۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸

اعتراف عضو جداشده به جنایات النصره

یکی از اعضای ارشد جبهه النصره که اخیراً از این گروه تروریستی جدا شده، اعلام کرد که گروهک مذکور به قتل، شکنجه و سرقت می پردازد و صدها شهروند را در زندان های مخفی خود قتل‌عام کرده است.
کد خبر : ۲۱۰۰۹۳
صراط: یکی از اعضای ارشد جبهه النصره که به تازگی از این گروه تروریستی جدا شده است و گفته می شود عربستانی تبار است ، خود را با کنیه " ابوبصیر المهاجر " معرفی و اعلام می کند که جبهه النصره ارزشی برای جان مردم قائل نیست و تشنه خون مردم است.

روزنامه عربستانی "الحیاة" با درج این گزارش می نویسد: ابوبصیر که برخی معتقدند اردنی تبار است، از سوی سران النصره به سمت های مختلفی در جنوب سوریه منصوب شده بود و پس از جدا شدن از این گروه تروریستی به اردن فرار کرده است.

الحیاة به نقل از ابوبصیر آورده است:  جبهه النصره زندان های مخفی دارد که صدها عضو دیگر گروه های تروریستی و شهروند عادی را در این زندان ها حبس کرده است و صدها نفر نیز در این زندان ها زیر شکنجه جان خود را از دست داده اند.

ابوبصیر می افزاید: "سامی العریدی" مفتی جبهه النصره به اعضای این گروه تروریستی اجازه داده است که تسلیحات دیگر گروه های تروریستی، از جمله ارتش آزاد سوریه را سرقت کنند.
منبع: العالم