۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

مرگ خاموش 4کارگر در تعطیلات آخر هفته

کارگران جوان در حالی که برای تعطیلی آخر هفته به سواحل خزرآباد ساری رفته بودند، گرفتار سرنوشتی تلخ شدند.
کد خبر : ۲۱۱۳۳۴
صراط: کارگران جوان در حالی که برای تعطیلی آخر هفته به سواحل خزرآباد ساری رفته بودند، گرفتار سرنوشتی تلخ شدند.

این 4 کارگر جوان بعد از یک هفته کار در ویلایی اجاره ای به خواب ابدی فرو رفتند. بنابر این گزارش، ساعت 8 صبح روز جمعه هفتم آذرماه امسال صاحب یک خانه ویلایی در روستای اسفندان در فاصله کمی از سواحل خزرآباد وقتی دید مسافران خانه‌اش برای تسویه حساب نیامده‌اند نگران شد و به در خانه ویلایی‌‌اش رفت. او هر چه زنگ در را به صدا در آورد کسی پاسخگو نبود و با احساس اینکه ممکن است حادثه ناگواری رخ داده باشد همسایه‌ها را به کمک خواست. دقایقی بعد با حضور همسایه‌ها در ورودی خانه ویلایی باز شد. صاحب ویلا با دیدن صحنه‌ای که در اتاق خواب و پذیرایی رخ داده بود شوک زده شد و مأموران کلانتری منطقه را در جریان قرار داد. دقایقی بعد تیمی از مأموران پلیس به همراه نیروهای اورژانس خود را به محل حادثه رساندند.

آنان با ورود به خانه ویلایی با اجساد 4 مرد جوان در حالی روبه‌رو شدند که سه نفر از آنها در اتاق خواب و یکی دیگر در داخل آشپز خانه بی حرکت روی زمین افتاده بودند. با انتقال قربانیان حادثه به پزشکی قانونی تحقیقات در باره علت مرگ آنها آغاز شد.

مرد ویلا دار که از سوی پلیس  تحت تحقیق قرار گرفته بود در باره مشخصات قربانیان حادثه گفت: این 4 مرد روز پنجشنبه به من مراجعه کردند. آنها برای یک روز ویلای مرا اجاره کردند. قرار بود صبح خانه را خالی کرده و بروند اما وقتی تا ساعت تخلیه ویلا خبری از آنها نشد با نگرانی به در خانه ویلایی رفتم که متأسفانه با اجساد آنها روبه‌رو شدم. در همین راستا پزشکان قانونی نیز پس از انجام معاینات تخصصی و کاوش‌های علمی اعلام کردند که قربانیان حادثه بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده اند. در همین راستا بازپرس ویژه قتل مرکز استان مازندران تیمی از متخصصان اداره گاز را مأمور بررسی‌های دقیق در این‌باره کرده است. آنها باید با انجام بررسی‌های خود اعلام کنند که علت نشت گاز و به وقوع پیوستن چنین حادثه‌ای در خانه ویلایی چه بوده است.

بنا بر این گزارش بر اساس اعلام دکتر عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران قربانیان حادثه، 4 کارگر جوان از اهالی روستای هزار جریب در بروجرد بودند که به‌عنوان استاد گچکار در ساری کار می کردند.

بنابر این گزارش، در حادثه تلخ وحید نصراللهی 22 ساله، سعید نصراللهی 36 ساله، سعید عزیزی 23 ساله و محمود غلامی 21 ساله به کام مرگ فرو رفته‌اند.
 
منبع: ایران