۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

تذکرات کتبی نمایندگان به دولتی‌ها

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس امروز توسط ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد.
کد خبر : ۲۰۸۹۶۷
صراط: تذکرات کتبی نمایندگان مجلس امروز توسط ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد.

متن این تذکرات به شرح زیر است:

**نیاز آذری نماینده بابل به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پرداخت خسارت به تولیدکنندگان مرغ در مازندران به دلیل عدم نظارت بر تنظیم بازار و همچنین لزوم توقف روند سابق که موجب ورشکستگی صنعت طیور در مازندران خواهد شد.

**تامینی لیچایی نماینده رشت به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: توضیح علت عدم افزایش حقوق و مزایای پرستاران در کادرهای درمانی.

**خجسته نماینده همدان به رییس جمهور: تسریع در استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و به وزیر آموزش و پرورش تسریع در تبدیل وضعیت مدرسان دانشگاه فرهنگیان به اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان.

**نگهبان سلامی نماینده خواف به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم ارائه توضیح و همچنین انتشار تکذیبیه وی از سوی روزنامه اعتماد راجع به انتشار خبری مبنی بر جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر فرهنگ.

**کاتب نماینده گرمسار به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم خرید شیر تولیدی دامداران به قیمت مصوب هیات دولت و همچنین خرید گوشت مرغ از مرغداران با قیمت تضمینی جهت جلوگیری از ضرر و زیان.

**منوچهری نماینده پاوه به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت عدم دفاع از حق و حقوق مردم در رابطه با منابع طبیعی که منجر به واگذاری ده‌ها هکتار زمین در محدوده شهرها به افراد سودجو شده است.

**بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر نیرو: لزوم احداث سد بلور و ذخیره آب شرب کشاورزی در بروجرد. همچنین به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم رسیدگی به وضعیت کارگران اخراجی کارخانه نساجی بروجرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تذکرات مجلس دولت