۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

بازداشت عاملان شهادت مأموران ناجا

عاملان شهادت مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۰۹۴۳۸
صراط: فرمانده پلیس سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت مأموران ناجا خبر داد و گفت: چهار باند بزرگ عمده در این رابطه منهدم شد.
سردار «حسین رحیمی» اظهار داشت: در چند روز گذشته چهار باند در جنوب استان سیستان و بلوچستان در رابطه با سرقت مسلحانه شهادت پرسنل ناجا و تجاوز به عنف منهدم شده است.
وی با اشاره به اینکه 12 سلاح از اعضای این چهار باند کشف شده است، گفت: 13 نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده پلیس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستگیرشدگان تاکنون به سرقت‌های مسلحانه، ایجاد ناامنی و شهادت مأموران ناجا اعتراف کرده‌اند، افزود: دستگیرشدگان تابعیت ایران، افغانستان و پاکستان دارند و هیچ یک وابسته به گروه خاصی نبوده‌اند.
سردار رحیمی ادامه داد: با انهدام این چهار باند در حال حاضر وضعیت سیستان و بلوچستان از لحاظ امنیتی بسیار مطلوب است و در برخورد با جرایم نیز وضعیت بسیار عالی گزارش شده است.وی دستگیری مجرمان و انهدام باندهای قاچاق در این استان را رو به رشد اعلام کرد و گفت: امنیت در این استان در حال حاضر بسیار باثبات است.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: طرح‌های امنیتی در سطح استان با شدت، حساسیت و نگاه عملیاتی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان اجرا می شود و پلیس برخورد محکمی با بر هم زنندگان نظم و امنیت دارد.
منبع: ایران