۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
آیت‌الله سبحانی در دیدار سردار نقدی:

بسیج هویت داعش را تشریح کند

یکی از مراجع تقلید گفت: فرهنگ آدم‌کشی توسط داعش ترویج داده شده است و هویت این افراد باید برای مردم به واسطه بسیج تشریح شود تا بدانند این جریان هیچ ربطی به اسلام ندارد.
کد خبر : ۲۰۸۲۷۳
صراط: آیت‌الله جعفر سبحانی امشب در دیدار با سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: فعالیت‌های بسیج باید در حاشیه ایران اسلامی گسترش پیدا کند تا بتوانیم با استفاده از مردم حواشی کشور دفاع مناسب‌تری از این مرز و بوم انجام دهیم.

وی اضافه کرد: برخی مردم حواشی کشور با مردم شهرنشین اختلافات فکری دارند، اما برای اتحاد و گسترش بسیج در این مناطق باید از نیروهای بومی استفاده کرد تا بتوانیم نقش بسیج را در کشور برای همگان تشریح کنیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مشترکات بسیاری در میان مردم مسلمان وجود دارد، مطرح کرد: برای حفظ انسجام بیشتر بسیجیان باید با قرآن انس داشته باشند و هر بسیجی حداقل بخشی از قرآن را حفظ کند.

وی ادامه داد:‌ فرهنگ آدم‌کشی توسط داعش ترویج داده شده است و هویت این افراد باید برای مردم به واسطه بسیج تشریح شود تا بدانند این جریان هیچ ربطی به اسلام ندارد.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام در جنگ‌های خود 800 نفر را به درک فرستادند،‌ عنوان کرد: گروهک تروریستی داعش آلت دست افرادی مشخصی هستند و خود را به نام اسلام معرفی می‌کنند که این امر سبب شده اسلام‌سازی مردمی در غرب از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید برای مردم بصیرت‌افزایی کنند،‌ افزود: داعش راهکاری برای توقف حرکت اسلام‌طلبی در غرب بوده است.
منبع: فارس