۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴

دانش‌آموز بروجردی هنوز دستگیر نشده است

فرمانده انتظامی استان لرستان به جزئیات اقدامات پلیس در رابطه با دستگیری قاتل معلم بروجردی اشاره کرد و گفت: هم اکنون کار دستگیری این فرد از سوی پلیس به صورت ویژه در حال انجام است.
کد خبر : ۲۱۱۰۹۷
صراط: سردار «محمد قنبری» با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در رابطه با دستگیری دانش‌آموز بروجردی که اقدام به قتل معلم خود کرده بود، افزود: هنوز این دانش‌آموز دستگیر نشده ولی اقدامات جدی از سوی پلیس آگاهی استان برای دستگیری او در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رئیس پلیس آگاهی استان لرستان برای پیگیری این موضوع در شهرستان بروجرد مستقر است، عنوان کرد: تاکنون اقدامات خوبی از سوی پلیس آگاهی استان برای دستگیری این دانش‌آموز صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه پلیس آگاهی به سرنخ‌های بسیار محکمی برای دستگیری این دانش‌آموز رسیده است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد دستگیری این دانش‌آموز باشیم.

سردار قنبری از دستگیری سه نفر از اعضای خانواده این دانش‌آموز به دلیل کمک برای خلاصی او از دست پلیس خبر داد و گفت: هم اکنون این سه نفر در بازداشت به سر می‌برند.

وی بیان داشت: این سه نفر از اعضای خانواده دانش‌آموز اقدام به خلاصی این متهم از محاکمه و همچنین جابه‌جایی او کرده بودند که هم اکنون از سوی پلیس دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تأکید کرد: هم اکنون موضوع دستگیری این دانش‌آموز  به صورت ویژه از سوی پلیس آگاهی استان در حال پیگیری است و امیدواریم بزودی به نتیجه برسیم.
منبع: ایران