۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
به قلم مدیرمسئول

حضرت علامه! لطفا از رهبری "بد" دفاع نکنید

بزرگی می گفت: اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید ، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید. آیا این اظهارات علامه مجاهد محمد تقی مصباح یزدی را نمی توان مصداق بارز بد دفاع کردن از رهبر معظم انقلاب دانست؟
کد خبر : ۲۱۲۲۲۰
"صراط" - مدیر مسئول / علی غفاریان - حضرت آیت الله مصباح یزدی در سخنرانی که به مناسب یادواره شهدای موسسه امام خمینی(ره) ایراد شده بود ، طبق روال مسبوق به سابقه ی خود در حمایت از رهبر معظم انقلاب سخنانی را بر زبان جاری ساخته اند . اما اینبار اظهارات علامه مصباح کمی متفاوت تر از گذشته بیان شد . ایشان در بخشی از سخنرانی خود با بیان اینکه "یکی از نعمت‌های بسیار بزرگ برای ما امام راحل بود که بسیار بزرگ بود و بعد از رحلت ایشان، وجود نعمت جانشین ایشان، رهبر معظم انقلاب است" خاطر نشان کرد: "خدا را شاهد می‌گیرم جامعه ما لیاقت چنین رهبری را ندارد".

در باب اظهارات مبالغه آمیز علامه مصباح یزدی چند نکته قابل بیان است.

1- آیا بهتر نبود حضرت علامه می فرمودند جامعه ما لیاقت بهترین ها را دارد و بی شک بهترین فرد موجود بر آن رهبری می کند؟ چه کسیحضرت علامه! لطفا از رهبری است که تائید نکند معنای مفهومی این جمله عینا همان فرمایش آیت الله مصباح یزدی است اما نیازی به مقابل هم قرار دادن مردم جامعه و رهبری نبود چرا که بیان اینکه "جامعه ما لیاقت چنین رهبری را ندارد" نه تنها کاهش شان افراد جامعه را در بر خواهد داشت بلکه حمایت از رهبر انقلاب هم محسوب نمی شود  .

2- بزرگی می گفت: اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید ، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید. آیا این اظهارات علامه مجاهد محمد تقی مصباح یزدی را نمی توان مصداق بارز بد دفاع کردن از رهبر معظم انقلاب دانست؟

3- حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پیش تر بارها و بارها در برابر جملات و عباراتی که به تملق گویی از ایشان می پرداخت واکنش های متعددی را از خود نشان داده بودند . ایشان در جایی این تملق گویی ها را هم به ضرر خود و هم به ضرر گوینده عنوان کرده و تاکید داشتند که نبایستی این بیانات به این شکل بیان شود .
رهبر معظم انقلاب پیرامون استفاده از اشعار وسرودهای مبالغه آمیز خاطرنشان کردند:بنده افتخارم این است که بتوانم خدمتگذار شما و مردم باشم . سرور فقط خدای متعال است.(77/6/24) با این وجود و با توجه به اینکه رهبری خود را خدمتگذار مردم می دانند چگونه رهبر معنوی جبهه پایداری انقلاب خدا را شاهد می گیرد که جامعه ی ما لیاقت چنین رهبری را ندارد؟

4 - آیا استفاده از عبارت "خدا را شاهد می گیرم" در اظهارات آیت الله مصباح یزدی، همانند همان جمله ی معروفی است که در حمایت از کاندیدای مورد نظر جبهه پایداری انقلاب بیان شده بود؟ ایشان در زمان کاندیداتوری کامران باقری لنکرانی برای انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: " من در پیشگاه الهی شهادت می دهم در بین کسانی که در یازدهمین دوره ریاست جمهوری کاندیدا شده اند جناب اقای دکتر لنکرانی ‏اصلح هستند" البته علیرغم این شهادت اما متاسفانه کاندیدای مد نظر به دلیل آنچه رد صلاحیت بیان شده بود از کاندیداتوری انصراف داد!

5- در پایان توجه علامه مصباح یزدی و برخی اطرافیان که مسئول تنظیم کردن متن سخنرانی ها و موضع گیری های سیاسی ایشان هستند را به فرمایشات مقام معظم رهبری که در گذشته بیان شده و بر جلوگیری از استفاده از عبارات تملق آمیز تاکید دارد جلب می نمایم:

«من به شما عرض می‌کنم، به همه هم این را می‌گویم و گفته‌ام و تکرار می‌کنم: مبادا آن صفاتی، خصالی، مناقبی که متناسب با وجود ولی‌عصر ارواحنافداه هست، این‌ها را تنزل بدهیم در سطح انسان‌های کوچک و ناقصی مثل این حقیر و امثال این حقیر. اینی که گفته می‌شود کسانی که در این سفینه سوارند، غم طوفان ندارند:
چه غم دیوار امت را که دارد چون تو پشتیبان
چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتیبان   [گلستان سعدی]
این نوح، امام زمان است، اما با یک نگاه عمومی به طول تاریخ اسلام وقتی نگاه کنیم -که سعدی هم با همان نگاه این شعر را گفته است- وجود مقدس خاتم‌الانبیاء (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) نوحِ کشتیبان این امت است. [...] نوحِ این کشتی اوست. پشتیبان این امت اوست. واسطه‌ی فیض الهی به یکایک آحاد ما، به دل‌های ما، به جان‌های ما، به ذهن‌های ما، به جسم‌های ما، به حیات فردی و اجتماعی، وجود مقدس خاتم‌الأوصیاء و در رتبه‌ی قبل از او، وجود مقدس خاتم‌الأنبیاء (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) است.» (بیانات در دیدار نیروهای مسلح منطقه‌ی شمال کشور و خانواده‌های آنان ۱۳۹۱/۰۶/۲۸)

* * *

«ارتشى که نه در خدمت قدرت‌طلبى‌هاى شخصى است، نه براى شخص می‌میرد. این را من باید تأکید کنم؛ نه خدا راضى است، نه احکام اسلام اجازه می‌دهد که ما بگوییم ارتش ما، یا نیروهاى مسلح ما، یا عناصر ما، براى خاطر فلان آدم بمیرند؛ نه. بله، براى خاطر اسلام همه بمیرند؛ فلان آدم هم براى خاطر اسلام بمیرد. براى برافراشته نگهداشتن پرچم استقلال کشور که کشور اسلامى است. همه آماده باشند براى مردن در این راه؛ که این مردن اسمش شهادت است.» (بیانات در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش ۱۳۹۱/۰۲/۰۳)

* * *

«من خواهش مى‌کنم که الفاظ این اشعار و سرودها را از کلمات مبالغه‌آمیز خالى کنید. هم شأن شما این است که در این راه‌ها پیشقدم باشید و هم حقیقت قضیه این است. بنده افتخارم به این است که بتوانم خدمتگزار شما و مردم باشم. «سَروَر» فقط خداى متعال است و به امر او و در پیروى و عبودیّت او بندگان صالحِ برجسته و معصومین علیهم‌السّلام‌اند. ما بندگانى ناقص، نارسا و ضعیف هستیم. بزرگ‌ترین هنر ما این است که بتوانیم در لابه‌لاى همه‌ی ضعف‌هایى که داریم، کارى انجام دهیم که ان‌شاءاللَّه طبق وظیفه باشد. این کلمات مبالغه‌آمیز را حذف کنید. بنده، وقتى این کلمات را مى‌شنوم، حقیقتاً متأذّى مى‌شوم.» (بیانات در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران ۱۳۷۷/۶/۲۴)

* * *

«وقتى کسانى اسم مبارک امیرالمؤمنین علیه‌السلام یا اسم مبارک ولىّ ‌عصر روحى‌فداه را مى‌آورند، بعد اسم ما را هم دنبالش مى‌آورند، بنده تنم مى‌لرزد. آن حقایق نور مطلق، با ما که غرق در ظلمتیم، بسیار فاصله دارند. ما گیاه همین فضاى آلوده‌ی دنیاى امروزیم؛ ما کجا، کمترین و کوچک‌ترین شاگردان آنها کجا؟ ما کجا و قنبرِ آنها کجا؟ ما کجا و آن غلام حبشىِ فداشده در کربلاى امام حسین علیه‌السّلام کجا؟ ما خاک پاى آن غلام هم محسوب نمى‌شویم. اما آن‌چه که حقیقت است، این است که ما به عنوان مسلمانانى که راهمان را شناخته‌ایم، تصمیم خود را گرفته‌ایم و نیروى خود را براى این راه گذاشته‌ایم؛ با همه‌ی وجود در این راه حرکت مى‌کنیم و ادامه خواهیم داد.» (بیانات در دیدار با جوانان اصفهان ۱۳۸۰/۸/۱۲)


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۴۲
۱۳۷
هر چی میخوام به این یادداشت گیر بدم نمیشه
خداییش کاملا منطقی ، متین و درست گفته این مدیرمسئول جوان
نیازی به بیان اون جمله نبود
الحق که بعضی بد دفاع کردن ها از هزار جور حمله کردن بدتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
چقدر منطق میدونی که گفتی کاملا منطقیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای غفاریان و همه دوستان خواننده
خوب بود خود شما به جملاتی که به نقل از مقام معظم رهبری نوشتی بیشتر دقت میکردی.
البته که نباید ایشان را با معصوم مقایسه کرد که فرسنگها فاصله بین «بهترین» انسانهای عادی با معصوم است اما از این نکته نیز غافل نباید شد که کسی که چنین جملاتی را گفته نشان دهنده خلوص عمیق او و ویژگیهای بسیار خاص و برتری دهنده اوست که در اوج اقتدار چنین خود را در مقابل خداوند و معصومین خوار میبیند و خود را خدمتگذار این انقلاب میداند
حال چنین شخصی را با خودمان و خواسته هایمان مقایسه کنیم. وقتی اندکی سختی و گرفتاری برایمان پیش آمد و زندگی سخت شد چگونه رفتار میکنیم؟ بالاترین هدف ما و برترین خواسته ما از زندگی روزمره چیست؟ و بعد ببینیم آیا به خودی خود لیاقت چنین رهبری را داریم؟
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
یعنی ظاهرا کینه جویی شما پایانی نداره..اگر کمی انصاف به خرج میدادید از کلمه تملق گویی برای ایشان استفاده نمیکردید.یعنی اوج فضاحت اخلاقی خودتان را به رخ مخاطبین میکشید..
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
به به جناب غفاری عزیزمستمسکی برای عرض اندام ونشان دادن خودپیداکردن.جناب غفاریان عزیزوقتی درجامعه مااحکام الهی براحتی زیرپاگذاشته می شودواکثرجوانان ماباعرض پوزش به لهولعب مشغولند اقتصاداسلامی جایش رابه نظام ربوی داده کمک به دیگران جایش رابه سودجوئی وزراندوزی داده رفاه طلبی واسراف موج میزنه اعتیادوفساداخلاقی بنحوشرم آوری روبه رشده دیگه ازچی دفاع میکنی برادر؟وقتی یک فوتبالیست دریک سال به اندازه هزاراستاددریافتی داره نشان مسخ جامعه وحاکمیت ضدارزشهاست.راستی علی آقاتراخداوقتی توخیابوناراه میری ازوضعیت حجاب خانمهاوحتی آقایون دلت نمیگیره؟استادراست گفته جامعه مابسرعت به سوی ابتذال ومسخ پیش میره والبته لیاقت رهبری که اثاث خانه اش دریک وانت جامیشه رونداره.
امیدوارم درهنگام تحلیل هایمان حواسمان به شهرتمان نباشد.قل اعوذبرب الناس
علی حقجو
|
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم . ادمین یه مثبت رو کم کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آخه مثلا آقای غفاریان، تو چرا دنبال "فقط" معروف شدنی؟!؟
آخه تو میدونی ایشون دقیقا چه شخصیتی هستند؟!؟
آخه تو خدا رو هم در نظر گرفتی؟
خدا رو هم در نظر بگیر و یادداشت بنویس
فقط معروف شدن (که معروفیتی ندیدیم ما!) بدون در نظر نگرفتن خدا درست نیست
سید
|
Iran, Islamic Republic of
آخه چقدر باید پست و حقیر باشین!!!!!
صراط رسانه ای کثیف و بی اعتقاد
کاسبی هم حدی داره
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
آقای غفاری در مقابل حضرت علامه مصباح هنوز بچه هستی. بشین درسهات رو خوب بخون بعد سخنان حضرت استاد رو نقد کن

(البته بعید میدانم که کامنتم رو منتشر کنی)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای :
بنده به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. ايشان در كشور و براي اسلام وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
علی غفاریان همان کسی است که دوسال قبل در حمایت از مصباح یزدی، بارها و بارها دکتر احمدی نژاد و مشایی رو تخریب کرد !

