۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

ترمیم‌چشم‌قربانی اسیدپاشی در تهران

رییس بیمارستان فارابی تهران گفت: چشم چپ «سیاوش انوری» مدیر بیمارستان ضیائیان تهران که شب گذشته مورد اسیدپاشی قرار گرفت 4 تا 5 روز آینده ترمیم می شود.
کد خبر : ۲۱۱۴۷۳
صراط:  «محمود جباروند» در حاشیه عیادت « ایرج حریرچی »قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انوری(مصدم حادثه) با اشاره به اینکه چشم چپ این فرد کمی دچار سوختگی شده است، افزود: درمانهای اولیه بر روی چشم وی انجام گرفته و در آینده نزدیک بهبودی کامل خود را پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه عمل جراحی با موفقیت بر روی سیاوش انوری انجام شده است اظهار کرد: اکنون وضعیت وی بسیار خوب است و چشم راست ایشان تقریبا هیچ مشکلی ندارد و بینایی کامل دارد.

مدیر بیمارستان ضیائیان تهران که شب گذشته مورد اسید پاشی قرار گرفت وضعیت جسمی خود را خوب اعلام کرد و گفت که پزشکان در حال مداوای چشمم هستند.

انوری در تشریح حادثه دیشب اسید پاشی گفت: در نزدیکی منزل برای خرید توقف کردم که دو نفر موتورسوار به سمت خودرو من آمدند.

وی افزود: هنگام پیاده شدن از خودرو آنها درب وسیله نقلیه را باز کردند و در این هنگام از مردم کمک خواستم که یکی از راکبین موتورسیکلت به کمک دیگری آمد تا مرا بگیرند اما فرار کردم.

انوری اضافه کرد: بعداز اسیدپاشی صورتم شروع به سوختن کرد که در ابتدا بفکر اسیدپاشی نبودم که بلافاصله صورت خود را شسته و به اورژانس و نیروی انتظامی موضوع را اطلاع دادم.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان فارابی، وضعیت عمومی سیاوش انوری را خوب ارزیابی کرد و گفت: این فرد بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان فارابی منتقل شد.

ایرج حریرچی اظهار کرد: خوشبختانه نگرانی جدی برای بینایی و پوست انوری مدیر بیمارستان ضیائیان وجود ندارد.

درپی این حادثه، تیم ویژه پلیس تهران برای پیگیری حادثه اسیدپاشی تشکیل شد.
منبع: ایرنا