۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

انتقاد مدیرعامل‌ استقلال از قلعه نویی

مدیر عامل باشگاه استقلال از عملکرد این تیم در دیدار برابر پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: انتظار ما از استقلال بیشتر بود.
کد خبر : ۲۱۰۰۴۲
صراط: بهرام افشارزاده پس از شکست تیم استقلال برابر پرسپولیس در دربی 79 در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد استقلال اظهار کرد: ما بازی خوبی انجام ندادیم و انتظارمان از استقلال بیشتر بود.

وی افزود: امیر قلعه نویی باید در نیمه دوم برنامه را تغییر می داد و بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشت. تعجب می کنم چرا این اتفاق برای استقلال افتاد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به اینکه ایا برنامه ای برای تغییر سرمربی استقلال دارید یا خیر گفت: فعلا سرمربی تغییر نمی کند ولی فعلا قلعه نویی را می خواهیم اما در جلسات هیات مدیره توضیحات خودش را بدهد.

افشارزاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حضور اسکوچیچ به جای قلعه نویی صحت دارد یا خیر گفت: خیر حضور ایشان در استقلال صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما کادر فنی یا بازیکنان در شکست برابر پرسپولیس مقصر بوده اند گفت: مجموعه استقلال مقصر شکست بود نه یک نفر.

"اگر شما جای قلعه نویی بودید بعد از این باخت چه کار می کردید؟" مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال گفت: فعلا که جای قلعه نویی نیستم.

افشار زاده همچین در پاسخ به این سوال که اگر سرمربی استقلال بودید بعد از این باخت استعفا می دادید یا خیر، با خنده گفت: من محکم به کارم ادامه می دادم.

منبع: مهر