اینو یه نگاه بندازید:

http://www.seratnews.ir/fa/news/78312/%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%87-%DA%86%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D8%AD-%DB%8C%D8%B2%D8%AF%DB%8C

ان موقع چطور بود که برای غفاریان هوررررا میکشیدید،ولی الان فحاشی میکنید بردران ارزشی؟؟؟
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای :

بنده نزديك به چهل سال است كه جناب آقاى مصباح را مى شناسم و به ايشان به عنوان، يك فقيه، فيلسوف، متفكر و صاحب نظر در مسايل اساسى اسلام ارادت دارم. ”

” اگر خداى متعال به نسل كنونى ما، اين توفيق را نداد كه از شخصيت هايى مانند علامه طباطبائى و شهيد مطهرى استفاده كند، اما به لطف خدا اين شخصيت عزيز و عظيم ­القدر، خلاء آن عزيزان را در زمان ما پر كرده است. ”

” من خدا را شكر و حمد مى­ كنم كه نسل جوان ما در سراسر كشور به ايشان (آيت­الله مصباح يزدى) شديداً علاقمند و قدردان است. ”

“به نظر من يكى از چيزهايى كه مى تواند خيلى كمك كند به اين قضيه، اين است كه از كتابهاى شهيد مطهرى، از معارفى كه امروز بزرگانى بحمدالله هستند; از قبيل آقاى مصباح و ديگران كه واقعاً مبانى فكرى اسلامى دست اين هاست; از اين ها استفاده كنند. حتى مى شود اين ها را ساده كرد. شما مى توانيد اين كار را بكنيد…”.

در ديدار با جمعى از نونهالان و نوجوانان حافظ و قارى قرآن كريم
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
شهيد آيت الله بهشتى :

دوست عزيز و دانشمند محترم … خيلي زودتر از اين مي خواستم براي شما نامه بنويسم ولى در پى ساعت دنجى بودم كه بتوانم با آقاى مصباح كه « مصباح دوستان »‌است با فكرى فارغ گفتگو كنم و از اينگونه ساعت ها كم بهره برده‌ام.

«ياران امام به روايت اسناد ساواك ج2 ص 422
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
صراط فوق العاده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
صراط و عصرایران هم نظرن خخخ
http://www.asriran.com/fa/news/369241/%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%88-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D8%AD
ببین این حاجی چه کرده
وجدانااین و منتشر کن صراط
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم آن زمان که گفت اصلح تر در زمین و آسمان از باقری لنکرانی نیست به ولایتی ها برنخورد؟ این سخن طعنه به ولایت نبود؟ کاندیدای حاج آقا از همه اصلح تر است
علی حقجو
|
Iran, Islamic Republic of
من از ایران کامنت گذاشتم . فیلتر شکن هم ندارم . پس چرا یه پرچم دیگه ای غیر از پروم ایران جلوی اسم منه . لطفا اصلاح فرمایید
جون داداش
|
Iran, Islamic Republic of
1-اگه مردی متن سخنرانی ایشان رو کامل بذار بعد نقد کن و اگه مردی قبل از اینکه یک انتقاد رو رسانه ای کنی به محضر خود ایشون برو و انتقادت رو مطرح کن اگه جواب نگرفتی بعد افاضاتت رو به نمایش بذار!
2-چامعه ما اگر به معنای واقعی ولایت پذیر بود و به عبارتی لیاقت وجود ایشان را می داشت:
اولا نمی گذاشت فتنه 88 اتفاق بیفته،ثانیا وقتی رخ داد همون جمعه 24 خرداد بعد از نمازجمعه رهبری جمعش می کرد نه اینکه 8 ماه دست روی دست بذاره و خون به دل رهبری بکنه ،تازه بعد از توهین به امام حسین(علیه السلام)از خواب بیدار بشه.9دی با همه عظمتش قیام توابین بود!
3-جامعه ای لیاقت ایشون رو داره که گوشش به فرمان رهبری باشه(ولایت پذیری محض)و ما دیدیم که معیار هایی که رهبری در انتخابات 92 فرمودند چقدرررر مورد توجه ملت قرار گرفت و دولتی روی کار آمد که منتظره رهبر یه حرفی بزنن و برعکسش رو در حرف و عمل پیاده کنه؛از جمله ایشان مکرر فرموده اند من به مذاکرات خوشبین نیستم و این دولت نه تنها بارها از خوشبینی به مذاکرات گفته و بلکه با بی اعتنایی به اقتصاد مقاومتی سرنوشت کشور را عملا به مذاکرات پیوند زده و قس علی هذا
4-در مورد لزوم تکثیر نسل رهبری بارها تاکید فرمودن ولی انصافا خود شما چقدر اهتمام دارید به فرهنگ سازی برای این مسئله؟؟
5-جامعه ما اگه به معنای واقعی ولایت پذیر بود الان در سایه حکومت امام معصوم زندگی می کرد نه ولایت فقیه
6-چون می دونم حوصله این حرفا رو نداری بیشتر برات نمی نویسم
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
جملاتی از علماء و بزرگان دین در وصف حضرت علّامه مصباح یزدی:

حضرت امام خمینى : آقاى مصباح ذو شهادتین است.

علامه طباطبايي (ره): مصباح در ميان شاگردان من مثل انجير در ميان ساير ميوه هاست؛ چرا كه فكر او هيچ چيز دور انداختني و زايدي ندارد.

آيت الله العظمي مظاهري: امروز خدمت به آيت الله مصباح خدمت به امام زمان (عج) است.

حضرت آیت الله مشکینی : حوزه ها باید دهها سال سهم امام بخورند، هزاران نفر در اینجا تحصیل کنند تا در هر عصری یک یا چند نفری نظیر آیت الله مصباح به دست آید. اگر ده نفر عالم بزرگ در حوزه پیدا كنید، یقیناً یكی از آنها آیت الله مصباح است. ما به عظمت او معتقدیم، ما او را دوست داریم، او یكی از خزانه های وجودی ماست، یكی از بزرگان حوزه ماست، بنده خودم علاقه به این آقا دارم، برای اینكه شمشیر برّنده اسلام در مقابل كفر است، لذا خیلی با او دشمن هستند. علامت اینکه این شخص همراه با اسلام است و فداکار اسلام است همین فراوانی حمله ها علیه ایشان است.

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی : حضرت آيت الله مصباح يزدي روحي له الفداء بدون شك يك الگوي بسيار موفق هستند.

حضرت علّامه حسن زاده آملی: آقای مصباح انسان زحمت كشیده ای است. من با ایشان همدرس و همبحث بوده ام، خدا را شاهد می گیرم كه پشت سر ایشان نماز می خوانم. از دیشب كه این مطلب (اهانت کاریکاتوریست روزنامه آزاد) را شنیدم حالم دگرگون است.

حضرت آیت الله رضا استادی : اين استاد فرزانه و حكيم الهي (علّامه مصباح) با خدمات پنجاه ساله، شخصيّتي است كه در حوزه هاي علميه امثال او با اين جامعيّت شايد به عدد انگشتان دست ها هم نباشد.
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
جملاتی از امام خامنه ای در وصف علّامه مصباح یزدی:

اين شخصيت عزيز و عظيم القدر (علامه مصباح) خلاء شهيد مطهري و علامه طباطبايي را در زمان ما پُر مي كند. همه دلسوزان اسلام و معارف اسلامي، از اعماق دل بايستي قدر دان و سپاسگذار اين مرد عزيز باشند. اشخاصي مانند آقاي مصباح از عقبه هاي تئوريك نظام هستند. يک نفر مثل جناب آقاي مصباح مورد هجوم تبليغاتي قرار مي گيرند. حرف رسا و منطق قوي ومستحكم هر جا باشد دشمن آن را زود تشخيص مي دهد، چون حسابگر است. با مرحوم شهيد مطهري نيز همين برخورد را كردند. از نعمتهاي بزرگ الهي است كه جوانان ما به آقاي مصباح ارادت دارند. كتاب هاي استاد مصباح را بي استثنا مطالعه مي كنم.

بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقای مصباح را می شناسم و به ایشان به عنوان یک فقیه، فیلسوف، متفکّر و صاحب نظر در مسائل سیاسی اسلام، ارادت قلبی دارم. اگر خداوند متعال به نسل کنونی ما این توفیق را نداد که از شخصیت هایی مانند علّامه طباطبایی و شهید مطهّری استفاده کند، امّا به لطف خدا این شخصیّت عزیز و عظیم القدر خلأ آن عزیزان را در زمان ما پر می کند.

من خدا را شکر و حمد می کنم که نسل جوان ما در سراسر کشور به ایشان (علامه مصباح یزدی) شدیداً علاقمند و قدردان هستند.

بنده هم به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. واقعا مي‌دانم كه ايشان در كشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقاً و انصافاً ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد، با اين وِزانت علمي و عُمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا

اين سه جهت در ايشان (علامه مصباح) جمع است: هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي كلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است.

خداوند متعال انشاء ‌الله وجود ايشان (علامه مصباح) را براي ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ايشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از بركات ايشان استفاده نمايند.

امام خامنه ای درباره درس هفتگي حضرت علّامه مصباح یزدی در دفتر قم مقام معظم رهبري فرمودند: هر چه از آن پخش شده و من گوش كردم واقعاً انسان استفاده مي‌كند. در ماه مبارك رمضان كه سخنراني ايشان عصرها پخش مي‌شد من غالباً گوش مي‌كردم و بهره مي‌بردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شمارو به جا نیاوردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آقای غفاریان، آدمی که بینش درستی نداشته باشه، هر روز به یه طرف میره... شما از این جور آدمایی... با خودت درگیری. یه کم انصاف هم خوب چیزیه. این هجمه ها علیه علامه مصباح فقط به خاطر اینه که ایشون مثل شما دنبال جمع کردن طرفدار نیست که بخواد حرفشو پشت کلمات قایم کنه. صریح نظرشو میگه. نسبت به آیت الله کاشانی هم همین طور عمل می کردن. چون ایشون توی سیاست دخالت می کرد مورد هجمه قرار می گرفت، ولی عملا از علمای شاخص زمان خودش بود. خدا آیت الله مصباح رو برای ما حفظ کنه و شر بدخواهان رو از سر ایشون کم...
ناصر هشترودی
|
Iran, Islamic Republic of
دفاع از رهبری با توهین به مردم ایران متاسفم برای چنین افرادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۹۰
۱۳۴
برخی ها شاید به منتظری ثانی تبدیل شوند
حسن خان
|
Iran, Islamic Republic of
تند نرو . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
می فهمی چی می گی؟؟؟
سریاز ولایت 2
|
Iran, Islamic Republic of
سوالی دارم از آیت الله مصباح چی کشیدید که به یک حرف یا یک کلمه این قدر گیر داده اید
آیت الله مصباح کیست که هم چپ می کوبه هم راست
واقعا براتون متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۱۸
۷۳
علی غفاری توام دنبال بهونه برا گنده کردن خودتی ،با یه دیپلم تو خرتو خری بعد 88 رفتی سایت زدی فک میکنی چیزی حالیته بعد این عالم حالیش نیست
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
آفرین
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرت و پت گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
هر کی از ننش قهر می کنه سایت می زنه. الانم که اصولگرایی مُده، اینا هم اسم خودشونو گذاشتن اصولگرا... مطمئن باش اگه اصلاح طلبی مد بود، امثال آقای غفاری و علی مطهری اسموشون اصلاح طلب بود نه اصولگرا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۷۳
۸۷
آیت الله مصباح زمانی هم گفته بود اطاعت از رئیس جمهور، اطاعت از خداست/ در ایام انتخابات ریاست جمهوری گفت بینی و بین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم اما به فاصله 24 ساعت همین جمله را برای جلیلی به کار برد. نتیجه می گیریم پیری است دیگر ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
تمام اخباری که بیان کردی اشتباه بود.
1: اطاعت از رییس جمهور... راب رای اعضای هیئت دولت گفتند که وقتی سرباز یک مجموعه شدید باید اطاعت کنید و...
2: برای شهادت به صلاحیت آقای لنکرانی هم حرف خود را پس نگرفتند و بر همان حرف بودند اما بعد اینکه آقای لنکرانی انصراف داد(یا رد شد) بعد از چند روز گفتند از بین افراد موجود آقای جلیلی اصلح است که خیلی روشن است نه فراموشی بوده و نه اشتباه

