۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

از نمایشگاه مطبوعات بوی استیضاح می‌آمد

روزنامه جمهوری اسلامی افتتاح و اختتام بیستمین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها را به موضوع طرح استیضاح علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گره زد.
کد خبر : ۲۰۸۱۳۳

صراط: روزنامه جمهوری اسلامی افتتاح و اختتام بیستمین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها را به موضوع طرح استیضاح علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گره زد.

این روزنامه نوشت: حضور علی لاریجانی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه مطبوعات در دولت یازدهم و حضور غلامعلی حدادعادل در مراسم اختتامیه آن، این سؤال را برای دست‌اندرکاران مطبوعات پدید آورده که چرا از خود دولت یازدهم کسی برای افتتاح و اختتام حضور نداشت و از افرادی دعوت به عمل آمد که ارتباطی با مطبوعات ندارند؟ در پاسخ به این سؤال، صاحب‌نظران می‌گویند این احتمال وجود دارد که قرار دادن دو چهره مجلس شورای اسلامی در آغاز و انجام نمایشگاه مطبوعات با این هدف صورت گرفته باشد که ماجرای استیضاح وزیر ارشاد که از یکی دو هفته قبل در مجلس مطرح است، با این اقدام، توسط این دو نفر حل و فصل شود.

این روزنامه حامی دولت همچنین در خبر دیگری نوشت: مدیر دفتر موسیقی ارشاد در 21 آبان از دعوت مجدد از الکساندر رهبری و شهداد روحانی از عناصر عجیب ولی همیشگی زیر سؤال برای رهبری ارکستر سمفونیک تهران خبر داد. وی درحالی این خبر را داده که به نظر می‌رسد از جایگاه شغلی و اهداف بزرگ آن در نظام و انقلاب اسلامی بی‌اطلاع است.