۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

برنامه حضور اعضای‌هیات‌دولت‌درگلستان

استاندارگلستان گفت:همزمان با سفر رییس جمهوری به استان،جمعی از اعضای هیات دولت تدبیر و امید در شهرستان های این استان حاضر می شوند.
کد خبر : ۲۱۱۵۴۸
صراط:  'حسن صادقلو'شامگاه یکشنبه در گفت وگو با سیمای مرکز گلستان اظهارداشت:باتوجه به این که ریاست جمهوری دراین سفر فرصت ملاقات چهره به چهره با تمامی مردم استان را ندارند و همچنین علاقه مندند تا از مشکلات مردم مطلع شوند، برخی از وزرا به عنوان نماینده دکتر روحانی در شهرستان ها حاضر خواهند شد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی ها در این سفر دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به آزادشهر، حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری به گنبدکاووس، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش به علی آباد، سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به مینودشت و گالیکش، مهندس ترکان مشاور ارشد رییس جمهوری و رییس سازمان مناطق آزاد به بندرگز و کردکوی، حجت الاسلام یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و مذاهب به آق قلا و گمیشان، دکتر علوی وزیر اطلاعات به رامیان، دکتر ملاوردی مشاور رییس جمهوری در امور بانوان به شهرستان ترکمن خواهند رفت.

استاندار گلستان به حضور برخی دیگر از اعضای هیات دولت در مرکز استان و جلسه شورای اداری اشاره و یادآور شد: دکتر ظریف وزیر امور خارجه، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهندس چیت چیان وزیر نیرو، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری دراین سفر حاضر خواهند بود که امیدواریم سفر دولت منشا خیر و برکت برای گلستانی ها باشد.

صادقلو با اعلام راه اندازی سامانه تلفنی سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) و شتاب بخشی در امور مردم ، گفت: سامانه سامد با شماره گیری 111 و بدون کد در دسترس تمام شهروندان گلستانی است تا درد دل ها و مشکلات خود را از طریق 200 کاربری که صدای آنها را ضبط می کنند ، به گوش ریاست جمهوری برسانند.

وی باتاکید براین که مردم نگران پیگیری مسائل خود ازسوی مسوولان و شخص رییس جمهوری نباشند،تصریح کرد:تمام تماسها کدرهگیری دارند و ازطریق مدیران پیگیری می شود.

رییس جمهوری صبح سه شنبه 11 آذر ماه وارد گلستان می شود و در استادیوم ورزشی گرگان با مردم سراسر استان دیدار عمومی خواهند داشت.
منبع: ایرنا