شما هم در نظر دادن و قضاوت درباره دیگران عجله نکنید بالاخره جوانی است و
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
جناب مصباح یزدی: 20 مرداد ماه 88 - عموم مردم لزوم و اهميت ولايت فقيه را درک مي کنند ولي برخي مسووليت پذير رهبر را مانند رييس جمهوري يک شخصيت سياسي و نفر اول در کشور مي دانند در حالي که اين دو تعريف تفاوت ماهوي با يکديگر دارد.
وي بااشاره به اين که ولي فقيه جانشين امام زمان(عج) بوده ولي رييس جمهوري را مردم انتخاب مي کنند. وقتي رييس جمهوري از جانب رهبري نصب و تاييد مي شود به عامل او تبديل شده و از اين پرتو نور بر او نيز تابيده مي شود. وقتي رياست جمهوري حکم ولي فقيه را دريافت کرد اطاعت از او نيز چون اطاعت از خداست. کم حافظه ای هست دیگر ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بابا جان یکم بفهم!!!
منظورش اطاعت از ولی فقیهه!
ای خدااااااااا!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ابله تا اون موقع جلیلی ثبتنام نکرده بود تازه خو لنکرانی بعد جلیلی انصراف داد . اینها همش عقده های شماست نمی تونید خالی کنید . اری ایت ا.. ما واقعی تر با ایمان تر از ایت ا... قلابی شما (هاشمی) هست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
این رسم قدرشناسی از مردمی نیست که همه چیزتان را مدیون آنها هستید. به زندگی نامه و امکانات امروز خودتان بنگرید و قیاس کنید که از کجا به کجا رسیدید؟ جز این است که به لطف مجاهدت ها و صبوری های همین مردم و در سایه نظام جمهوری اسلامی، بحمدالله به امکانات معتنابهی دست یافته اید؟ پس حرمت دار مردم باشید و قدر نعمت بدانید.

منبع: عصر ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
واقعا برام سواله... چرا یه عده حرفای آقای مصباح رو نمی فهمن؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۶۳
۷۸
.
جواب ایشان در انتخابات با 4 میلیون داده شد ، تا دیگر توهم 25 میلیونی رأِی از صدقه سری شان نزنند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آقای امین یک سوال از شما دارم. لطفا اول فکر کن بعد جواب بده. باشه؟. بلا تشبیه ولی اون زمانی که مردم دور و بر حضرت علی رو خالی کردن و به قول شما به ابوبکر رای دادن چیزی از ارزشهای امام علی کم شد؟ اینم بگم من وابستگی به هیچ جناحی ندارم. فقط میخوام پاسخ قیاس منو بدی.
شکارچی
|
Iran, Islamic Republic of
ارباب تو نیز با وعده نان و سیب زمینی رای عوام را خرید و حزب اللهی هارا با ادعای ولایت مداری و 4 سال اول خدمتش فریفت

بنی صدر معلوم الحال هم با رای قاطع آحاد ملت به منصب رسیده بود

نور با آنکه حق و هدایت است آما چشم خفاش را کور می کند
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
امین جان پیوند فکریت با آقای غفاری مبارک باشه. بالاخره همفکر شدین ها !
سریاز ولایت 2
|
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف جواب امین رو بچه ها دادند اما شما انحلال طلبها مگه یادتون رفته کروبی خائن هم کمتر از آرا باطله رای آورد در ثانی اگر بخواهیم بگیم در همون موقع احمدی نژاد رای 25 میلیونی آورد پس ..
آقای سردبیر که این مطالب رو نوشتی خودت هم میدونی که از قدرت گرفتن جبهه پایداری انقلاب اسلامی وحشت دارید خودتان می دانید که اگر مردم با بصیرت رای بدهند نه انحلال طلبان رای دارند نه ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
علی آقا:

نه اتفاقا، من معتقدم مطالب غفاریان برای رضای خدا نیس !! چون قبلا مطالب زیادی در دفاع از مصباح بر ضد دکتر احمدی نژاد گذاشت !!!
_____________________________
ناشناس محترم:
اين قياس شما، ارتباطي با صحبت من نداشت !
صحبت شما زماني معنا پيدا ميکند که 25 ميليون واقعا ،دور و بر ايشان بوده باشد !!! بعد بنا بدلايلي فاصله بگيرند و نظرشان برگردد !!
ان موقع،من هم صحبت منطقي شما رو ميپذيرم.

اما:

آن 25 ميليون ادعايي ايشان، به وضوح مشخص بود تماما حزب الهي ، يا پا منبري ارضي و حداديان نيستند !!

اما تا قبل از انتخابات 92 ، ايشان اين را قبول نداشتند !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ناشناس جان بخاطر ادب تان که کمتر در سایر برادران دیدم ، سه بار پاسخ دادم، اما صراط منتشر نکرد.
________
شکارچی نسبتا محترم:

شأن مردم ایران بسیار بالاتر از آن است که اینچنین توهین زشت و ناپسندی انجام بدی.

رهبری سال 88 جواب طیف منتقد رو دادند، چه در بحث جن گیری و چه در بحث عوام فریبی !

ما که بی بصیرت هستیم و بی ولایت،شما دیگه چرا ؟
میخواستی بقول خودتان بصیـــــرت داشتی باشی و فریب احمدی نژاد رو نخوری !!! چشماتو سال 96 بیشتر باز کن !!

سه سال دیگه خودتو گول نزنیا !
سرباز ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
امین جان شما از این میسوزی که به خاطر دزدی های دولت احمدی نژاد علامه مصباح و حزب الهی ها حمایتشونو ازتون برداشتن و دیگه ازتون حمایت نکردن.بصیرت یعنی این.بصیرت یعنی وقتی فردی در خط انقلاب و اسلامه ازش حمایت کنی و در غیر اینصورت جلوش وایسی.بسوز بدبخت بسوز
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۹۷
۵۱
.
" اصلح آسمان ها و زمین و دریاها و خشکی رو در عرض 24 ساعت عوض کنی !!!! خیلی هنر میخواد "

حالا کاندید ما (اسفندیار رحیم مشایی) ردصلاحیت شد ، چون دستش به جایی نرسید !!

سئوال اینجاست:
کاندید اصلح کهکشان راه شیری شما چرا رد صلاحیت شد ؟؟؟؟؟ خخخخخ

نعوذ بالله !!! حرفشان خریدار نداشت؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
ایندفعه به دکتر کامران باقری لنکرانی عشق من توهین کنی بد میبینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امین زنده به عشق احمدی؟؟؟؟!!!!!

عشق فقط یک کلام
خامنه ای (مد)والسلام
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
** معیار و ملاک و میزان ، شخص محمود احمدی نژاد است **
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
فقط امام خامنه ای
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای :

مجموعه‌اى از متفكران، علما، و سابقه‌دارها در امر دين …عقبه تئوريك نظام هستند و آن را تشكيل مى‌دهند. … الان ما در حوزه قم علمايى داريم‌، بزرگانى داريم، صاحب‌نظرانى داريم، انديشه‌پردازان يا تئوريسين‌ها و ايدئولوگ‌هايى داريم،… ما شخصيت علمىِ فكرىِ روشنفكرىِ برجسته‌اى مثل آقاى مصباح يزدى را در قم داريم…»

«از فرمايشات مقام معظم رهبرى (دام ظله العالي) در ديدار مسؤولان دفتر تبليغات اسلامى حوزه علميه »
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امین جون دوستت دارم . امین جون عاشقتم
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
محسن دعا می کنم با عشقت به پای هم پیر بشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
طرافدارن مشائی چقدر با ادبند؟//خخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۵۱
۶۵
آقای غفاریان نوشتی:
«آیا بهتر نبود حضرت علامه می فرمودند جامعه ما لیاقت بهترین ها را دارد و بی شک بهترین فرد موجود بر آن رهبری می کند؟ چه کسی است که تائید نکند معنای مفهومی این جمله عینا همان فرمایش...»

قصدم توهین نیست اما از این گفته شما مثل روز روشنه که از منطق و علم اصول هیچ نمیدانی اما خیلی عجیبه که سعی کردی کسی را که خود متخصص این علوم است اینگونه نقد کنی!! آخر اینگونه شبیه طنز شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی دادم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
حرفی نیست، ما به تخصص ایشان در علم اصول و منطق احترام میذاریم !

اما:

چه اصراری هست به تئوری پردازی های سیاسی؟ من سواد دینی ام در برابر ایشان، ذره ای ناچیز است، اما تخصص ایشان رو به مباحث دیگه بسط ندهید !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۰۷
۴۲
.
سه سوت اعضای حلقه پرتو میریزن اینجا و غفاریان رو به فحش میکشن !!!

غفاریان چزوندی، خوب چزوندی ! ایــــــــول !
____________________________

برادران گرامی:

لطفا از پرتاب کفش و مــــُـــهر ، خودداری کنید !! دست خالی هم باشید، خدا قبول میکنه !!!

تقبل الله :دی
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
تجلی روح ممل درادبیات شیخ امین خودعمارپندار......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
پرتاب کفش و مهر که کار طرفدارهای مشایی بوده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
در گزارش مجلس آمد که حادثه قم کار کدوم گروه بوده !!!

صراط نیوز کلیپی منتشر کرد و چهره های افراد حاضر در حرم رو مطابقت داد با جلسات حلقه پرتو !!!

همه افراد حاضر از پامنبری های ایشان بودند.

بعد از چند روز بدلیل پخش کلیپ،و نفوذ آقایان، صراط فیلتر شد !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
پرتاب کفش و مهر که کار طرفدارهای مشایی بوده
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
علامه طباطبايى(قدس سره) (به نقل از حجة الاسلام آقاى شيخ اصغرمرواريد):

“آقاى مصباح از بين شاگردان من مثل انجير مى ماند كه هيچ چيز آن دور ريخته نمى شود”.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
سلام امین جان تو اون عکسی که شما میفرمایید فقط عکس سازنده مستند ظهور بسیار نزدیک است خودنمایی میکرد و ما چیز دیگری ندیدیم!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
همه کاره ستاد جلیلی کی بود ؟؟؟ آقا صادق رو که میشناسی که ماشالله حضورش همه جا احساس میشد !
عکس ده پانزده نفر آدم رو منکر میشی ؟ آیا همه انها قبلا در جلسات خاص پرتو حضور نداشتند؟

"کلیپ که هست"
شوتزاده
|
Iran, Islamic Republic of
خوب. سازنده ظهور بسیار نزدیک است مگه از اعضای پرتو نیست؟
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۴۳
۸۷
آفرين چقدر بزرگ شدي كه رودست يك علامه بزرگ بلند ميشي ...
اي بابا اي بابا قد خودت را اندازه گرفتي برادر
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
میزان بزرگ بودن ! رو متری اندازه گرفتی یا کیلویی ؟؟؟؟
سریاز ولایت 2
|
Iran, Islamic Republic of
با جیب گشاد کروبی و هاشمی و خاتمی و موسوی
اصولگرای واقعی
|
United States
|
۱۸:۳۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۴۵
۹۲
به نام خدا
تنها تفسیر درست از دین را حضرت علامه مصباح یزدی ارائه میدهند و در یک کلام ایشان نمونه ی واقعی بصیرت دینی هستند. خواهشا با این به اصطلاح انتقادهایتان بدنبال تضعیف ایشان نباشید.
چون ناخواسته آب به آسیاب خاندان هاشمی میریزید.
خطر
|
United States
درودبه شما
ناشناس
|
United States
اسم هاشمی بزرگوار رو که میبری قبلش دهنت رو آب بکش
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۸۳
۳۸
.
مگه نمیدونی انتقاد، حرامه؟ میدونی در دادگاه الهی، محکوم میشی؟

غفاریان جایت در جهنم است !! خخخخخخ

نمیترسی حکم ارتدادت رو بدن ؟

چرا بصیـــــــــــرت نداری؟؟؟؟ خخخخ
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۸۰
۳۸
.
فردا رجانيوز (دا.... نيوز) جيغش درمياد !!! خودشو ميزنه به در و ديوار

در کتب علمي امده که يکي از عوارض پيري ، .......... است !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۵۸
۴۱
.
"یادش بخیر دکتر احمدی نژاد چقدر دوراندیش بود"

دکتر احمدي نژاد ، ديماه 1390 :

من پيغام دادم به ايشان که نگران شما هستم !
دولـت نهم را خدا سر کار آورد. احمـدي نژاد فقط يک فلـش جهت نما بود. اگر کسي( اين آقا ) در ذهنش خطـور کند که اين دولـت را او سر کار آورده خدا يک جـا حالش را مي گيرد !
_________________________
دوسال بعد وعده دکتر احمدي نژاد تحقق يافت !! و کفگير اصلح عوض کن ها به ته ديگ 4 ميليوني خورد.
چراغعلی
|
Iran, Islamic Republic of
امین عشقی از زلزله ای که توی گابینه رژیم سکی جعلی افتاده چه خبر ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
مطمئنی این اتفاق توی موسسه نیفتاده؟؟

(چراغعلی-قمرتاج خانوم-کریم شیره ای-علی اصغر-سوفیا لره-نوروز سبیل-کوروش گاریچی-عصمت بابلی-بابا قدرت-شراره قلیان پور-سوفیا چغندر پور-داریوش خوش گوش)

توی انتخاب قبلا خیلی فعال بودی ؟؟؟ آی پی ات هم تو صراط ثبت شده با این اسامی هم توی انتخاب !!!

