۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

سردارفضلی:مردم‌پیروزحماسه‌ن9دی‌بودند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برخی افراد از جریان ها در کشور در فتنه ۸۸ حضور پیدا کرده و مردود شدند، گفت: مردم پیروزترین افراد در حماسه نهم دی ۸۸ بودند.
کد خبر : ۲۰۹۵۲۵
صراط: سردار علی فضلی شامگاه پنج شنبه در یادواره سردار شهید رنجبر شهید شاخص شهرستان ساری با اشاره به اینکه محفل شهدا جلسه تذکر، بصیرت افزایی و درس آموزی از شهدا است، اظهار کرد: این شهدا استمرار راه سرور و سالار شهیدان را پی گرفتند.

وی با بیان اینکه عمل به احکام الهی از اهداف اصلی شهدا است، افزود: استراتژی امام راحل در انقلاب بر سه پایه قرآن، عترت و مردم استوار بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام راحل با تکیه بر مردم این سرزمین توانستند با تقدیم شهدا و جانبازان غیور، آزاده و رزمنده سند افتخاری برای نظام اسلامی ترسیم کنند، تصریح کرد: شهیدان شاخصی چون شهید رنجبر، طوسی و نوری برای مازندران قهرمان پرور افتخار آفرینی کردند،

وی با اشاره به تقدیم 16 هزار شهید ایران اسلامی در جریان ترورهای ناجوانمردانه دشمنان، افزود: شهدا هیچ‌گاه به دنبال مطامع دنیوی نبوده و برای دفاع از ناموس و وطن به صحنه دفاع انقلاب رفتند.

فضلی با بیان اینکه فتنه 88 بزرگ‌ترین حادثه تاریخ انقلاب پس از دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: متاسفانه عده ای از مردان این کشور در آزمون تجدید و مردود شدند.

وی با اعلام اینکه پیروز میدان در حماسه نهم دی 88 مردم بودند، افزود: مردم غیور ایران اسلامی همواره در معامله با خدایشان، خود و فرزندانشان را تقدیم اسلام کردند.

این خبر تکمیل می شود....

منبع: تسنیم