۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

زن ژاپنی هفتمین شوهرش را کشت

یک زن ژاپنی که به دلیل جنون ثروت‌اندوزی با هفت مرد ثروتمند ازدواج کرده بود، با اتهام کشتن این مردان با زهر توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر : ۲۰۹۶۶۴
صراط: چیساکو کاکهی زن 67 ساله اهل کیوتو پنجشنبه 29آبان ماه جاری در حالی از سوی پلیس دستگیر شد که گزارش کالبدشکافی نشان داده بود هفتمین شوهرش با ماده سمی سیانور به قتل رسیده است.پس از کشف این جنایت، کارشناسان وزارت دارایی و سازمان بیمه به پلیس گزارش دادند این زن طی دو دهه با شش مرد هم ازدواج کرده بود که همه این مردان به طور مشکوکی مرده‌اند و ثروتی برابر با 8/6 میلیون دلار از این مردان ثروتمند نصیب زن شده است.
پلیس پی برد که ششمین شوهر که مردی 75 ساله بود، دو ماه پس از ازدواج با این زن مرده است. پلیس پی برده که همه شوهران این زن پیرمردان کهنسالی بود‌ه‌اند که ثروت قابل توجهی داشتند. از سوی دیگر بازبینی روند زندگی این زن ثروتمند حاکی از مرگ پشت سر هم شوهران او از سال 1994 میلادی تاکنون بوده است.
به گزارش پلیس، این زن شیفته ثروت اکنون متهم به قتل شوهران شده و قرار است اجساد شش شوهر قبلی او هم پس از نبش قبر از نظر سم‌شناسی تحت آزمایش قرار گیرند.پلیس امیدوار است در ادامه بازجویی با اعتراف کاکهی راز قتل‌های سریالی او فاش شود.
 

منبع: ایران