۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱

براي مقابله با جريان انحرافي متحد شويم

کد خبر : ۲۱۰۵۴
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر وحدت جبهه اصولگرايي در مقابل جريان انحرافي، از كميته3 نفره وحدت اصولگرايي خواست درباره فعاليت و عملكرد خود اطلاع رساني كند.
 
محمد كوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به مشخصه‌هاي اصولگرايي گفت ولايتمداري، تمكين به قانون، استكبار ستيزي، عدالت خواهي و آرمان‌گرايي از جمله مشخصه‌هاي جريان اصولگرايي است.

وي افزود: اصولگرايي بر پايه تبعيت از ولي‌فقيه تاكيد دارد چراكه ولايت فقيه يكي از اصلي‌ترين اصول جبهه اصولگرايي است

كوثري با بيان اينكه اصولگرايان تعريفي از اصولگرايي را قبول دارند كه رهبر معظم انقلاب اسلامي آن را تبيين فرموده‌اند، افزود: كميته 3 نفره‌ از سوي آقاي رئيس جمهور براي وحدت اصولگرايان تعيين شده است اما متاسفانه شاهد فعاليت چنداني از سوي اين كميته نبوده‌ايم.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس از كميته 3 نفره وحدت اصولگرايي خواست كه درباره عملكرد خود به اصولگرايان اطلاع رساني كند تا ابهامات به وجود نيايد.

كوثري با اشاره به نفوذ به جريان انحرافي در بين اصولگرايان گفت: با توجه به فعاليت و تكاپوي جريان انحرافي لزوم وحدت بيشتر در جبهه اصولگرايي بيشتر از گذشته احساس مي‌شود و اصولگرايان بايد براي مقابله با جريان انحرافي به وحدت جبهه اصولگرايي بيانديشند و در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي با ليست واحد به صحنه بيايند.
نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
براي مقابله با جريان انحرافي متحد شويم .
اطاعت از فرامین نایب الامام زمان سید علی خامنه ای تنها راه اتحاد میباشد .
بقیه ی راه ها به انحراف کشیده شدن است