۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
سیاسی:

اسپانسر پرسپولیس خودم هستم

مدیر عامل باشگاه گفت: در حال حاضر اسپانسر باشگاه پرسپولیس خودم هستم و قرار نیست که در باشگاه پا به توپ شوم.
کد خبر : ۲۱۱۴۸۰
صراط:  سیاسی در گفتگو با اظهار کرد: ما هر هفته یک بار این جلسات را برگزار می‌کنیم وهیچ‌گونه مشکلی در خصوص پاسخ‌گویی به سوالات نخواهیم داشت.

وی درباره خصوصی‌سازی پرسپولیست بیان داشت: بهتر است این موضوع را وزارت ورزش پاسخگو باشد که این باشگاه در خدمت وزارت اقتصاد دارایی باشد یا وزارت ورزش.

سیاسی در خصوص برنامه‌ریزی برای تیم‌های پایه افزود: اصلی‌ترین بنیان و هدف تیممان، تیم‌های پایه هستند و باشگاه پرسپولیس مبالغی را که از سازمان لیگ می‌گیرد به تیم‌های پایه اختصاص می‌دهد.

وی ادامه داد: درباره بازیکنان خارجی باید بگویم که اول تست پزشکی را انجام می‌دهند و در صورتی که مورد قبول واقع شدند تست فنی نیز از آنها گرفته خواهد شد و در این صورت می‌توانند جزب باشگاه پرسپولیس شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نحوه مذاکره با بازیکنان در باشگاه پرسپولیس افزود: به این صورت است که عملکرد بازیکن به ما ارائه می‌شود و ما آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم ولی در مورد خالقی‌فر بازیکنی که در حال حاضر جذب تیم پرسپولیس شده است باید بگویم سرمربی تیممان نظر مثبتی روی این بازیکن داشت و ما نیز توانستیم استیلی را قانع کنیم تا این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان بپیوندد.

سیاسی در خصوص پا به توپ نشدنش افزود: قرار نیست من در باشگاه توپ بزنم چرا که این کار مربوط به افرادی می‌شود که در باشگاه کارهای فنی انجام می‌دهند و کار فنی در باشگاه مدیریت است.

وی درباره وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: زمانی که من در باشگاه پرسپولیس سمت گرفتم 2 مشکل اساسی در این باشگاه وجود داشت که یکی از این موضوعات مربوط به مشکل اداری باشگاه و مساله مستطیل سبز و بحث پیرامونی آن بود و سعی داریم که روز به روز وضعیت این باشگاه را رو به بهبودی ارتقا دهیم و برای موفقیت بیشترمان نیز با پیشکسوتان باشگاه در ارتباط هستیم.

سیاسی در خصوص سقف 18 میلیارد تصریح کرد: با توجه به سهم آسیایی که داشتیم با خروج کادر فنی قبلی توانستیم خلأای را بوجود آوریم که در آن افرادی چون خلعتبری، سید جلال حسینی، پولادی و ماهینی از ما جدا شدند و با خروج این افراد بازده باشگاه بیشتر شد و سقف قرارداد نیز با خروجی این بازیکنان بالاتر رفت.

وی درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس افزود: یک سری از بدهی‌ها در باشگاه وجود دارد که مانع از پیشرفت کارهایمان می شود و تا آنجایی که توانستیم این مشکلات را حل و فصل کردیم و حجم زیادی از این بدهی‌ها نیز پرداخت شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اسپانسر این باشگاه افزود: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم اسپانسر باشگاه پرسپولیس خودم هستم اما با چند اسپانسر نیز صحبت‌هایی صورت گرفته که در آینده وضعیت اسپانسر نیز مشخص خواهد شد.

وی درباره روزنامه پرسپولیس عنوان کرد: این روزنامه مجددا شروع به کار خواهد کرد و در آینده وضعیت این موضوع نیز اعلام خواهد شد.

سیاسی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر مسیری را دنبال می‌کند تا با یک برنامه ریزی 2 تا 4 ساله بتوانیم تمام معایب و مشکلات تیم را از سر راه بردارد و به نظر من بهتر است از صفر شروع کنیم تا بتوانیم ساختار جدیدی را در باشگاه پرسپولیس به اجرا در بیاوریم.

وی درباره رای کمیته انضباطی دربی تصریح کرد: این موضوع را پیگیری و عدله خود را ارائه می کنیم و حتما حکم را به دادگاه خواهیم رساند.

سیاسی درباره بازی رئال مادرید و پرسپولیس افزود: بازی پرسپولیس و رئال مادرید به خاطر وجود یک فرد ضد انقلابی لغو شد و بسیار از این بابت متأسفم.