۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

پوتین به ترکیه می‌رود

رئیس‌ جمهوری روسیه اوایل هفته آینده برای شرکت در نشست شورای همکاری‌های دوجانبه در بالاترین سطح و دیدار و گفت‌وگو با «رجب اردوغان» به ترکیه سفر خواهد کرد.
کد خبر : ۲۱۰۳۷۱
صراط: دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه اول دسامبر (10 آذر ماه) برای شرکت در پنجمین نشست شورای همکاری‌های دوجانبه در بالاترین سطح به ترکیه سفر خواهد کرد.
 
به نقل از خبرگزاری «نووستی»،شورای همکاری‌های دوجانبه روسیه و ترکیه در بالاترین سطح در سال 2010 و بر اساس توافق رهبران دو کشور بوجود آمد که در چارچوب آن گروه مشترک جهت گیری راهبردی، مشارکت در عرصه بین الملل، کمیسیون بین دولتی همکاری‌های اقتصادی-بازرگانی روسیه و ترکیه و همچنین مجمع مشارکت در زمینه روابط اجتماعی-انسانی نیز فعالیت دارند.
 
بر اساس اطلاعات کرملین، ولادیمیر پوتین در تاریخ اول دسامبر (10 آذر) برای یک دیدار کاری به جمهوری ترکیه سفر خواهد کرد. رئیس‌جمهوری روسیه در چارچوب این سفر علاوه بر شرکت در نشست شورای همکاری‌ها در بالاترین سطح، مذاکرات جداگانه‌ای با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه خواهد داشت که در جریان آن طرفین مسائل مهم منطقه‌ای و بین المللی را نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهند داد.
منبع: فارس