۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

ونگر: آرسنال پودولسکی را نمی‌فروشد

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال شایعات اخیر نشریات انگلیسی در خصوص نارضایتی او از عملکرد مهاجم آلمانی‌اش و تصمیم برای فروش این بازیکن را تکذیب کرد.
کد خبر : ۲۰۸۷۰۵
صراط:  آرسن ونگر خبر اخیر برخی از رسانه‌های انگلیسی مبنی بر برنامه توپچی‌های لندن برای فروش لوکاس پودولسکی در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه سال 2015 را تکذیب کرد.

با ورود الکسیس سانچس به ترکیب آرسنال، پودولسکی 29 ساله عملاً به مهره‌ای نیمکت‌نشین در ورزشگاه امارات تبدیل و همین موضوع سبب انتشار شایعاتی درباره احتمال فروش او که این فصل تنها چهار بازی آن هم به عنوان بازیکن تعویضی انجام داده، شده است.

ونگر در این خصوص گفت: این خبر که او در کریسمس از جمع ما خواهد رفت به هیچ وجه پایه و اساس ندارد. این من هستم که قیمت فروش او را تعیین می‌کنم و باید بگویم رقم‌‌‌هایی که برای قرارداد او ذکر شده به هیچ عنوان درست نیستند. پودولسکی فروشی نیست و هیچ پیشنهادی هم برای او ارائه نشده است.

ونگر افزود: پستی که پودولسکی در آن بازی می‌کند پستی است که رقابت زیادی برای تصاحب آن در جریان است. او خیلی دیر از تعطیلاتش پس از جام جهانی برگشت و به همین دلیل پس از هم‌تیمی‌هایش تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرد و از نظر فیزیکی آماده نبود.

در فصل جاری پودولسکی مجموعاً‌ هفت بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده که تنها بازی او در ترکیب اصلی توپچی‌ها به ماه اکتبر آنها برابر ساوتهمپتون و حذف‌شان از جام اتحادیه انگلیس برمی‌‌گردد.

منبع: تسنیم