۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

اظهارات کفاشیان درباره ساختمان سرخابی‌ها

عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: رئیس فدراسیون اعلام کرد که با توجه به اینکه اسناد 6 دانگ برای فدراسیون و متعلق به آن است امکان واگذاری این دو ساختمان به این دو تیم وجود ندارد.
کد خبر : ۲۰۹۱۴۱
صراط: شهاب الدین عزیزی خادم در مورد مشکل پیش آمده برای ساختمان‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی که قنبر‌زاده مطرح کرد نظر شخصی وی نبود و این گزارش حسابرس بود در بند 9 حسابرسی مستقل در جلسه هیأت‌رئیسه و اعضا اعلام شده بود و این هم به دنبال مصوبه‌ای بود که سال گذشته در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صورت گرفت و هیچ ارتباطی به امسال و جلسه دو روز پیش نداشت. امسال هم حسابرس مستقل در بند 9 گزارش حسابرسی خود جهت تعیین تکلیف ساختمان دو باشگاه این گزارش را به اعضا جهت تعیین تکلیف با توجه به مصوبه سال قبل ارائه داد.
 
وی ادامه داد: قنبر‌زاده در این مورد یک راوی بود و چون او سخنگوی رسمی هیأت‌رئیسه است بنابراین گزارش حسابرس مستقل را بازگو کرد.
 
عزیزی خادم تاکید کرد: در همین ارتباط کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از بخش مالی فدراسیون درخواست کرد تا اسناد مالکیت دو ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس را به نزد وی بیاورد تا او این اسناد را به اعضای هیأت‌رئیسه و بازرس قانونی ارائه دهد ضمن اینکه کفاشیان نشان داد مالکیت این دو ساختمان محرز به اسم فدراسیون است.
 
عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: کفاشیان در این خصوص اعلام کرد که با توجه به اینکه اسناد 6 دانگ برای فدراسیون و متعلق به آن است امکان واگذاری این دو ساختمان به این دو تیم وجود ندارد. ضمن اینکه مجمع سال گذشته نیز مصوب کرده بود تا این واگذاری انجام نشود و کفاشیان نیز با ارائه این دو سند اعلام کرد که موانع و معذوریت‌های قانونی برای واگذاری وجود دارد.
 
وی افزود: راهکار اعضای هیأت‌رئیسه این است که با توجه به اینکه این دو باشگاه سرمایه‌های عظیم این دو کشور هستند به نوعی تصمیمات واقع‌بینانه‌ای برای آنها گرفته شود و بنابراین باید راهکار مناسبی که در شان و جایگاه دو باشگاه هست را بیندیشیم تا بتوانیم بخشی از این مشکلات قانونی و موانع را حل کنیم و در همین راستا قدم برداریم.
منبع: فارس