پرستار زن

شکنجه‌گر 20 ساله انگلیسی که با شقاوت و وحشیگری دو پرستار جوان را مورد حمله قرار داده بود، به حبس ابد محکوم شد و قاضی دادگاه اعلام کرد این جوان پس از 15 سال زندان می‌تواند تقاضای آزادی کند.
کد خبر : ۲۰۷۸۲۹
صراط: شکنجه‌گر 20 ساله انگلیسی که با شقاوت و وحشیگری دو پرستار جوان را مورد حمله قرار داده بود، به حبس ابد محکوم شد و قاضی دادگاه اعلام کرد این جوان پس از 15 سال زندان می‌تواند تقاضای آزادی کند.
«کونا اسمیت» 20 ساله از چند ماه پیش با این دو پرستار جوان آشنا شده بود و با جلب اعتماد آنها اطلاعات زیادی درباره زندگی خصوصی‌شان به دست آورده بود. با این اطلاعات «اسمیت» به خانه این دو پرستار حمله کرد و در حالی که دست و پا و دهان هر دو را بسته بود، آنها را با ضربات متعدد چاقو و مواد آتشزا شکنجه داد. این حمله وحشیانه هفت ساعت ادامه داشت و در حالی که هر دو پرستار نیمه‌جان شده بودند، اسمیت سر یکی از آنها را زیر آب نگه‌داشت تا درد سخت خفگی را نیز تجربه کند. این جوان دیوانه پیش از ترک دو پرستار به آنها گفت: امشب را بگذرانید و صبح فردا پلیس را به خانه من بفرستید!
این دو زن جوان که در چند قدمی مرگ بودند در تماس با امداد و پلیس از مرگ گریختند اما با جراحات شدید در وضعیت وخیمی در بیمارستان بستری شدند. پس از دستگیری شکنجه‌گر جوان، محاکمه‌اش در فاصله کوتاهی آغاز شد و قاضی دادگاه پس از بررسی مدارک و شواهد، این متهم دیوانه را به حبس ابد محکوم کرد.
قاضی پرونده همچنین حکم به روان‌درمانی این متهم در مدت محکومیت داد. بر‌اساس حکم قاضی در صورتی که اسمیت پس از 15 سال شرایط آزادی را نداشته باشد، محکومیت او ادامه خواهد داشت.

منبع: ایران