۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

اصلاح‌طلبان معتقد، احساس شرم می‌کنند

رئیس مرکز امور سیاسی حزب مؤتلفه گفت: اصلاح طلبانی که معتقد به امام(ره) هستند احساس شرم می‌کنند که عیسی سحرخیز چنین مواضعی دارد و به همین دلیل راغب نیستند درباره این موضوع صحبت کنند.
کد خبر : ۲۰۹۹۸۳
صراط: محمدکاظم انبارلویی رئیس مرکز امور سیاسی حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به مواضع عیسی سحرخیز فعال اصلاح‌طلب و از عناصر فتنه 88 در خصوص اینکه برخی اصلاح‌طلبان حضرت امام (ره) را قبول ندارند و در داخل جریان اصلاحات به  دنبال حذف ولایت فقیه بودیم اظهار داشت: کلیت این موضوع این است که اصلاح‌طلبان به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛ یک دسته از آنها نظام و انقلاب را قبول ندارند و سکولار هستند و در طول تاریخ انقلاب نیز کارنامه مشخصی داشته‌اند.
 
وی ادامه داد: این افراد در فتنه 88 عملکرد آشکاری از خود به جای گذاشتند و اگر فرصتی هم پیدا کنند در مقابل نظام می‌ایستند و از هیچ تلاشی برای سرنگونی حکومت دریغ نخواهند کرد و اوج شرارت‌های این عده در فتنه 88 ملاحظه شد.
 
رئیس مرکز امور سیاسی حزب موتلفه در عین حال افزود: اما دسته‌ای دیگر از اصلاح‌طلبان معتقد به امام (ره) و حاضر نیستند استقلال و عزت مملکت را بفروشند.
 
انبارلویی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه اظهارات عیسی سحرخیز از کجا ناشی می‌شود، تصریح کرد: صحبت‌های این فعال فتنه 88 چیز عجیبی نیست، او در خدمت ضد انقلاب و سرویس‌های تبلیغی و امنیتی معاند نظام است و با رسانه‌ها و سایت‌های ضد انقلاب همکاری می‌کند.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه چرا اصلاح‌طلبانی که معتقد به نظام و ولایت فقیه هستند حاضر نمی‌شوند از این فرد و چنین اظهاراتی تبری بجویند، تاکید کرد: کسانی که معتقد به امام هستند احساس شرم می‌کنند که شخصی از داخل جریان آنها چنین مواضعی را اتخاذ می‌کند و به دلیل خجالتی که دارند راغب نیستند در مورد این موضوع صحبت کنند.
 
انبارلویی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در جریانات فتنه 88 و اینکه باید با عناصر ضد انقلاب مرزبندی مشخصی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان برای حفظ حیثیت انقلابی خودشان باید با چنین افرادی مرزبندی کنند؛ یکی از انتقادات ما به اصلاح‌طلبان این است که چرا با این جریانات و افراد مرزبندی نمی‌کنید و امروز لازم است که کسانی که خود را معتقد به امام (ره) و رهبری می‌دانند به صورت رسمی موضع خود را در قبال این سخنان اعلام کنند.
 
عیسی سحرخیز از فعالان اصلاح‌طلب، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات در گفت‌وگو با یک سایت ضدانقلاب تأکید کرده است که «خیلی‌ از اصلاح‌طلبان بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند.»
منبع: فارس