۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

کارکرد اصلی رسانه از نگاه سردار نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: کارکرد اصلی رسانه، ایجاد فضای حرکت به سمت اهداف متعالی نظام است.
کد خبر : ۲۱۰۴۶۶
صراط: «سردار محمدرضا نقدی» در هفته بسیج و در گردهمایی بسیجیان صدا و سیما که سه شنبه چهارم آذر 93 با حضور 4 هزار نفر از بسیحیان صدا و سیما برگزار شد حاضر شد.
 
سردار نقدی در این گردهمایی در پاسخ به سوال رادیو ایران مبنی بر اینکه تفکر بسیجی حاکم بر رسانه ملی تا چه اندازه می تواند باعث رشد این تفکر در بین آحاد مردم و در نهایت باعث رشد و بالندگی کشور شود گفت : رسانه ملی، دانشگاه عمومی کشور است و جایی است که در حکم اخیر مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جدید سازمان صدا و سیما تصریح شده که صدا و سیما وظیفه پشتیبانی از بسیج ملی را بر عهده دارد.
 
وی در ادامه افزود :  این عبارتی که در حکم مقام معظم رهبری تصریح شده، نشان دهنده اهمیت و نقش رسانه در تاثیر بر افکار عمومی جامعه و هر چه بسیجی کردن جامعه است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهارامیدواری کرد :  همه عزیزان در صدا و سیما که انصافاً نقش آفرین عرصه های حساس تاریخ کشورمان بوده اند در این مسئولیت خطیر موفق باشند.
 
سردار نقدی همچنین در خصوص راهبردهای رسانه ای در ماموریت های بسیج گفت: باید برای هدف اصلی کشور و شعارهای سال و راهبردهای اساسی که رهبر بزرگوارمان انتخاب می کنند بتوانیم هیجان و موج و حرکت عمومی را ایجاد کنیم و رسانه کارکرد اصلی اش ایجاد ای فضای حرکت به سمت اهداف متعالی است.
منبع: فارس