زلزله ای تو وجودتون افتاده اینقدر هراس داری ؟؟؟
حمید اردکانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۳۹
۳۳
علی
خوشحالم که بزرگ شده ای و مقاله به درد خور می نویسی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۳۴
۵۳
خوبه حداقل 10 دقیقه آخر فایل سخنرانی را خوب گوش کنیم تا بفهمیم که منظور ایشان از این که جامعه ما "خود به خود" لیاقت داشتن این رهبر را ندارد چیست و چرا ایشان دارد این حرف ها را می زند وقتی یک نفر می گوید [امام] خمینی دیگر به درد جامعه ما نمی خورد صراط و بسیاری از عزیزان برآشفته نمی شوند اما وقتی علامه مصباح در مقام رد حرف این شخص صحبت می کنند بسیار ناراحت می شوید. کلا این سخنرانی رو گوش کنید بعد اگر تشخیص دادید حرف ایشان تنقیص جامعه ما است انتقاد کنید مسلما ایشان معصوم نیست!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
کوچک کردن و تحقیر مردم و بی لیاقت دانستن آنان ، منظور دیگری میخواهد ؟؟؟

رهبری مگه بارها نگفته در وصف من ،این حرفا رو نزنید؟ بخدا اینا همش ضربه میزنه به اعتقادات.
رهبری شخص خودشان رو خدمتگزار مردم معرفی میکنه.تا به حال شده یک بار بگویند مردم ما قدر نمیدانند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۴۸
۷۳
آقای نویسنده وقتی اسم علامه مصباح را میبری باید قبل ازآن دهانت رو آب بکشی خجالت نمیکشی که دربرابرمردعظیمی چون علامه مصباح عرض اندام میکنی این نوشته شما ازسرعقده حقارت است مرده شورریختتون روببرم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
پامنبری های محترم:

ادب و تربیت خودتون رو بیشتر از این نشون ندید !!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما و همفکرانتون ایشون مقدس و معصوم هستن اما از نظر مردم دولت و حکومت چه سکولار چه اسلامی یه نهاد الهی نیست که غیرقابل انتقاد باشه
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
چقدر بی شمارین خخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
سكوت كن ديرفهم عقب مانده!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۸
۲۳
لطفا مدام و مدام این سخنان رهبر گرانقدرمان را بگذارید تا جلوی این افرادی که دوست دارند با ساخت تصویری امام زمانی از ایشان هم به رهبری و هم به نظام ضربه بزنند گرفته شود. صراط دیر متوجه شدی که باید جلو این افراد را بگیری ولی باز هم خوب است. امام جمعه مشهد هم یادتون نره. با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۳۴
۴۵
به نظر من هم مردم ما لایقت داشتن چنین رهبری رو ندارن

مردمی گه هر روز به هم دروغ میگن و در حق هم ظلم میکنن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
اگر به افکار ایشان آشنایی داشته باشی،ایشان معتقدند:

" مردم اصولا هیچ حقی ندارند ، چون ممکن است نظرشان خلاف اسلام باشد"
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۲
۱۵
الله اکبر صراط نظرات تیترهای علامه رو منتشر نمود خخخخخخخخخ
من ناراحت هستم چون در تاریخ صراط فقط یه کامنت از قسمت دریچه منتشر شده بود اونم مال من بود خخخخخخخخخخخ
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۳۴
۳۴
خوبی امثال آیت الله مصباح و سید احمد خاتمی اینه که مثل مرد میگن مردم چه حقی دارن............. نه مثل بعضیها که دم از حقوق شهروندی و حقوقدان بودن میزنن و فیلترینگ هوشمندو.............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت زدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
چه حقی!!!!؟؟؟
اینها اصلا حقی برای مردم قائلند؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۵۳
۲۸
.
امام خمینی (ره) :

(صحیفه نور، جلد 21،ص 92):

خون دلي که پدر پيرتان از اين دسته متحجرین خورده است هرگز از فشارها و سختی های دیگران نخورده است.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که بتونی مصداق این حرف امام رو "اثبات" کنی. این کاریه که شما و امثال شما به شدت درش با مشکل مواجهید!! و الا منم هزار تا حکم کلی قرآن(نهی از دروغ و دزدی و شرب خمر و....) برات ردیف میکنم. این بعنی این که تو مصداق این احکامی؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امین خان منظور امام امثال شماها و مرادتان بودید که تحجر خودتان را بارها نشان دادید
خصوصا آن مراد حجتیه ای شما که تمام خون دل امام از دست همین حجتیه ایها بود
شکارچی زنده به عشق قرآن و عترت
|
Iran, Islamic Republic of
و نیز به تبعیت از قرآن وعترت و اسلاف صالح فرمود که منافقیم از کفار بدترند

منافقین ملعون گاه و بی گاه در لباس دلسوزی برای دین و مملکت ضرباتی کشنده و مهلک وارد می کنند با علم کامل

بر خلاف متحجر که از جهل ضربه می زند

خدایا بدست ما ریشه منافقین ظاهرالصلاح و هرکس که تریبون آنهاست بخشکان همانگونه که در کتابت وعده دادی

وعده جنگ بهت دادم :)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ناشناس جان:
ما متحجریم !!! همه گفتارتون در نقض یکدیگر است !
یک بار میگویید بهایی هستید ، بعد میگویید حجتیه هستید! غافل از اینکه اینها در تضاد با یکدیگرند.

تا قبل از این ما را متهم به گسترش فساد میکردید ، الان برچسب تحجر میزنید ؟؟؟

خداییش، این لقب دیگه برازنده خودتونه !! شانه خالی نکنید !
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
آقا امین جای شرم داره که به علامه مصباح برچسب متحجر میزنی! لطفا به آدرس زیر مراجعه کن و سخنان رهبر عزیز رو درباره علامه مصباح خوب مطالعه کن!!!

http://www.fardanews.com/fa/news/151204/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D8%AD
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
خداروشکر که ذره ای نفاق در من وجود نداره ، منافق کسی است که باطن و ظاهرش تفاوت داشته باشه که اینو درخودم نمیبینم.

نه ادعای دلسوزی دارم ، نه مدعی علم و دیانت هستم.

"از اصول شما منحرفم، و به این انحرافم افتخار میکنم"
________________________________
عاقلان قضاوت میکنند که تحجر و عقب ماندگی در صحبت های من و مشایی مشهود است یا شماها و بزرگان تان !!!

دعوا که نداریم ، اعتقاد طرفین، میزان خلوص تحجر و دگم اندیشی و افراط گری و حمود فکری در افراد رو مشخص میکند !!! :دی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
علی آقا عزیز:

من فقط سخن امام رو منتقل کردم ... شهید بهشتی معتقد بود که روش لجبازی جواب نمی دهد.
"شهید مظلوم معتقد بودند مدرسه ای که بخواهد انسان های متعصب و لجوج بار بیاورد، به درد اسلام ناب نمیخورد"

"بحث تحجر نیست، بحث روش تربیتی است بقول ایشان"
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای : بنده به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. ايشان در كشور و براي اسلام وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد.

(صراط اگه بیطرفی منتشر کن )
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
علی آقا ، جواب من به شکارچی بود در نقد نفاق ! سوتفاهم نشه داداش.

چون دیدم پشت سرهم اومده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
.
امام خمینی (ره) :

(صحیفه نور، جلد 21،ص 92):

خون دلي که پدر پيرتان از اين دسته متحجرین خورده است هرگز از فشارها و سختی های دیگران نخورده است.
مخاطب این حرف حرف امام منتظری است معلومه الان چه کسانی طرفدار منتظریند؟/
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۳۸
۲۵
.
امام خمینی (ره) :

«در حوزه و دانشگاه ها خطر مقدس نماها را بارها و بارها گوشزد کرده ام،

اینها با قیافه های حق به جانب و طرفدار دین و ولایت، همه را بی دین معرفی می کنند، باید از شر اینها به خدا پناه بریم.»

(صحیفه نور، جلد 20، ص 235)
__________________________
کدام گروه هست که خود را بر حق میداند؟ و بقیه را کافر و ملحد میپندارد؟؟

آیا امام راحل (ره) از چیزی آگاه بودند که به بعضی افراد اجازه خودنمایی ندادند؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منظور امام امثال مشایی و همچنین فرقه شیرازی هستند

بیشترین کمک امام به آقای مصباح و مخصوصا فعالیتهای علمی ایشان بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امین عشقی شنیدم پرز مزیضه نکنه به سرنوشت شارون دچار بشه براش دعا کن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
سالی 12 میلیارد تومان کمک مالی به موسسه، آیا جز حاصل از درامد همین مالیات های مردم است؟؟؟؟؟؟؟

آیا همین مردم انقلاب نکردند ؟؟؟؟

آیا همین مردم، هشت سال نجنگیدند ؟؟؟ فرزندان ... کجا بودند؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
این سخنان امام مربوط به تندروهای اول انقلاب چون محتشمی -عبدا... نوری و غیره است
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۴
۲۲
چه قدر بده وقتی یه عده کم سواد ژست روشنفکری میگیرن!! آقا جون وجدانا اگه نمیدونستی این جمله از چه کسی نقل شده و مجبور بودی بدون هیچ پیش زمینه فکری نسبت به صحت و سقم معنای این جمله اظهار نظر کنی باز هم ژست آدمای متعادل رو میگرفتی؟ الان جامعه ما به قدری از جهت فکری بیمار شده که حمله به مواضع آیت الله مصباح رو وسیله ای برای کسب مقبولیت نزد افکار عمومی تلقی میکنند لذا جناب مدیر مسئول واقعا در مظنه این اتهام قرار دارند. حرف من اینه که شما فقط برای لحظاتی ذهن خود را از گوینده این جملات پاک کنید و به اصطلاح "انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال" بعد ببینید این جملات چه مشکلی از جهت مبالغه آمیز بودن و امثال ذلک داره! به عنوان مثال: شاید جامعه خیلی اوضاعش خرابه نه این که حضرت آقا به قول شما در مقامات مبالغه آمیز سیر میکنه!!! شما میگید جامعه ما لیاقت چنین رهبری رو داره، خوب بگید چرا ؟ مثلا الان چند درصد حرفها و مطالبات حضرت آقا عملی شده و رو زمین نمونده؟ کرسی های آزاد اندیشی؟ اقتصاد مقاومتی؟ سبک زندگی اسلامی؟ درس خوندن طلبه ها و دانشجو ها....؟ اصلا چند درصد مردم با مطالبات رهبرشون آشنان؟ این ها مطالبی است که انسان منصف رو نسبت به جملاتی که آیت الله مصباح فرموند به تامل وا میداره! باز هم تکرار میکنم. حب و بغض های شخصی رو کنار بذارید بعد ببینید می تونید عقلا و منطقا و وجدانا بگید این جملات بی معناست؟
ali
|
Germany
|
۱۹:۴۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۳۶
۲۴
اون سخنرانی معروفش رو بگو (مردم مگر حقی دارند که به کسی حقی بدهند؟) فیلمشو دیدم کسی که یه همچین تفکری داره ازش چه انتظاری داری؟ تملقم که دیگه هیچی نیازی به گفتن نداره
امین
|
Germany
کسی که افکارش ریشه در اومانیسم داره خیلی طبیعیه که نفهمه "منشأ حق" کجاست لذا این جمله آیت الله مصباح رو از باب "الناس اعداء ما جهلوا" نمیتونن بفهمن و انکارش میکنن. علی آقا پدر و مادرت هم اگه خدا نگفته بود بر تو حقی نداشتن چه برسه به بقیه!!
محسن
|
Germany
خوبه حداقل کامنت من یه نفرو به تحقیق واداشت
حسین
|
Germany
با شما کاملا موافقم
حسین
|
Germany
با جناب امین موافقم
ali
|
Germany
آقای امین آقا اصلا تو خوبی ولی اون چیزی که من دیدم و شنیدم معنیش این بود که ما صاحب مردم هستیم
ali
|
Germany
امین خان شما که اینقده حجت حجت میکنی ایشون حجت داره که ما مردم بی لیاقتیم؟ اگه همین ما مردم بی لیاقت نبودیم این آقا و امثال این آقا الان کجا بودن؟ ما چه کار/ کردیم برای اینها و اینها برای ما چه کار کردن؟ مقایسه کردی تا حالا؟ ایشون خیلی حرفا زدن که نه تنها حجت واسش نداشتن بلکه راست هم نبوده ولی چیزی که ما دیدمش باید براش حجت بیاریم برو بابا
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۳۵
۲۹
چرا آقای مصباح که بزرگی عزیزی مثل امام را می دانست در مبارزات ستم شاهی با امام همراهی نکرد
امین
|
Iran, Islamic Republic of
و لا تقف ما لیس لک به علم... شما میدونی که آقای مصباح همراهی نکرد؟!! یعنی پیش خدا حجت داری که اون دنیا بتونی از حرفت دفاع کنی؟؟؟ ضمنا "انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال".
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
تخصص ایشون کشف استعدادهای ناب مثل احمدی نژاد-دکترلنکرانی- محصولی و....... است
آرسن وانژر مربی آرستالو میشناسی؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که در مبارزات شرکت داشتند بغیر از یک نفر گفته اند آقای مصباح دائما همراه ما بود بلکه قبل از سال 42 شروع کرده بود تاکید میکنم همه شرکت کنندگان در مبارزات بغیر از یک نفر

