۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹

دژاگه: اعصاب کره‌ای‌ها خرد شد

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این سومین پیروزی ما مقابل کره جنوبی بود و این شکست باعث شده بود که اعصاب تیم حریف خرد شود.
کد خبر : ۲۰۹۰۳۷
صراط: اشکان دژاگه پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: امروز تیمی بودیم که نشان دادیم می‌توانیم دوباره کره جنوبی را شکست دهیم که این موضوع ما را خیلی خوشحال کرد.

وی در مورد اینکه تیم کره جنوبی برای انتقام دو شکست قبلی به ایران آمده بود تصریح کرد: تیم کره‌ای بازی خوبی انجام داد و در واقع می‌توان گفت بازی ایران و کره جنوبی همیشه جالب است و امروز هم این موضوع را مشاهده کردیم. آنها در دو دیدار قبلی مقابل ایران شکست خوردند و بابت آن خیلی حرص خوردند و برای پیروزی امروز همه تلاش خودشان را انجام دادند تا ایران را شکست دهند اما باز هم پیروز شدیم تا خودمان را آماده بازی جام ملت‌های آسیا کنیم.

بازیکن تیم ملی کشورمان در خصوص وضعیت آماده‌سازی ایران برای جام ملت‌های آسیا گفت: وضعیت ما زمانی بهتر می‌شود که تمرینات خوبی انجام دهیم. کی‌روش می‌داند چه کار کند و بچه‌ها می‌‌دانند که کی‌روش از آنها چه می‌خواهد.

دژاگه بار دیگر با اشاره به دیدار ایران و کره جنوبی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم بازی ایران و کره همیشه جالب است. ما امروز نشان دادیم که برای جام ملت‌های آسیا تیم خوبی داریم.

وی در خصوص اینکه آیا این پیروزی پیامی برای قهرمانی در آسیا بود، عنوان کرد: بله، چرا که نه. ما می‌توانیم بهتر از این نیز بازی کنیم و به تیم‌های دیگر نشان دهیم که می‌توانیم خوب بازی کنیم.

بازیکن تیم ملی کشورمان در مورد بازی تدارکاتی کم ایران تصریح کرد: فکر می‌کنم تا پیش از آغاز بازی جام ملت‌های آسیا بتوانیم چند بازی دوستانه دیگر داشته باشیم. دو بازی در اردوی پرتغال با بنفیکا و استرویل بازی کردیم و امروز هم موفق شدیم تیم کره جنوبی را شکست دهیم. امیدوارم که چند بازی دیگر هم بتوانیم پیش از بازی‌های جام ملت‌های استرالیا انجام دهیم.

دژاگه در خصوص درگیری اواخر بازی گفت: متوجه شدم داور کنار خط توپ را به سود ایران اعلام کرده اما فکر می‌کنم بازیکن شماره 3 یا 5 کره جنوبی بود که بار دیگر از داور سوال پرسید که توپ برای ایران است یا کره جنوبی.

وی ادامه داد: دو بازی کره جنوبی را شکست داده بودیم و امروز هم با یک گل این تیم را بردیم و به همین دلیل اعصابشان خرد شد.

بازیکن تیم ملی کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود سرمربی تیم باشگاهی‌اش اخراج شده است گفت: بچه‌ها در کمپ تیم‌های ملی به من گفتند که سرمربی ما را برکنار کردند اما من از این موضوع خبر نداشتم. من حرفه‌ای کار و سعی می‌کنم با هر مربی خوب کار کنم.

دژاگه در پاسخ به این سوال که پیوستن از یک تیم اروپایی به تیم قطری کیفیت بازی او را پایین نمی‌آورد، عنوان کرد: چرا باید کیفیت بازی‌ام پایین بیاید؟ من عاشق فوتبال هستم و فوتبال بازی کردن را دوست دارم سعی می‌کنم هر کاری برای فوتبالم انجام دهم و تلاشم را در قطر انجام خواهم داد.

وی در مورد شانس قهرمانی ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت: باید بیشتر از این کار کنیم و فراموش نکنیم که 3 تیم همگروه ما تیم‌های قوی هستند. با این حال سعی می‌کنیم مقابل آنها خوب بازی کنیم.

منبع: تسنیم