۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

دستگیری 3 مامور قلابی پلیس

3 پسر شرور که به نام پلیس از مردم به ویژه از اتباع افاغنه اخاذی می کردند، با همکاری یکی از شهروندان جنوب شهر دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۰۹۱۷۴
صراط: ساعت 14، بیست و دوم آبان ماه فردی با 110 تماس گرفت و بیان داشت : من در خیابان اصلی باقر شهر در حال تعقیب کردن تعدادی مامور نما هستم که در حال حرکت با یک دستگاه خودروی پراید هستند.
صحبت های این مرد سریعا به سر کلانتری نهم پلیس پایتخت اطلاع داده می شود و عوامل تجسس کلانتری با بررسی و اطمینان از صحت موضوع سریعا طرح مهار را در آدرس اعلامی به اجرا گذاشته و پس از 30 دقیقه موفق به توقیف خودرو و دستگیری 3 سرنشین آن می شوند.
پس از دستگیری متهمان فرد تماس گیرنده پیش ماموران آمد و ضمن معرفی خود به نام ناصر بیان داشت: من در جاده باقر شهر تردد می کردم که متوجه شدم 3 مامور نما یک تبعه افغان را به زور سوار خودرو کرده و پس از ضرب و شتم و اخاذی او را رها کردند و از محل متواری شدند.
سرانجام 3 متهم به کلانتری نهم پلیس پایتخت منتقل و در بازجویی فنی و پلیسی به ده ها فقره اخاذی از مردم به ویژه اتباع افاغنه در محدوده های اتوبان آزادگان، احمد آباد مستوفی، تهرانسر و جاده مخصوص کرج در پوشش مامور پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اعتراف کردند.
گفتنی است، از متهمان یک دستگاه بیسیم قلابی و تجهیزات نظامی کشف و ضبط کردند.
سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر اظهار داشت: 3 متهم جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایشمان و شناسایی مالباختگان به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.