۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
سرليستي برايم خيلي مطرح نيست

کاندیداتوری عارف قطعی شد؟

عارف تا کنون کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس را تایید نکرده بود با این وجود بارها و بارها شایعات فراوانی در خصوص تلاش او برای تصاحب صندلی ریاست مجلس منتشر شده است.
کد خبر : ۲۰۸۱۶۵
صراط: محمدرضا عارف در گفتگویی درباره سرلیستی اصلاح طلبان به گونه ای اظهارنظر کرده که به نظر می رسد کاندیداتوری او برای انتخابات مجلس قطعی باشد.

به گزارش صراط، عارف تا کنون کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس را تایید نکرده بود با این وجود بارها و بارها شایعات فراوانی در خصوص تلاش او برای تصاحب صندلی ریاست مجلس منتشر شده است.

محمدرضا عارف مي گويد كه سرليستي اصلاح طلبان برايش مهم نيست. او در حاشيه بازديد از بيستمين نمايشگاه مطبوعات در گفت وگو با «اعتماد» در مورد آينده تشكل تازه تاسيس «ندا» اظهار داشت: من براي همه تشكل ها سرنوشت ارزشمند، خوب و تاثيرگذار را آرزو دارم كه يكي از اين تشكل ها، تشكل ندا است.

وي در ادامه يادآور شد: براي همه تشكل ها چه تشكل هاي چپ و راست و چه اصولگرا و اصلاح طلب آرزوي موفقيت مي كنم. كشور به سازماندهي حزبي و تشكيلاتي نياز دارد و ما از هر نوع تشكيلاتي در جريانات سياسي كشور كه مي خواهد فعاليتش را شفاف و در چارچوب قانون اقدام كند، استقبال مي كنيم. رييس بنياد اميد ايرانيان درباره ايفاي نقش تشكل اصلاح طلب ندا در آينده سياسي اصلاح طلبان گفت: بايد منتظر بمانيم.

عارف همچنين در پاسخ به اين سوال كه اگر در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي به عنوان سرليست اصلاح طلبان انتخاب نشود، چه برنامه يي دارد، گفت: بنده همواره به خرد و تصميم جمعي احترام گذاشتم و قطعا در انتخابات آينده نيز مشي بنده همين است.

اين چهره سياسي اصلاح طلب در مورد وضعيت بنياد اميد ايرانيان نيز گفت: ما همچنان مشغول فعاليت هستيم و روي راهبرد افزايش مشاركت مردم در انتخابات آينده كار مي كنيم. البته افزايش مشاركت مردم هم وظيفه سياسيون و هم رسانه هاست: ما اين را در دستور قرار داده ايم تا ان شاءالله گروه ها و جريانات سياسي هم با حضور فعال خودشان انتخابات خوبي را برنامه ريزي مي كنند كه اين هدف ما است و هنوز وارد هيچ مصداقي نشده ايم.

وي ادامه داد: سرليست براي ما خيلي مطرح نيست بلكه همه در انتخابات مجلس سرليست هستند به طوري كه همه ٢٩٠ نفر مي توانند سرليست باشند.