۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹

آیت‌الله موحدی کرمانی: یادآوری فتنه 88 یک هشدار است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز مسئولان ما باید پیرو رهبر باشند و باید این فداکاری را در عمل نشان دهند، گفت: مقام معظم رهبری بحث فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند و دائم تکرار می‌کنند و این در واقع یک هشدار است.
کد خبر : ۲۱۱۵۳۱
صراط:  آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید احمدی روشن که در مجتمع فرهنگی ولی عصر(عج) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به این عزت دست یافته به دلیل وجود شهدا است.

وی افزود: اگر در مقابل توطئه‌های آمریکا نظام اسلامی توانست ایستادگی کند به دلیل همین عرفان‌ها و فداکاری‌ها بود و تا وقتی این روحیه در کشور باشدt دشمن هیچ غلطی نمی‌کند و اگر می‌بینیم امام حسین(ع) با یاران اندک بر یزید پیروز می‌شودt همین روحیه بود و باید ما این تفکر و روحیه بسیجی را حفظ کنیم و هرچه این روحیه توسعه بیشتری پیدا کند، قدرت جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امروز مسئولان ما باید پیرو رهبر باشند و باید این فداکاری را در عمل نشان دهند و مردم ایران در عمل فداکاری خود را به اسلام و نظام نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: بودجه کشور مانند خونی است که باید به همه اعضای بدن برسد و بودجه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به همه مردم برسد و به صورتی نباشد که برای پروژه‌های مهم دائم بگویند بودجه نداریم و از سویی باید حقوق برخی از مدیران ما کاهش یابد تا عدالت اعمال شود.

موحدی‌کرمانی تصریح کرد: دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا دست به دست هم دادند تا ایران اسلامی را سرنگون کنند، اما هیچ غلطی نکردند و این نشانه قدرتی است که ریشه در معارف قرآنی و اسلامی دارد و تفکر بسیجی یعنی اگر دین نیاز به دادن جان داشته باشد آن را فدا کنیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر شهیدان و این فداکاری‌ها نبود، ایران توسط صدام و آمریکا نابود می‌شد و این جانفشانی‌ها امروز به اسلام و مسلمانان عزت داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری بحث فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند و دائم تکرار می‌کنند و این در واقع یک هشدار است که باید به آن توجه ویژه شود و همچنین در ارتباط با مسائل فرهنگی نیز نباید مسئولان ما بی‌تفاوت باشند و باید جلوی شبیخون فرهنگی دشمن را بگیرند.

موحدی کرمانی بیان داشت: روحیه امر به معروف و نهی از منکر باید در همه مسلمانان وجود داشته باشند و نباید در ارتباط با گناه بی‌تفاوت باشند زیرا مومنان بر یکدیگر ولایت دارند.

وی اظهار داشت: مسلمانان اگر کوتاهی از سوی فردی دیدند باید برای آنها مهم باشد زیرا اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنیم؛ حتی نام نظام هم اسلامی باشد، نظام اسلامی نیست و دشمنان بر ما مسلط می‌شوند.

منبع: فارس