۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

درگیری پلیس با دزد های جنت آباد

دزدان خانه‌های خالی وقتی پلیس را پشت‌سر خود دیدند با درگیری تن به تن قصد فرار داشتند که زمینگیر شدند.
کد خبر : ۲۱۱۱۰۰
صراط: دزدان خانه‌های خالی وقتی پلیس را پشت‌سر خود دیدند با درگیری تن به تن قصد فرار داشتند که زمینگیر شدند.

یکی از مأموران وقتی دید دو پلیس هدف ضربات چاقو و اسپری اشک‌آور دزدان قرار گرفته با شلیک گلوله‌ به پای فراری‌ها آنان را دستگیر کرد. مأموران کلانتری 138 جنت‌آباد با شجاعت و جانفشانی خود توانستند اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت را که به خانه‌های خالی دستبرد می‌زدند دستگیر کنند. پنجم آذرماه گشت کلانتری 138 جنت‌آباد در حال تردد در خیابان جهاد اکبر بودند که متوجه حرکات مشکوک سه سرنشین یک پراید شدند و آنان را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

این روند ادامه داشت تا اینکه مأموران متوجه شدند این سه زن و مرد همان دزدان خانه‌های خالی منطقه جنت‌آباد هستند که مدت‌ها از دست پلیس متواری بودند. بنا بر مشاهده مأموران، متهمان با خودرو در برابر خانه‌های چراغ خاموش منطقه جنت‌آباد توقف می‌کردند و زن جوانی از خودرو پیاده شده و زنگ خانه‌ها را به صدا در می‌آورد و چنانچه کسی پاسخگو بود محل را ترک کرده و به سراغ طعمه دیگری می‌رفتند تا اینکه پس از به صدا در آمدن زنگ چند خانه، دزدان یک خانه خالی را پیدا کرده و به کمین برای پیاده کردن نقشه سرقت نشستند.


مأموران کلانتری 138 جنت‌آباد که از دور مراقب رفتار دزدان بودند، متوجه شدند این افراد در حال شکستن قفل در یک خانه برای ورود به آن هستند که سریعاً با درخواست نیروی کمکی وارد عمل شده و به سمت دزدان حرکت کردند. دزدان خشن با مشاهده پلیس ابتدا با گاز اشک‌آور یکی از مأموران را مصدوم کردند که با یورش یکی دیگر از مأموران مواجه شدند، دیگر مأمور کلانتری با دیدن حال همکارش اقدام به شلیک یک تیر هوایی کرد که از پشت سر ناجوانمردانه مورد اصابت ضربات چاقوی یکی از دزدان قرار گرفت و از ناحیه کتف مجروح شد.

به دنبال این موضوع دزدان اقدام به فرار کردند که یکی دیگر از مأموران با هشدار و دستور توقف متهمان و بی‌توجهی آنان اقدام به شلیک کرد و پای یکی از آنان را هدف اصابت گلوله قرار داد. با زخمی شدن یکی از متهمان و رسیدن نیروهای کمکی دو متهم دیگر نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
منبع: ایران