۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

اعتراف پسرخوانده به قتل زن تنها

عامل قتل زن تنها در بابل در کمتر از 10 روز دستگیر شد.
کد خبر : ۲۰۹۳۷۰
صراط: تجسس‌های مأموران آگاهی بابل برای ردیابی عامل این جنایت به دنبال مرگ مشکوک یک زن در حوالی بابل  در دستور کار قرار گرفته بود.
بنا بر این گزارش، نخستین ساعات صبح روز 15 آبان امسال بود که یکی از بستگان این زن بابلی با خانه او تماس گرفت اما وقتی متوجه شد کسی پاسخ نمی‌دهد با احساس اینکه حادثه ناگواری برایش رخ داده باشد، مأموران را در جریان ماجرا قرار داد.
وقتی مأموران به محل مراجعه کرده و وارد خانه ویلایی شدند با پیکر بی‌حرکت زن تنها روبه‌رو شدند.
صحنه مرگ این زن تنها نشان می‌داد وی به مرگ طبیعی از دنیا رفته است اما وقتی جسد برای انجام معاینات تخصصی پزشکان قانونی به این اداره انتقال داده شد، پرده از یک جنایت هولناک برداشته شد.
پزشکان قانونی اعلام کردند قربانی حادثه به مرگ طبیعی جان نباخته و به قتل رسیده است. با توجه به این اظهارنظر، مأموران جنایی بابل خود را در برابر یک پرونده جنایی دیدند و تحقیق در این باره را آغاز کردند.
از آنجایی که هیچ نشانه‌ای از شکستگی روی در ورودی خانه دیده نمی شد مأموران احتمال دادند عامل جنایت از قبل با قربانی حادثه آشنایی داشته است.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مقداری از لوازم با ارزش موجود در خانه به سرقت رفته است.
مأموران که دریافته بودند باید دایره تحقیقات خود را روی آشنایان قربانی حادثه متمرکز کنند در نخستین اقدام، ‌ناپسری او را بازداشت کردند.
این متهم که «اصغر» نام دارد و به موادمخدر اعتیار دارد در نخستین مراحل بازجویی‌های پلیسی هرگونه اطلاعی از ماجرای قتل را منکر شد اما در ادامه بازجویی‌ها با توجه به دلایل علمی از سوی پلیس اعتراف کرد.
وی درباره این حادثه گفت: نامادری‌ام به تنهایی زندگی می‌کرد و من به طمع طلاهایش به خانه او رفته و در فرصت مناسبی او را کشتم.
منبع: ایران