۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
نظری‌جویباری:

تیموریان خواهان جدایی است/ شعار علیه صادقی درست نبود

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد آندرانیک تیموریان قصد دارد از جمع آبی‌پوشان جدا شود و ما در این خصوص با او همکاری می‌کنیم.
کد خبر : ۲۱۱۷۶۲
صراط:  علی نظری جویباری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن اظهار داشت: برای شروع نیم‌فصل دوم بازی خوبی بود. مطمئناً با تغییراتی که در تیم استقلال به وجود خواهد آمد شرایط بهتر از این هم می‌شود.

وی درباره اینکه از بازی استقلال مقابل راه‌آهن راضی بوده است، عنوان کرد: شاید بازی زیبا نبود اما برد برای ما اهمیت زیادی داشت و توانستیم سه امتیازی شیرین را از این بازی بگیریم.

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال درباره اینکه در نیم‌فصل چه بازیکنان دیگری قرار است به جمع آبی‌پوشان اضافه شوند، گفت: قلعه‌نویی قرار است لیست نهایی‌اش را به ما بدهد. پس از مشخص شدن بازیکنان مورد نظر او با آنها صحبت خواهیم کرد.

نظری‌جویباری در خصوص شعار هواداران استقلال علیه امیرحسین صادقی، کاپیتان آبی‌پوشان اظهار داشت: داور بازی تمرکز صادقی را به هم ریخته بود و به نظرم درست نبود که تماشاگران بخواهند در این شرایط علیه او شعار دهند. شعارها علیه صادقی بسیار بد بود و تماشاگران باید برخی مسائل را درک کنند. ما دوست داشتیم در این بازی سه امتیاز را بگیریم و به هدف خود رسیدیم اما برخی رفتارها درست نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا نامش در کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال وجود ندارد، گفت: اسمم باشد یا نه تفاوتی ندارد چرا که کمیته نقل‌وانتقالات تشکیل شده و امیدوارم بتواند به فعالیتش ادامه دهد. من چه در این کمیته باشم و چه نباشم کار خود را به نحواحسن انجام خواهم داد.

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال درباره اینکه برخی بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی‌شان استقلال را ترک کرده‌اند، تصریح کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که ما نتوانستیم در مقطعی به تعهدات‌مان عمل کنیم. مطمئناً شرایط استقلال باید بهتر از این شود اما اینکه بازیکنان می‌روند و می‌آیند با نظر مربی صورت می‌گیرد. مربی یک بازیکن را می‌خواهد و یک بازیکن را نمی‌خواهد اما هر اتفاقی که می‌افتد نباید باعث شود که استقلال متضرر شود.

نظری‌جویباری ادامه داد: ما در نیم‌فصل به دنبال این هستیم تا تیم را تقویت کنیم و کادر فنی استقلال نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناخته‌اند که برای برطرف کردن نقاط ضعف دست به کار خواهیم شد.

وی در خصوص جدایی آندرانیک تیموریان و اینکه چه تیم‌هایی خواهان این بازیکن هستند، گفت: هنوز تیمی خواهان تیموریان نشده و نامه‌ای به باشگاه استقلال نرسیده است. آندرانیک تیموریان خودش درخواست جدایی داشته و ما هم می‌خواهیم با او در این خصوص همکاری کنیم.

منبع: تسنیم