۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

شلیک 3 گلوله در بزرگراه محلاتی

دزدی معروف به «اژدر» پس از درگیری با مأموران و با شلیک سه گلوله به پای راست وی در بزرگراه محلاتی دستگیر شد.
کد خبر : ۲۰۹۳۸۹
صراط: سرهنگ «سیروس کتابعلی» رئیس کلانتری 110 شهدا، با اشاره به دستگیری یک دزد مسلح خودرو در محدوده بزرگراه محلاتی اظهار داشت: ساعت 10 شب، مأموران گشت پلیس کلانتری 110 شهدا هنگام گشتزنی در محدوده بزرگراه محلاتی به مردی برخورد کردند که با نقاب و کلاهی که سر و صورت وی را پوشانده بود، در حال باز کردن صندوق عقب یک خودروی 405 به وسیله پیچ‌گوشتی بود.
رئیس کلانتری 110 شهدا ادامه داد: در حالی که مأموران قصد دستگیری وی را داشتند، این دزد متوجه حضور پلیس شد و با پرتاب پیچ‌گوشتی به سمت یکی از مأموران، اقدام به فرار از دست آنها کرد.
وی افزود: در ادامه تعقیب و گریز و زمانی که مأموران قصد متوقف ساختن متهم را داشتند، این فرد با استفاده از یک چاقو که در آستین کاپشنش پنهان کرده بود به مأموران حمله‌ور شد و اجازه نداد مأموران به وی نزدیک شوند.
سرهنگ کتابعلی با بیان اینکه این مرد به هیچ وجه به دستور ایست مأموران توجه نکرده بود و درصدد فرار از دست آنها بود، گفت: با توجه به مسلح بودن این متهم و بی‌توجهی او به دستورات مکرر ایست پلیس، مأموران ضمن رعایت قانون به کارگیری اسلحه، مجبور به استفاده از سلاح شدند و دو تیر اخطار به صورت هوایی شلیک کردند.
رئیس کلانتری 110 شهدا خاطرنشان کرد: در ادامه این تعقیب و گریز، متهم بدون توجه به شلیک هوایی مأموران، همچنان در صدد فرار از دست پلیس بود که سرانجام مأموران مجبور به شلیک به پای وی شدند که پس از برخورد گلوله به پای راست این متهم، پلیس موفق به دستگیری وی شد.
سرهنگ کتابعلی در پایان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم و انتقال وی به مرکز درمانی، مأموران موفق به کشف یک قبضه چاقوی سلاخی و یک اسپری اشک‌آور از وی شدند و توانستند هویت این متهم به نام اژدر را شناسایی کنند.
منبع: ایران
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند