۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

غافلگیری 53 تبهکار در خواب

53 تبهکار خطرناک تهران وقتی در خواب بودند سایه پلیس را بالای سر خود دیدند.
کد خبر : ۲۰۸۵۱۷
53صراط: تبهکار خطرناک تهران وقتی در خواب بودند سایه پلیس را بالای سر خود دیدند. پلیس پایتخت پس از اقدامات اطلاعاتی توانست در عملیات‌های همزمان این مجرمان را بازداشت کند.
سردار «ساجدی‌نیا» رئیس پلیس تهران در راستای طرح عملیاتی پلیس برای جمع‌آوری تبهکاران گفت: این طرح بامداد یکشنبه 25 آبان ماه سال جاری در سطح تهران و شهرهای اطراف کلید زده شد که در آن 53 متهم در شش باند کیف‌قاپی، زورگیری، جعل، اوباشگری و مالخری دستگیر شدند.
وی افزود: متأسفانه بعضی از این تبهکاران با گذراندن حبس‌های کوتاه‌مدت، دوباره پس از آزادی دست به کار شده‌اند که از قوه قضائیه می‌خواهیم حکم‌های سنگینی برای این دزدان صادر کند تا پس از آزادی دیگر به فکر تبهکاری نیفتند.
در این طرح دو برادر 40 و 50 ساله با در دست داشتن تفنگ، گاز اشک‌آور و کارت جعلی از مردم زورگیری کرده و طعمه‌هایشان پس از فرار این دو مأمور قلابی متوجه تبهکار بودن آنها می‌شدند.
«هوشنگ» 50 ساله گفت: تپانچه‌ام متعلق به خواهرزاده‌ام است و چون با گروهی اختلاف داریم از ترس جانم آن را در خانه نگهداری می‌کردم.
«مرتضی» 40 ساله نیز که در زمان رویارویی با مأموران با پریدن از طبقه سوم قصد فرار داشت، پرده از دروغ‌پردازی‌های برادرش برداشت و درباره نقش‌پردازی با لباس پلیس حرف زد.
کوچک‌ترین عضو این باندها نیز «عمران» 16 ساله است که ادعا می‌کند به خاطر کیف‌قاپی در سال گذشته تحت تعقیب بوده و با همدستش «مرتضی» دستگیر شده است.
بنا بر این گزارش، این 53 تبهکار که با جولان در پایتخت به سرقت‌های وحشت‌آور دست می‌زدند، در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند تا با پایان تحقیقات و افشای تبهکاری‌هایشان روانه زندان شوند.

منبع: ایران