حالا شما بفرمایید چه کسی درست میگوید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
کدام مبارزه ؟؟؟؟
پس چرا تا قبل از 68 ایشون جزو سران نبود ؟؟ لابد از پرهیزگاری ایشون بوده !!!!!

همون یک نفر ! با اینکه اعتقادی بهش ندارم، اما با سند صحبت کرد ! گفت توی همون جلسه افراد زیادی حاضر بودند و تکذیبه ای هم که داده شد، جواب اتهامات نبود !! پاتک زدند و اونا هم قضیه حمایت از منافقین رو آشکار کردند علیه هاشمی !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
اگر کسی در آثار امام،گفتار امام، یک بار نامی از علامه مشاهده کرده، به ما بگه تا استفاده کنیم و از آن بهره مند بشیم !!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
خیلی از کسانی که همراه پیامبر بودند در جنگ جمل مقابل امام علی ع ایستادگی کردند و در کربلا با امام حسین ع - امروز سابقه خیلی ها اینگونه است ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
"دوستان حامی علامه لطف کنند، چند تا بیان تاریخی امام درباره شخص مصباح یزدی همراه با تاریخ سخنرانی بیاورند"

باشد که از بند گمراهی خلاص شویم !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
راه انداختن یک نشریه مگه سابقه انقلابی محسوب میشه؟؟؟

گفته میشه ایشان ذو شهادتین است ! بحث مان درباره منصب حکومتی و تایید تفکر است امام چند جمله خاص هم برای منتظری داشتند !!!

"مصباح یزدی هرگز در موازات بهشتی و مطهری و مهدوکی کنی و ... نبود"

به چه دلیل؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
یک سئوال میپرسم، مرد مردانه و بدون سفسطه جواب بدهید:

چرا کسی که معتقد به تقیه بوده و اعتقادی به مبارزه نداشته، انقلابی تر از همه شده ؟؟
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۴
۲۶
موضع واقعی ایشون همینه که اعلام کردن وتوی جامعه هم چهار میلیون طرفدارداره شما لطفا ماله کشی نکنید.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
کسی که حال و حوصله فکر کردن نداره یا با حب و بغض های شخصی میخواد اظهار نظر کنه بایدم از این ادبیات استفاده کنه. ضمنا اگه به خصوص این موضع میتونی اشکال بگیری بسم الله، در مورد مواضع دیگه ایشون هم یکی یکی میشه بحث کرد.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۸
۳
متن دقیق صحبت های آیت الله مصباج: (دوستان دقت بفرمایند ببینند برداشتی که مدیر مسئول از این بیانات داشتن درست هست یا نه؟ به قید "به خودی خود" هم دقت کنید)
خدا بزرگترین نعمتی که (بنده میشناسم) از زمان غیبت تا به حال به ما عنایت فرمود تا به ما نشان بدهد که دشمن مان چه کسانی هستن و چگونه باید با آنها مبارزه کنیم وجود امام رضوان الله علیه است که خدا آنا فآنا بر علو درجاتش بیافزاید که هر چه ما فکر کنیم این نعمت چقدر بزرگ بود، فکر ما به عمقش نمیرسد و بعد از رحلت ایشان جانشین شایسته شان، وجود مبارک مقام معظم رهبری که ،اشهد الله، اعتراف میکنم به اینکه جامعه ما لیاقت این چنین رهبری را ""خود به خود"" ندارد. آنقدر شخصیت بزرگ، با عظمت، با صلاحیت جامع، برزگوار و دارای بالاترین مراتب لیاقت در مدیریت جامعه هستند که اقشاری امثال بنده لیاقت درک آن را نداریم. اگر این را باور کردیم آنوقت میفهمیم که بزرگترین دشمنان اسلام و جامعه اسلامی و این انقلاب اسلامی کسانی هستند که در جهت تضعیف ولایت کار می کنند یعنی این بزرگترین هدیه الهی را میخواهند از دست ما بگیرند و امروز می بینید کسانی انقدر جرأت پیدا کردند و انقدر بی حیا شده اند که صریحا میگویند: "امروز بسیاری هستند که خمینی رو قبول ندارند! " بعضی از مدیران کشور صریحا این را میگویند. چیزی که تا به حال یک نفر جرأت نداشت در جامعه اسلامی ما اظهار بکند. باید این رگه دشمنی را بشناسیم آنگاه بفهمیم خطر از کجا در حال نفوذ به جامعه ماست و چگونه باید با آن مقابله کنیم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بدهد که این متن را گذاشتی
نمی دانم این نویسنده جوابی برای این متن دارد ؟
البته خیلی ها چشم ها را بسته اند و هی ندیده بد و بیراه نثار می کنند انصافا اگر متن این است ظلم بزرگی کرده اید که بد انعکاس داده اید و تخریب اذهان کرده اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۱
۹
به نظر من موضع گیری شما که به لحاظ علمی و معنوی و ولایتمداری قابل قیاس با علامه نیستید در مقابل علامه مصباح و آنهم به نام دفاع از ولایت بزرگترین نوع بد دفاع کردن از ولایت است ای کاش می فهمیدیم که هرکس باید محدوده و اندازه خودش را بداند
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۹
وای خدا 40 درصد کامنتها غیر قابل انتشار؟؟؟؟؟؟ ای داعش نیوز
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۱۶
صراط کوتاه بیا فیلترت میکنن ما رفقای 4-3 ساله از هم دورمیشیم
اسماعیل حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۲
۱۲
آقای غفاریان چند سالته عزیز!!!!!!!!
جواد ج خلخال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۱۶
خب همین حرفها را می زنیم وهابیت میگه خون تشیع حلال است...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۸
۱۳
حالا فرض می کنیم این جمله اشتباه بوده چرا شما اینقدر بزرگش می کنی
ثانیا شما آقای مدیر مسوول اگه واقعا هدفت از این نوشته برای خداست چرا عکس خودت رو گذاشتی و یه جوری صحبت کردی انگار که خیلی می فهمی....


حضرت علامه کاملا درست فرمودند چون که خیلی از مردم هنوز یک ذره هم آقا رو نشناختن....
بیسیم چی حاج همت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۲۸
آهای غفاریان کوتوله منافق، اگر خفه بشی و حرف نزنی کسی نمی گوید این الاغ چرا مرده. تو را چه به اشکال گرفتن به علامه بزرگ دینی.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
بـــَـــــه بــــــَــه !! ایمان و اخلاق موج میزند در کلام تان !

- قال رَسُولِ اللَّهِ ص إِنَّ اللَّهَ حَرَّمَ الْجَنَّةَ عَلَى کُلِّ فَحَّاشٍ بَذِی قَلِیلِ الْحَیاءِ لَا یبَالِی بِمَا قَالَ وَ لَا مَا قِیلَ فِیه.

حضرت رسول (ص) فرمود: بهشت بر فحاش و هرزه گوى کم حیائى که باک ندارد چه میگوید و چه میشنود حرام است.

ارشاد القلوب ج1 ص143
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امین جون بهشت ااا خدا تو این دنیام ....... .منتها میفهمند ولی جیره ای اندک مانع از خواب زمستانی میشود
جاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۹
۱۷
اقای مدیر مسول! پاتو از گلیمت درازتر نکن
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۲
۱۷
خجالت بکش با این حرف زدنت یک بار دیگه به علما توهین کنی خودت میدونی
تو کی هستی که نظرات ایشونو تحلیل میکنی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
مومن چشم و گوش بسته به چه کار می اید جواد عزیز ؟

