۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

پیام‌های انتخاباتی کامرون

برای رقابت‌های انتخاباتی با حزب استقلال، نخست وزیر انگلیس از قطع مزایای مسکن و مشاغل برای مهاجران اروپایی خبر داد.
کد خبر : ۲۰۹۸۶۳
صراط: «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس گفته است مهاجران را از دریافت مزایای شهروندی در انگلیس محروم خواهد کرد.
 
روزنامه ساندی تایمز با اعلام این خبر روز یکشنبه (امروز) نوشت، دولت کامرون که پیشتر با اعمال محدودیت‌های مزایای مسکن برای مهاجران قصد فشار آوردن بر مهاجران اروپایی به انگلیس را داشت، اکنون برای اعمال فشار بیشتر مزایای شغلی هم‌چون اعتبارات مالیاتی را برای مهاجرین قطع خواهد کرد.
 
پنج‌شنبه گذشته حزب استقلال انگلیس و رقیب محافظه‌کاران با پیروزی در انتخابات «روچستر و استرود» توانست دومین کرسی پارلمانی خود در تاریخ حزبی‌اش را به دست آورد؛ بعد از اعلام نتایج انتخابات، دیوید کامرون از عزم محافظه‌کاران برای باز پس‌گیری کرسی از دست رفته خبر داد.
 
حزب استقلال انگلیس (یوکیپ) که خواستار جدایی این کشور از اتحادیه اروپاست، توانسته‌ است با کسب محبوبیت در میان مردم در طول یک ماه گذشته دو کرسی پارلمان این کشور را به ترتیب در انتخابات «کلاکتون» و «راچستر و استرود» به دست آورد.
 
دو کاندید حزب یوکیپ که موفق به کسب اولین و دومین کرسی پارلمانی برای این حزب شدند پیش از این به دلیل تمایل برای جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا، از حزب محافظه کار جدا و به حزب یوکیپ پیوسته بودند که این جدایی ضربه‌ای برای حزب محافظه کار بود.
 
اعمال محدودیت‌های بیشتر بر مهاجران انگلیسی، اهرم فشار تازه‌ای در طول 6 ماه آینده منتهی به انتخابات عمومی انگلیس، از سوی «دیوید کامرون» رهبر حزب محافظه کار بر رقبایش در حزب استقلال (یوکیپ) است.
 
روزنامه «دیلی تلگراف» در توضیح این موضوع نوشت، وضعیت خوب اقتصادی انگلیس موجب افزایش مهاجرت‌ها به این کشور است. «در میان کشورهای گروه 7، انگلیس سریع‌ترین و بیشترین میزان رشد اقتصادی را در سال‌های اخیر داشته است؛ این در حالیست که دیگر کشورهای اروپایی این سرعت رشد را نداشته و مهاجران سریعتر امکان یافتن شغل مناسب را در انگلیس دارند».
 
به دلیل افزایش خواست عموم مردم انگلیس در سال‌های اخیر برای اعمال محدودیت‌ها در پذیرش مهاجران اروپایی، دیوید کامرون وعده همه‌پرسی جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا را برای سال 2017 داده بود که با مخالفت «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان و کشورهای نوردیک روبرو شده است.
منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند