۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

واکنش جامعه روحانیت به اظهارات شجونی

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص صحبت هایی که آقای شجونی مطرح کرده است تذکرات لازم داده شده است که جامعه روحانیت نسبت به این موضوع واکنش جدی نشان داد.
کد خبر : ۲۱۱۲۷۷
صراط: غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم اربعین ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص صحبت هایی که آقای شجونی مطرح کرده است تذکرات لازم داده شده است که جامعه روحانیت نسبت به این موضوع واکنش جدی نشان داد.
 
وی افزود: جلسه جامعه روحانیت سه شنبه گذشته تشکیل شد و هفته آینده هم نشستی خواهیم داشت و در جلسه گذشته مصاحبه آقای شجونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان تذکر به شجونی و اطلاع رسانی رسانه ای این موضوع تصریح کرد: آقای روحانی جزء بنیان گذاران جامعه روحانیت بوده و با ایشان صحبت شده است که ایشان گفته اند اگر همزمان با جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نباشد حضور می یابند و ما هم استقبال می کنیم.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره توضیحات دکتر محمد جواد ظریف در جلسه غیر علنی مجلس و مذاکرات هسته و رئوس مطالب مطرح شده خاطر نشان کرد: ایشان از اول جلسه گفتند هر چه مطرح می شود محرمانه است.