با تحلیل کردن و تفکر و تعقل مخالفی ؟ حتما باید دیدگاه شما رو ، بی چون و چرا بپذیرد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
نظرتم مثل اسمت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
احمدی دلاور
تو این همه کامنت چکار می کنی
صراط هواتو داره
نکنه خود نویسنده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۵
ولاتقف مالیس به علم ان السمع والبصر والفواد کل اولئک کان عنه مسئولا *دوستان از توهین وتخریب همدیگر چه کسی جزدشمنان سود می برد کمی هم تقوا داشتن خوب است. هدف دشمن همین تخریب عناصر انقلاب به دست هم دیگر است مگرمادرکشورمان کم گروههای مشکل دار داریم مانند شیعه های انگلیسی ,روشنفکران غرب زده ولیبرال انجمن حجتیه ای ها و...... اگر به ولایت ورهبری حضرت اقا اعتقاد داریم ایشان فرمودند به اصول توجه کنیم نه به فرعیات وحواشی معلوم است که از صحبت افراد برداشتهای متفاوت می شود وهرکس هم دربرابر گفتار خود درپیشگاه خداوند متعال وائمه (ع) ومحضر شهدا مسئول است.
شادی
|
Iran, Islamic Republic of
پدر خوانده از همشون خطرناکتر تره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۱۹
آقای مصباح هم مثل بقیه آدم ها است، یعنی هم اشتباه می کنه و هم حرف ناپخته می زنه، علامه بودن ایشون در بعضی حوزه های تخصصیه و دلیل نمی شه هر چه ایشون می گه درست باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اگر به این حرف معتقدی پس باید در این مورد که تخصص ایشون هست حرفش را بپذیری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی زدم
............
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۱
۱۱
این بچه کیه به این در اون در میزنه شهرت جمع کنه الناس عبیدالدنیا...
محمودs
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۳
۱۰
همه باید نسبت به بزرگان وعلمای اسلام رعایت ادب واحترام راداشته باشیم آقای مصباح خارج ازعلایق جناحی وشخصی یکی از اساتید هستندواسائه ادب به ایشان وهیچ عالم دیگه ای از هیچکس پذیرفته نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۷
۱۸
فکر کنم نقد سخنان حضرت ایت الله مصباح برای قد و قواره شما خیلی بزرگ باشه !!
یه جورایی غلط زیادیه.
فريد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۲۱
۹
جناب، شما چرا وقتي ديگران حرفهاي سخيف ميزنند مقاله نمينويسي چي شده كه شما اومدي جواب علامه رو ميدي همه علامه رو ميشناسند ولي كسي شمارو نميشناسه اخوي !!!!! امسالي مثل شما ضربه به بزرگان دين ميزنند خواهشن نه دفاع كن نه تخريب كن اون زماني كه ما براي حجاب ميدون فاطمي جمع شديم پارك ملت رفتيم جلوي وزارت ارشاد علم اعتراض برداشتيم كه مملكتو داره فساد برميداره شما ها چه حمايتي كرديد معلومه وقتي از دين حمايت نكنيد بزرگان دينم نابود ميكنيد ميدونيد چرا چون دين نداريد مرد هم نيستيد اون موقع كه حضرت علامه يه تنه جلوي اين إصلاحاتي هاي بي دين ايستاده بود واز رهبر حمايت ميكرد شخص شما كجا بوديد !!!! خواهشن اصلا شما دفاع نكنيد چون حقيقت دينو وبزرگانو خراب ميكنيد علتشم اينه كه عالم نيستيد خوب كه چي اومديد مقاله زديد چي رو ميخواهيد القاء كنيد حداقل جاي شعار سايتتون بنويسد ما با اسلام وبزرگانش عقد اخوت نبستيم
حوزه ايرواني
|
Iran, Islamic Republic of
احسنت، آقايان باهمه عقد اخوت دارند به غير بزرگان دين اين همه مشکل تو اين مملکت ببين مدير مسئول محترم چي رو داره نقد ميکنه البته من نميخواستم چيزي بگم چون مدير مسئول محترم بيخودي بزرگ ميشه ياحق جون مسئول سايت!!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۹
به نظر من فهوای کلام ایت اله مصباح اینه که بنظر خودش مردم دربعضی مسایل درک منظور رهبری وانتخاب بهترین گزینه را ندارد که این البته بمعنی لیاقت از نظرمن نیست اقای مصباح هم دارای قدرت درک به اندازه خودش است نظر ایشان به معنی وحی منزل نیست البته ایشان انسان محترم فاضل ودانشمندی هستند اما از تمام افراد جامعه انتظار یکسان نباید داشت ایشان دارند خیلی مواضع سختگیرانه ای نسبت به مردم دارند ایشان از حوادث زمان حضرت امیر (ع)درس هائی گرفته اند وان زمان رابا الان مقایسه کرده ومردم راانظار میدهند که این خود امری مقدس است اما گاهی دربیان حقایق وبعضی صحبت ها شاید افراط کنند
اون صحبت امام (ره) درمورد متحجرین رو به اقای مصباح نسبت دادن ناروا ست
چندین بار رهبری در مورد اقای مصباح تعریف وتمجید داشتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۱۱
آخه تو که پا برهنه افتادی وسط و یه طرفه تحلیل میکنی به خودت نگاه کن میگی بهتر بود به جای این میگفتی فلان بعد خودت از لفظ« تملق!!!!!» استفاده میکنی برای همچنین شخصیتی! معلومه که اصلا تو غرضی نداشتی...
نصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۷
۱۴
مردم ما لیاقت همچین رهبری رو ندارن. راست گفته علامه.قدر این ابر مرد رو شیعیان و حتی ازادگان سایر کشورها بیشتر از ما میدونن. بعضا منویات ایشون رو شیخ زکی در نیجریه نصب العین قرار میده و موفق میشه ولی حضرات مسئول حتی وقتی ایشون به صراحت امر می کنن با اما و اگر کار رو انجام میدن (روشن تر از مذاکرات هسته ای و تاکید چند باره معظم له بر عدم خوشبینی به مذاکرات یا تاکید ایشون روی اقتصاد مقاومتی و اقدامات ضد مقاومت مسئولین و...)! مردم ما لیاقت این رهبر رو ندارن، قدر نمیدونن، یعنی قدرت امام خامنه ای رو درک نکردن.گل گفتی علامه مصباح.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
مسولی که 35 سال توی این مملکت همه کاره بوده پست ورارت هم داشته بعد بگه ما فقط بلدیم ابگوشت بز باش بپزیم خیلی بی لیافته
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۴۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۲۴
جناب مصباح اسیر حرکتهای اشتباه جبهه پایداری قرار گرفته اند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States
.
اطرافیان یه جـــــَــــوی میدن !!

"جبهه کاسبان"
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۱۱
"کاهش شان افراد جامعه" !!

جمع کثیری از افراد این جامعه، شانی آنچنانی ندارند که قرار باشد از آن مقدار، با این جمله، چیزی کم شود.

اما چرا؟

جامعه ای که همیشه از رهبرش عقب تر باشد،
و رهبرش مجبور باشد بار ضعف مسئولان و کم سوادی مردمش را به دوش بکشد و
جامعه ای که افرادش به گونه ای عمل نکند که رهبرش هر 10 سال یکبار مجبور شود در سخنرانی هایش گریه کند تا به خودشان بیایند و از سرمایه ی گرانبهای شهدایشان دفاع کنند و اجازه انحراف ندهند، شانی آنچنانی ندارند.

شان مردمان این جامعه (بجز آنهایی که دینشان را به درستی ادا نموده اند) در مقابل رهبرمان آنچنان زیاد نیست نویسنده ی عزیز.

البته میتوان گفتن این جمله، برای کج فهمان باب کوچکی نیست برای کج فهمی،

اما تندی نوشته ی شما بارها بیشتر از تندی این جمله است. بگونه ای که انسان برداشت کینه ای پنهان و غرض آمیز در متنتان حس میکند.

قلم ها پاسخگو خواهند بود...
دختر خلخالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۱۹
خب وقتی علامه ما این تفکر را داره و اینجوری حرف می زنه , وهابیت هم میگه خون شیعه حلال است.
در قران کریم و سنت نبی اکرم اخر و عاقبت افراد متملق چگونه توصیف شده است اصلا تملق در دین رحمانی اسلام جایگاهی دارد؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
تملق یعنی چی؟
اصلا تملق یا تملغ؟
جون داداش
|
Iran, Islamic Republic of
اصلا چه ربطی داشت؟بدمت دست داعش؟؟؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۱۵
آقای غفاریان هنوز واسه بازنشسته شدن خیلی جوونی به ما کاربرای صراط رحم نمیکنی به خودت رحم کن
مرتضی رحیمی یگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۸
۲۴
درود بر جناب غفاریان عزیز که بسیار بسیار عالی و درست و با شجاعت این نکته ی بسیار مهم را یاد آور شدند.
کریم شیره ای
|
Iran, Islamic Republic of
درود آق کریم و همشر ایشان ننه شاه غلام و بنده ژاده شاه غلام بر مرتژا رحیمی بیگانه
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۱۵
احمق ها خاموش.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
احمق‏ترین مردم کسی است که گمان کند عاقل‏ترین مردم است.

حضرت علی(ع)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
به قول امین پا منبریا حمله کردند
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۵
۱۴
از نظر من صراط سوخته
و اگه جناب مدیر مسئول در دست رس من بود ......
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۶
با سلام و عرض ادب و احترام
خدمت نویسنده و دوستان محترم
اولا در فرمایش ایشان که می شد این جمله را بهتر عنوان کرد جای هیچ گونه شک وشبهه ای نیست
و اما در مورد جملات حضرت آقا امیدوارم نویسنده محترم قصد تنزل جایگاه ولایت را نداشته باشند که متاسفانه نگارش این مطالب عمدا یا سهوا این کار را انجام داده است .
می گویند مومن زیرک است ، عاقل را اشارتی کافیست .
نویسنده محترم در مورد این فراز امیرالمومنین چه نظری دارند اللهم غفر لی ذنوب التی تهتک العصم و .....
اگر حضرت آقا این قدر فروتنی و تواضع نمی داشتند که ولی امر مسلمین نبودند
سلیمان سرد خراعی مسلم را کاره ای نداشت فقط منتظر حسین بود چه شد !!؟؟.
مواظب باشیم جایگاه و شأن ستون نظام اسلامی که پرچم اسلام را در عصر غیبت برافراشته تخریب و یا تضعیف نکنیم .
پلنگ صورتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۲۲
ناشناس 18:58خونسرد باش جانم،خاندان هاشمي صدشرف دارند به مجيز گويان نان به نرخ روز خور
صراط دارم جوش ميارم ،هرچي پيام دادم منتشرنكردي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
هر چی مشکلات و گرفتاری و بدبختی داریم میکشیم زیر سر خاندان هاشمی است و لا غیر .
شادی
|
Iran, Islamic Republic of
از پلنگ صورتی این انتظار هست که اینگونه نظر بده البته یک کم غلو هم کرده شغال صورتیه میگه پلنگ صورتی که درست نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
در جواب شادی .صورتی بودن بهتر است یا قرمز شدن بر اثر ملق زدن برای نونی به نرخ روز ااا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۱۶
اتفاقا بر عکس گفته مصباح مردم ما بهترین مردم روی کره زمین هستند و امام به مسئولین فرمودند که یادتان نرود که همین مردم بودند که انقلاب کردند و شما ها را از زندانها در آوردند و حاکمتان کردند . ضمنا رهبر عزیز ما نیاز به دفاع افراد ............... و ............ دلواپسان ندارند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۲۱
احسنت نقد خیلی خوب و محترمانه ای بود ولی متاسفانه بعضی ها ک ادعای نقد پذیریشون گوش عالم رو کر کرده حاضر نیستند بعصی از واقعیت ها رو قبول کنند...
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۲
۱۳
آقای غفاری خیلی متاسف شدم اگر به زعم شما ایشان نعوذ بالله تملق کردند شان و مقام ایشان ایجاب می کند اولا شما رعایت شان ایشان می کردید ثانیا مهمتر ازآن اگر در جامعه ای ارزش وشآن عالمان دلسوز ومتعهد شکسته شود آن جامعه روی فلاح ورستگاری را نخواهد دید واین را می شود از این کامنت های گذاشته شده ونظرات اظهارشده فهمید والعاقبه لاهل التقوی والیقین
جون داداش
|
Iran, Islamic Republic of
فتنه بعدی تخریب علما است باید هشیار باشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.اگه مردم رو از علما جدا کنیم باید به سراغ کی برن؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۹
۱۱
باید به نویسنده مطلب عرض کنم که گوینده این سخن کسی هست که هم منطق بلده و هم فلسفه و هم فقیه هست. کسی که جایگاه ولایت فقیه رو بدونه و مصداقش رو خوب بشناسه، میدونه چی میگه و قطعا برای ما که هم در منطق و فلسفه و هم شناخت جایگاه ولایت فقیه و هم مصداقش نقص داریم درک این مطلب سخت خواهد بود. من درخواست میکنم در نقد شخصیت ها کمی دقت کنید.
0020
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۹
۱۵
صراط افراطی با مسئولین افراطی---برای امثال شما زوده که بفهمید علامه چطور یه عمر از رهبری دفاع کرده، بعد دوتا جوجه که چیزی از سیاست و امثال این چیزا نمیدونن واسه ما تز مدافع ولایت دارن سر میدن اونم علیه کی |...؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۴
۱۵
جناب آقای علی غفاری شما بهتر بود قبل از انتقاد کمی با بزرگتر از خودتان مشورت می کردید و بعد مقاله ای در جهت تخریب ایشان مینگاشتید اگر ایشان به نقل شما بد دفاع کرده شما هم بد انتقاد کردید هر چه باشد ایشان عالم دین است شما حق ندارید طوری انتقاد کنید که افراد نادان به خودشان اجازه توهین بدهند .
دوم اینکه فرمودید ایشان اهل تملق است آیا واقعا چنین نسبتی دادن به یک عالم دین مورد رضایت خداست یا رضایت شیطان آیا شما از دل ایشان خبر دارید که ایشان به قصد تملق چنین می گوید ؟ از خدا بترسید که حرفی که زدید تهمت است .
بعد هم بارها و بارها گفته شده که یک جمله از دو ساعت سخنرانی را نگیرید و با آن مانور بدهید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۳
۱۷
آقاي مديرمسئول
چندكلاس سواد داري؟تورو چه به نقد علامه مصباح
برو گردوبازي كن عموجون
رضا
|
-
|
۰۹:۵۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۲۰
من با اینکه با اکثر نظرات و دیدگاه های این سایت مشکل دارم ولی این مقاله اش خوب بود.من بعید میدونم کسی که این حرفها رو درباره رهبری زده طرفدار و دوستدار واقعی ولایت باشه.اینا دارن به رابطه بین ملت و رهبری نظام آسیب میزنن
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۰
۱۲
شبیه این جمله علامه مصباح را سید حسن نصر الله هم گفته
سید حسن نصرالله در همایشی که در بیروت در خصوص ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری برگزار شد مطالب با این مضمون گفته که : شخصیت امام خامنه ای در داخل ایران مهجور هست و مردم ایران قدر ایشون را نمی دانند
در ضمن کشورهای عربی شیعیان حضرت آقا را با نام امام خامنه ای خطاب می کنند در حالی که مسئولان ما زورشون میاد بگن مقام معظم رهبری و در برخی مواقع می گن : مقام رهبری و یا رهبری انقلاب
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
خودت داری میگی به این مضمون پس برو اول حرفهای کاملشو بیار بعد .
ضمن اینکه اگر هم به این مضمون باشه واقعا فرق اینجمله ها رو متوجه نمیشی؟
خودتونو زدین به نفهمی یا واقعا نفهمین؟؟
سید حسن نصرالله::: مردم ایران قدر ایشون(امام خامنه ای) را نمی دانند
آیت الله مصباح::: خدا را شاهد می‌گیرم جامعه ما لیاقت چنین رهبری را ندارد

