۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
حیدرپور:

تیم هسته‌ای مورد حمایت اصولگرایان است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اصولگرایان نیز از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند و امیدوارند که توافق مناسب هسته‌ای رخ دهد؛ اگر نگرانی‌ و انتقادی هم هست به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است نه فرزندان انقلاب اسلامی.
کد خبر : ۲۰۹۷۲۰

صراط: عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استمرار مذاکرات هسته‌ای، گفت: مهمترین دلیلی که تاکنون توافق هسته‌ای صورت نگرفته، زیاده‌خواهی غربی‌ها و نادیده گرفتن حقوق ملت ایران است.

وی با بیان اینکه، ایران از دستاوردهای هسته‌ای خود دفاع و حراست خواهد کرد، تصریح کرد: تردید نداریم که تیم مذاکره کننده هسته‌ای با تمام قدرت از حقوق هسته‌ای و منافع ملی دفاع کرده و خواهد کرد؛ همانگونه که مقام معظم رهبری تیم‌مذاکره کننده هسته‌ای را فرزندان انقلاب نامیدند باید گفت که این تیم مورد اعتماد ملت ایران است.

حیدرپور افزود: اصولگرایان نیز از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند و امیدوارند که توافق مناسب هسته‌ای رخ دهد؛ اگر نگرانی‌ و انتقادی هم هست به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است نه فرزندان انقلاب اسلامی.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه با بیان اینکه مجلس همواره از مذاکرات هسته‌ای حمایت کرده و خواهد کرد، گفت: ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها ندارد چرا که آنان همواره در خصومت با ملت ایران بوده‌ و حقوق ملت بزرگ ایران را نادیده گرفته‌اند.

منبع: تسنیم