۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

جهانگیری: فرهادی از جنس همان سرپرستان قبلی است!

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هیچ باند و حلقه‌ای امور وزارت علوم را قبضه نکرده و این وزارتخانه سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در حوزه آموزش عالی پیگیری می‌کند.
کد خبر : ۲۱۱۱۱۶
جهانگیری: فرهادی از جنس همان سرپرستان قبلی است!
صراط: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در مراسم معارفه محمد فرهادی وزیر جدید علوم، گفت: هیچ باند و حلقه‌ای امور وزارت علوم را قبضه نکرده و این وزارتخانه سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در حوزه آموزش عالی پیگیری می‌کند.
 
وی افزود: آقای دکتر فرهادی هم از جنس همان سرپرستان قبلی وزارت علوم است و سیاست‌های مختلف دولت را در حوزه آموزش عالی پیگیری می‌کند.
 
جهانگیری با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5، گفت: امروز کسی در دنیا تردید ندارد که فناوری هسته‌ای و از جمله غنی‌سازی در خاک کشورمان انجام می‌شود و تحریم‌های ظالمانه باید از پیش روی ملت ایران برداشته شود
 
معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: دنیا امروز یقین دارد تحریم و فشار راه درستی در مقابل ایران نبود و تنها راه درست، استقلال این کشور است.
 
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان دلسوز، مستحکم و منطقی با پشتوانه رهبری در این مسیر حرکت می‌کند و امیدواریم قبل از پایان زمان تعیین شده برای مذاکرات با 1+5 به توافق خوبی برسیم و تحریم‌های ظالمانه پیش روی ملت ایران، برداشته شود.
منبع: تسنیم