مصباح یزدی همه ی جامعه رو بی لیاقت خطاب کردن و حرفشون توهین به جامعه ی ایرانه و این توهین به مردم دفاع از رهبری محسوب نمی شود!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
دوست بزرگوار و باشعور اولا من در خصوص صحت و سقم این خبر شک دارم که آیت الله مصباح چنین حرفی زده باشند
دوما اگر چنین حرفی زده باشند می تونستند با عبارت بهتری بگن
ثالثا نویسنده محترم بعدش آمده حرفهای آقا را در مورد خودشون که از سر تواضع هست را دلیل قرار داده برای اثبات ادعاش که در پیام قبلی من همه اینها رو گفتم
باز هم ممنون از انتقادت - موفق باشی -یاعلی
علي1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۹
صراط چراباكامنت گذاشتن مطلب فوق اين بيچاره هارو به جون هم انداختي؟
بحث راجع به موضوع فوق كاملا فقهي ست وما كارشناس اين كار نيستيم
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۴
اسلام عزیز دین تدبیر .منطق و عقلانیت است . متاسفانه در طول تاریخ بیشترین صرمه را از افراط و تفریط خورده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
این مقاله هم از مصادیق همونه که گفتی
بنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۱۲
فقط غرض شخصی دارید و بس
بن امروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۲
۱۳
اینکه ایشان را متملق معرفی کردید خیلی زشت بود، لطفا اصلاح کنید . . .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
تملق مگر غیر از این است ؟؟؟
صحبت ایشان،کوچک کردن مردم بود.

شخص رهبری مخالفه ، گفتند افتخارم اینه که خدمتگزار مردم باشم و سرور فقط خداوند متعال است.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۱۷
آقاي غفاري سلام
فقط ميتونم بگم كه بخاطر بعضي از موضع گيريهاتون خوانندگان سايت رو از دست ميديد . موفق باشيد
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۱
۱۴
لینکتونو از وبلاگم حذف می کنم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
تو رو خدا لینک صراط رو از وبلاگت حذف نکن !!

صراط بازدیدش پایین میاد،، رحـــــــــــم کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بهتر اا حداقل چند تا فحش و ناسزا کمتر میبینیم تو سایت. شان صراط هم حفظ میشه .
مهران آزادپی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۱۸
به به !!! جناب غفاری ، به حمدالله بسیار پخته تر و ورزیده تر از سابق شده اید!
دفاع تمام قد شما از رهبری معظم انقلاب در مقابل هر شخص با هر عقیده و هر مقام و منصب درخور تحسین است !
انشاءالله همیشه سرباز سرافراز ولایت باشید و به انتقادات تند و تیز ، آن هم به خاطر یک نام یا یک عنوان سرخورده نشوید!
زنده باد بهار!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
مهران جان دلت خوشه ها ، فکر میکنی غفاریان واقعا این مطلبش برای رضای خداست ؟؟؟
دمش گرم بابات این حرفا ، ولی کیه که یادش بره قبلا چطوری شمشیر رو از رو بسته بود برای دکتر احمدی نژاد؟بخاطر همین افراد !!!
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۱
۲۱
مردمی که با چند روز گشنگی کشیدن به غرب زده گان ترسو رأی دادن لیاقت این رهبر جلیل القدر رو دارن؟
به ولله ندارن

فقط احمق ها فکر می کنند علامه مصباح اهل تملق هستند
اونایی که مقام نائب امام زمان رو درک نکردن و فقط در چهارچوب قانون امام خامنه ای رو قبول دارن این طرز صحبت کردن علامه مصباح رو نمی توانند بفهمند.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
2 سال نه 2 روز
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
شوخ طبغی جنابعالی قابل تحسینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مثلا باید به کی رای میدادن؟
همشون عین هم بودن با شعارهای یکسان. تنها تفاوت روحانی شعار ادامه دادن مسکن مهر و یارانه ها و...بود.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
آها !!! تو خیلی میفهمی لابد مث این اسمت بصیر!!!! هم هستی؟ خدا شفات بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
دکتر قالیباف و دکتر محسن رضایی و حتی دکتر جلیلی برنامه های مدون برای ریاست جمهوری داشتند اما مردم از روی احساس تصمیم گرفتن و با دیدن کلید کذایی به این بنده خدا رای دادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بالاخره جواب سوال بصیر را ندادید
آیا کسانی که با پذیرفتن وعده های معاویه امام حسن(ع) را وادار به صلح کردند با 72یار امام حسین(ع) یکی هستند؟
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۳
۱۹
علامه حسن زاده آملی با اون عظمت علمی و عرفانی فرمودند : باید قنبر غلام خامنه ای کبیر بود .
آقای مدیر مسئول روشنفکر در این باره چه تراوشاتی دارید ؟؟؟؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
در دیدار باجنابعالی گفتن ؟؟؟؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
بزرگان دین قدر حضرت امام خامنه ای را می دونن اما کسانی که فریاد امام زمانشون بلنده اگر به ولایت فقیه التزام نداشته باشند
مثل سلیمان بن صرد خزاعی می مونن که مسلم را تنها گذاشت تا امام حسین (ع) را یاری کنه .
درود بر علامه حسن زاده آملی و مصباح و همه پیروان حقیقی ولایت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ان حرف های بی منبع را از کجات در میاری ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ محسن خنده ام بند نمیاد
امیر کبیر سوم
|
Iran, Islamic Republic of
از اقای چلنگر خواهش میکنم حرفای بصیر اا را ترجمه کند .
قطره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۰
۱۴
گیر یم که حرف شما درست!!!
اگر این حرکت خیر خواهانه است و قصد امر و نهی دارید ، چرا اینطور و مانند نامه ای سر گشاده آن را مطرح می کنید؟
آقای مدیر مسئول جویای نام ، از نفاق دوری کنید.
تاسف می خورم که مطالب سایت شما را بازدید میکنم.
متملق شایسته علامه نیست ، در سخن شرم روا دارید
لیاقت شما کمتر از این است که بتوانید به شعار سایتتان عمل کنید
سید هاشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۰
۱۲
آیا در زمان حضرت علی جامعه لیاقت داشتن رهبری چون ایشان را داشت قطعا نداشت،الحق و الانصاف امروز وجود رهبری یک در گران بها و بی بدیل است چنانکه در فتنه ها و پیچ های خطرناک این سی و چند سال با وجود عدم بصیرت زیاد مردم به تنهایی قطار انقلاب را هدایت فرمودند امروز اگر سطح بصیرت مردم بد نیست اما در حد اعلا نیست اگر بود آقا زاده های فتنه گر راست راست نمیچرخیدند اگر بود وقتی آقا فرمودند قالو ربنالله ثم استقاموا به جریان مصالحه رای نمیدادند و به قول اقا با یک تصمیم غلط کشور را چهل سال از مسیر خود دور نمی ساختند.
بیشتر به نظر می رسد نگارنده این مطلب سعی در بزرگ کردن خود با نوشتن نقد بر بزرگان داشته است.
امروز به گفته خود رهبری ایه الله مصباح یار صدیق رهبری می باشند و علت این همه حمله هم قطع و زدن بازوان رهبری می باشد التبه این نقد شامل حال حمله نمیشود.
شناخت جایگاه بزرگان توسط خود بزرگان صورت می پذیرد آیه الله مصباح حتما به نکاتی که مطرح کرده اند رسیده اند که آنها را مطرح کرده اند.
behnam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۸
آقا ايشان دربست مال شما ... ما را به ايشان نيازی نيست ... الکی وسه هم نوشابه خا رجی باز نکند (صراط منتشر کن لطفا )
عبد الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۸
۱۵
بسم الله الرحمن الرحيم
دو نکته عرض می کنم:
یک) کلام علامه مصباح کاملا صحیح است، اگر مردم قدر رهبر رو می دونستند به صحبتاشون گوش می کردند، و همین اطاعت نکردن مردم بهترین دلیل برای اثبات عدم لیاقت مردم هست، که بنده خودم هم جزئی از مردم هستم
دو) علنی گفتن این مطالب کار درستی نیست، از جهت تاکتیکی، چرا که جز راست نباید گفت، هر راست نباید گفت
والحمد لله علی ما أنعم...
مجتبی
|
United Kingdom
|
۱۱:۳۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۱۳
خیلی ها سعی دارند به اسم دفاع از رهبری شخصیت ایشون رو خراب کنند... مگه اون سخنرانی معروف در قم نبود که به لحظه ی ولادت ایشون شاره داشت.... آخه کدوم آدم اهل دل و با معرفتی میاد مثلا یک چنین تعریفی از ایشون بکنه؟ تابلو بود که داره شخصیت ایشون رو خراب میکنه. در ضمن صراط خیلی بی معرفت و پست شدی بدون هیچ دلیل انسانی و منطقی کامنت هامو نمیزاری الهی که خدا خودش حالت رو جا بیاره سانسورچی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom
.
اون سخنرانی معروف رو منم شنیدم، خیلی از روحانیون هم تعجب کردند ،توضیح خواستم ولی چیزی نگفتند...

بر فرض که اصلا این ماجرا اتفاق افتاده باشه، مصلحت در نگفتنش هست ، نه گفتنش !!
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۷
۱۲
1-اولین بار که این حرف گفته شد سید حسن نصرالله این حرف رازد گفت رهبر ایران درکشورش هم خیلی مظلوم است ؟چرا برای ایشان مقاله نزدید -تقریبا منظور سید حسن هم همین بود-ولی چون این سایت باجبهه پایداری ودفاع علامه ازاین جبهه مشکل دارد .....
2- هنوز نمی دانید معصوم یعنی چه نظر ندهید - مقام عصمت دونوع است الهی که مخصوص معصومین است دوم اکتسابی که بسیاری ازعرفاوعلما می توانند به ان برسند-اصلا اگرنمی دانید بدانید لازمه سیروسلوک ورسیدن به مقامات عالیه عصمت است .شاید به نظرشما رهبری دراین حدنیست که بحثی جداست
3- وبماند خیلی حرف ها.............. خداعاقبت ما وسایت های چون شما وعماریون را ختم به خیر کند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲۰
۹
شاید حرف علامه به مصلحت نباشد ولی واقعیتی تلخ است که در جامعه ما در بسیاری از افراد هنوز روحیه ایثار بوجود نیامده است چند وقت پیش ایشان حرف مهمی زدند که من را به سختی تکان داد در خصوص اینکه ایمان به تنهایی باعث رستگاری انسان نمی شود بلکه انسان مومن باید هزینه بدهد وگرنه شیطان هم به خدا ایمان داشت تا کی علما باید از جامعه طرد شوند باید وسط گود بیایند و دست کسانی را که از نور الهی محروم مانده اند را بگیرند . چرا مملکتی که در آن شیرینی و زیرمیزی علنا رواج پیدا کرده نباید ملامت کرد البته موارد از این دست زیاد است .
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
علی آقا سلام - کاملا باهات موافقم. البته بایستی صدر و ذیل کلام حضرت علامه مصباح رو خوند و سپس قضاوت به حق نمود نه تکه و مختصری از آن را !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
مگر امام نفرمود: ملت ما از ملت حجاز عهد رسول الله بهتر است ؟؟؟

برید از خودتان و از علامه و از سایرین بپرسید که چه کرده اید که خط آخر کامنت تان تحقق پیدا کرده !!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
علی آقا یادته ما منحرفان هم میگفتیم صحبت های مشایی را بایستی از صدر تا ذیل بخوانید نه تکه ای از روی غرض ورزی برادران ؟؟؟

