۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

واکنش مسئولان استان به حادثه جهرم

عامل حملات خونین به دختران دانشجو در جهرم در برابر مجازات سنگینی قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۲۱۱۶۳۱
صراط: عامل حملات خونین به دختران دانشجو در جهرم در برابر مجازات سنگینی قرار خواهد گرفت.

با وجود اعلام جزئیات دستگیری این مرد چاقوکش هیچ مقامی درخصوص انگیزه وی اظهارنظری نکرده است.

از سوی دیگر امام جمعه جهرم از مقامات قضایی خواسته است این مجرم را به اشد مجازات محکوم کنند و از دختران دانشجو نیز دلجویی شود.

از چندی پیش پلیس جهرم با اقدامات مشابهی از سوی مرد جوانی که به دختران جوان حمله می‌کرد و آنان را هدف ضربات چاقو قرار می‌داد، روبه‌رو شدند.

بررسی‌های پلیسی نشان داد یک مرد، پنج دختر دانشجو و دختر جوان دیگری را در پیاده‌روهای جهرم مورد حمله قرار داده و آنان را با چاقو زخمی کرده است.

وقتی این شش دختر که همگی در بیمارستان‌های جهرم تحت درمان بودند تحت تحقیق گرفته شدند مأموران به سرنخ‌هایی از مرد مهاجم رسیدند و بعد از آخرین حمله خونین مرد خشن، وی دستگیر شد.

«حجت‌الله رضایی» سرپرست فرمانداری جهرم گفت: مرد مهاجم به اقدامات خونین خود در حمله با چاقو به چند دختر اقرار کرد و در حال حاضر تحقیقات ویژه‌ای برای افشای جزئیات این حملات صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام «دژاکام» امام جمعه جهرم نیز خواستار اشد مجازات برای این مرد مهاجم شد و افزود: «تسامح در این مسائل سبب جرأت دیگران در ارتکاب این کارها می‌شود.» وی گفت: «امروز دشمنان نظام در پی بهانه‌ای برای زیر سؤال بردن کشور هستند و از مردم و دانشجویان استدعا داریم بهانه دست دشمن ندهند.» دژاکام روز جمعه نیز در خطبه‌های نماز جمعه گفت «یک نادان نوامیس مردم را مورد ضرب و جرح قرار داده است.»

وی همچنین خواستار دلجویی از دانشجویانی شد که در این حوادث مصدوم شده‌اند.

دژاکام با بیان اینکه «دشمنان جمهوری اسلامی» دلشان می‌خواهد کشور ما را زیر سؤال ببرند از دانشجویانی که عواطفشان جریحه دار شده است، خواست به گونه‌ای سخن نگویند که حیثیت نظام زیر سؤال برود.

امام جمعه جهرم گفت: از دادستان به عنوان نماینده عموم مردم می‌خواهیم این مرد را به اشد مجازات محکوم کند.
منبع: ایران