۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

معاون‌دادستان‌کل‌کشور:توطئه‌بسیاراست

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور گفت: تقلب در انتخابات ایران فتنه بود و باید برای خنثی کردن این فتنه در جامعه با بصیرت، هوشیاری و با جریان‌شناسی قرآنی گام برداریم
کد خبر : ۲۱۰۹۰۹
صراط: سید مرتضی بختیاری امشب در جلسه یادواره شهدای سجادشهر بیرجند اظهار داشت: امام خمینی در راستای مقابله با استکبار اقداماتی را انجام دادند که همیشه ماندگار است.

وی با بیان این‌‌که بدخواهان باید بدانند کلیدهای آینده جهان با دست توانمند بسیجیان فتح می‌شود، تصریح کرد: ما امروز می‌بینیم این اتفاق در لیبی، شیلی، لبنان، عراق و سوریه شکل گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور یادآور شد: اگر اندیشه بسیجی در سوریه و عراق نبود امروز ما عزادار از بین رفتن مرقدهای مطهر ائمه(ع) بودیم.

بختیاری با بیان اینکه اندیشه بسیجی در صحنه‌های انقلاب ایران بسیاری از خطرات را  رفع کرد، افزود: جنگ نابرابری که در اوایل انقلاب با هدف نابودی انقلاب اسلامی به ایران تحمیل شد به این سبب شکل گرفت که پدیده انقلاب با شعارهای جدید خود با روحیه استکبار سازگاری نداشت.

وی به جریان‌شناسی قرآنی اشاره کرد و گفت: باید بسیجیان، روحانیان و تمام مردم به بصیرتی که مقام معظم رهبری به دنبال آن هستند توجه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور ادامه داد: بسیجیان مخلص که در راستای جریان‌شناسی قرآنی قرار دارند پای انقلاب ایستاده‌اند.

بختیاری با بیان این‌که تاریخ بشریت راه رفته بشریت است، اضافه کرد: با مطالعه آن می‌توانیم چاله‌ها و چالش‌ها را شناسایی کنیم و در مسیر خود درست گام برداریم.

وی با اشاره به معنی یکی آیات قرآن مبنی بر این‌که ما پیامبران را با دلایل روشن برای شما فرستاده‌ایم، افزود: ملت ایران از این آیات تبعیت کردند و با تمام وجود به صحنه آمدند تا این‌که توانستند مهره استکبار را از کشور بیرون کنند.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران هیچ کشوری در دنیا این‌ گونه در مقابل استکبار قد علم نکرده بود و مابقی کشورها یا سرسپرده غرب و یا در سرسپرده شرق بودند، یادآور شد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، قبول نداشتن ریل‌گذاری استکبار در کشورها از شعارهای اصلی انقلاب است.

بختیاری با بیان این‌که مواضع امام خمینی از ابتدا شفاف بوده است، اضافه کرد: مواضع و حرف امام چون با مواضع و حرف‌های قرآن یکی بود و با فطرت انسان‌ها تطبیق داشت بر دل انسان‌ها نشست.

وی به جنگ ایران و عراق اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه عراق از سمت تمام کشورها برای مقابله با ایران حمایت می‌شد و کشور ما در تحریم قرار داشت و با توکل بر خدا مردم ایران توانستند با هشت سال مقاومت در این جبهه پیروز میدان باشند.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور با بیان این‌که اگر امروز دشمن با جنگ نظامی با ما درگیر نمی‌شود به خاطر این است که از قدرت نظامی ما با خبر است، تصریح کرد: امروز این شعار که برتری نظامی و تکنولوژی می‌تواند عامل موفقیت باشد در دنیا مورد قبول نیست و آنچه را که می‌تواند برتری را ثابت کند انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد.

بختیاری به موضوع داعش اشاره کرد و افزود: داعش یک شبیه‌سازی از سوی استکبار است که بتوانند با نام مذهب، مذهب را بزنند.

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا امروز اقتدار ایران از نظر علمی و در تمام ابعاد بر هیچ کس پوشیده نیست و اندیشه بسیجی تحول به وجود آورده است.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور یادآور شد: اگر امروز دشمن به جنگ سرد دل بسته است به لطف خدا اندیشه بسیجی در این جبهه نیز حضور خواهد یافت و تودهنی محکمی به آنها می‌زند.

بختیاری با بیان این‌که توطئه‌ها بسیار زیاد است و باید با هوشیاری و بصیرت در مسیر انقلاب قدم برداریم، اضافه کرد: بیداری اسلامی در منطقه به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی به جریان فتنه اشاره و خاطرنشان کرد: بحث تقلب در انتخابات ایران فتنه بود و باید برای خنثی کردن این فتنه در جامعه با بصیرت، هوشیاری و با جریان‌شناسی قرآنی گام برداریم.

منبع: فارس