یادته دوستان ارزشی چکارها کردند با همین تکه های گزینش شده ؟؟؟

حرفتون کاملا درسته ، اما کاش برای سخنان افراد تفاوت نکند !!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم علی آقا متشکر از لطف شما ، امین آقای عزیز تهمت زدن آسان است نه شما من را می شناسید نه من شما را البته حضرت علامه را همه می شناسیم در دورانی که داشتند فاتحه انقلاب و اسلام را می خواندند ایشان قید آبروی خودشان را زدند و پا به میدان گذاشتند وقتی نیک آهنگ کوثر کاریکاتور ایشان را کشید ما کجا بودیم وقتی روزنامه پرتو پایگاه ایدئولوژیک جریان دو خرداد را درهم کوبید ما چه کار کردیم ، آقای احمدی نژاد را خیلی دوست دارم ولی ایشان آن موقع چه نقشی داشت هر دو دوره به آقای احمدی نژاد رای دادم دور بعد هم رای خواهم داد ولی ایشان پشت امثال ما را شکست ،آقای مصباح و یاران ایشان به جای اینکه مثل بعضی دیگربنشینند کنار و منتظر شوند تا صاحب این مملکت خودش بیاید و همه چیز را یک شبه درست کند ،آمده اند وسط گود تا جامعه را اصلاح کنند . کناره گیری یا حذف امثال ایشان ما را به این روز نشانده البته ترورهای اول انقلاب هم در بوجود آوردن این اوضاع نقش مهمی داشته اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۹
۲۴
راست میگن بد دفاع کردن، بهترین حمله است
"جامعه ما لیاقت چنین رهبری را ندارد"
این جمله رهبری را در مقابل همه مردم قرار میده و کاملا اشتباهه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۳۳
۱۹
اوایل شما را اصول گرا می دانستم اما در این چند وقت اخیر مطمئن شدم که هیچ ا زاصول گرایی نمی دانید
تفرقه افکنی تخصص شماست و در این کار بین اصول گراها استادید اگر در انتخابات 92 اصول گراها شکست خوردند نبود جز برای تفرقه افکنی شما
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۸
۷
ناز قلمت خخخخخخخخخخخخخخخ
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۳
۴
آقا محسن اهل تحقیق باشند به نتیجه خواهند رسید
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱
۱۲
بدبخت ها ، یه سر برید تو خیابون وضعیت حجاب و دین مردم رو مشاهده کنید .
اسلام در خطره بعد احمق ها به اسم اسلام دارن با هم دعوا می کنند
متوسلیان دوست امین
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۸
۱۰
امام خمینی: ملت ایران در عصر حاضر برتر از مردم عهد رسول الله و امیرالمومنین هستند.
حضرت علامه از "علی" هم "عمار" تر شده اند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۴
۱۱
رهبری با این فروتنی ولی عده ای با حرف های خرافه آمیز همه چیز را زیر سوال میبرند
هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۸
۷
نقد سخنان بزرگان باید توسط کسی باشد که حداقل هم شأن ایشان باشند و الا هرکسی به خودش اجازه بدهد نقد وزنه های اسلام و انقلاب رو با صدای بلند و از طریق رسانه ها انتشار بده تنها ثمره اش متشنج کردن جو روانی و بدبین کردن عوام نسبت به تک تک بزرگان و در نهایت زاویه پیدا کردن با ایشان و نظام می شود.
به نظر من محل نقد سخنان بزرگان ویترین های عمومی نیست.
خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۸
۶
شما خودتون به اقای مصباح می گید علامه، پس این لقب که شما برای ایشان انتخاب کردید یعنی اینکه دیگران از جمله شما علم و عملشان به علامه نمی رسد ، پس علامه از شما بیشتر می فهمد و می داند چه بنویسد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۷
۵
آقای غفاری، لطفاً نظرات رو بخونید تا ببینید چه کسانی برای این گل به خودی شما مشغول هلهله هستند و عبرت بگیرید پیش از آن که عبرت دیگران شوید
خطر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۷
۸
مدیرمسئول غلط زیادی کرده اب دریا باپوزه سگ کثیف نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۱۰
علامه مصباح اشتباهات متعددی دارند این نمونه اش است
یک دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۸
۹
اصلا فرض ایشون ادم خوب ومحترم

در حال حاضر تو جامعه فعلی چند درصد مردم کوچه وبازار ودانشگاه و...
کلا ایشون رو قبول دارن؟
من میگم کمتر از 10 درصد!!!

چرا؟
اگه قبول داشتن که فرد اصلح از نظر وی 4 میلیونی نمیشد!
ممکنه در گذشته وی مریدان زیادی داشته اما امروز ظرفداران وحامیان وی بقطعا به 10 درصد هم نمیرسه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
باور کن اکثر همون 4 میلیون هم رأی شون بخاطر شخصیت خود جلیلی و نماد حزب الهی بودنش بوده.

درصد خیلی ناچیزی از اون درصد، ممکنه تحت تاثیر افراد باشه !!! کلا خریدار نداره !

توی شهر قم اگه بدونی چه خبره !! اصلا هرکی هرکیه !!! باورم نمیشد وقتی رفتم دیدم هرکسی قلمرو درست کرده !!!! و حالت اعلان جنگه !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
زنده به عشق ......... حقوقت ماهانه که نیست
هفتگی میگیری یا روزانه یا بابت هر کامنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۹
۵
اسم سایت ناصراط وقتی میاد یاد گروه حشاشین میفتم!
سرباز گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۵
یعنی شما از علامه عالی قدر بیشتر میفهمین.
انقدر که علامه درس خوندن،شما خوندین؟
علامه مصباح به یک دنیا شبهه پاسخگو هستن،آن وقت شما از ایشان غلط میگیرین؟!!!؟!!!؟
واقعا از سایت صراط انتظارش نمیرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۶
۲
بالاخره صراط دیدی ته دیگت سوخت !
بعد از این همه حمایت از مصباح یزدی و جریان افراطی و فحش دادن به احمدی نژاد دنبال بودی صفحاتت حداقل یک بازدیدی بشه !
خوش باش ! دیگه همه توی افراطی رو خوب میشناسن !
این ایام هم میگذرد !
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۸
۷
شماها آمده اید برای ایجاد افتراق در جامعه
شماها در حدی نیستید که به علامه مصباح جسارت کنید
sun
|
Iran, Islamic Republic of
تفرقه رو اونی دامان میزنه که مردم رو یک طرف میگذاره،رهبر رو طرف.
یک اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۸
۸
علی آقا غفاریان - تشکر فراوان /
سایت صراط را بصورت نسبی قبول دارم ولی این مطالب شما را به صورت کامل پذیرفتم.
یاحق...
علی اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۷
۸
علی غفاریان ! خدایی فکر میکنی مقام معظم رهبری از این نوشته شما راضی باشه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۶
۵
بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) فرمدند::
« من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله ـ صلی الله علیه و آله ـ و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن علی ـ صلوات الله و سلامه علیهما ـ می باشند. آن حجاز که در عهد رسول الله ـ صلی الله علیه و آله ـ مسلمانان نیز اطاعت از ایشان نمی کردند و با بهانه هایی به جبهه نمی رفتند که خداوند تعالی در سوره توبه با آیاتی آنها را توبیخ فرموده و وعده عذاب داده است. اما امروز می بینیم که ملت ایران از قوای مسلح نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج تا قوای مردمی از عشایر و داوطلبان و از قوای در جبهه ها و مردم پشت جبهه ها با کمال شوق و اشتیاق چه فداکاری ها می کنند و چه حماسه ها می آفرینند. و می بینیم که مردم محترم سراسر کشور چه کمک های ارزنده ای می کنند… اینها همه از عشق و علاقه و ایمان سرشار آنان است به خداوند متعال و اسلام و حیات جاویدان . در صورتی که نه در محضر مبارک رسول اکرم ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ هستند و نه در محضر امام معصوم ـ صلوات الله علیه ـ و انگیزه آنان ایمان و اطمینان به غیب است .»
پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۶
۷
مشقاتو نوشته بودی که ایراد گرفتی ؟ تازه از سخنرانی همین یه جمله یادت مونده؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۶
۱۱
ای مگس غرصه سیمرغ نه جولنگه توست...

بچه بشین سر جات
از آیت الله مصباح انقلابی تر شدی ؟

اگر قرار باشه تو یه قضیه اسلام شناس و مرد بصیری مثل ایشون یا جنابتون نضرات متضادی داشته باشید مطمئت باش احتمال اینکه نظر تو غلط باشه 99/9 درصد هست

برا گنده کردن خودت راه بدی انتخاب کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۶
۷
سلام
بنده شناخت کافی از نظام ارزشی و تفکرات و جهت گیریهای آقای غفاریان ندارم اما اگر ایشان اصول گرا به معنای حقیقی آن(یعنی تقید به ارزشهای الهی) خود را معرفی می کنند شایسته نبود عالم بزرگوار و فرهیخته و بی نظیری همچون آیةالله مصباح یزدی را -که هم مشربی او با مقام معظم رهبری (حفظه الله)در مقوله ولایت مطلقه فقیه باررها از لسان مبارک حضرت آقا مورد تایید قرار گرفته است- مورد تاخت و تاز که دور از شان یک نویسنده اصول گراست قرار دهند و ایشان را (العیاذ بالله) متملق بنامند
بهتر بود ایشان قبل نگارش و انتشار عجولانه این مطلب منافی با شأن اصولگرائیشان زانوی ادب و تلمذ مقابل حضرت آقای مصباح میزدند و علت یاعلل فرمایش ایشان را از خودشان جویا می شدند تا دچار چنین شطحیاتی نمی شدند.
اتقو الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۴
۸
در این شرایط نباید به علامه مصباح ایراد گرفت!! چون دشمنان داخلی می خواهند از آب گل الود ماهی بگیرند!
خودمون خودمونو خراب میکنیم...
ول کنید بابا..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۵
۴
متاسفم برای این همه به هم پریدن واقعا چقدرتخصص داریم که راحت اظهارنظر می گنیم . مثل اینکه برای آون دنیامون وقیامت گردن کلفتی داریم که بار زیادی رو تحمل کنیم مهمترین چیز برای هرنیروی دلسورانقلابی تربیت واخلاق اسلامی است نه به هم دیگر اهانت کردن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۵
۵
وقتی جامعه لیاقت دارد که به دستورات و رهنودهای رهبری گوش کند . من خواسته های اقا از صدا و سیما را مروز می کرئم دیدم هیچ کجا حرفی از این همه توصیه های رهبری زده نشده و کسی ان را مطالبه نمی کند . همینوطر در مورد اقتصاد مقاومتی که دولت با واردات سیگار فلان و خودورهای میلیاردی و امثالهم به ان دهن کجی می کند از این مصادیق چه در مکورد کوتاهی های ما مردم و دولتیان و مجلسیان بسیار است و این همه مویئد بی لیاقتی ماست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۵
۵
با سلام
به متن کاری ندارم ولی تقابل شما با جبهه پایداری درک نمی کنم
چرا هر وقت می خواین از کسی انتقاد کنید اسم از جبهه پایداری میارید.
من این جمله رو درک نمی کنم
ا این وجود و با توجه به اینکه رهبری خود را خدمتگذار مردم می دانند چگونه رهبر معنوی جبهه پایداری انقلاب خدا را شاهد می گیرد که جامعه ی ما لیاقت چنین رهبری را ندارد؟
آشنا
|
United States
|
۱۰:۳۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۷
آقا ی مصباح شما که برای مردم ارزش قائل نیستید چرا با رای آنان به خبرگان رفتیدوالتماس می کردیدبه باقرلنکرانی رای بدهند
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۵
۴
اولا نقدت را بردار قال قضیه رابکن ثانیا دلم به درد آمد از واژه چاپلوسی استفاده کردی ثالثا امیدوارم توفیق جبران داشته باشی رابعا نکنه می خواستی ببینی علامه چقدر طرفدار داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۸
۷
هنوز سن و سال شما و سواد شما به حدی نرسیده است که از علامه اشکال بگیری . خیلی بد تو زمین دشمن بازی کردی صراط
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۸
۵
کاش جناب مدیر مسوول اندکی به شان و جایگاه و علم خود توجه می کردند. آنچه از ظاهر متن روشن است فاقد ابتدایی ترین آگاهی در زمینه اسلام - سیاست و چارچوبهای نظری حضرت امام و مقام معظم رهبری هستند.
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۷
۶
اما با اینکه فکر می کنید مبالغه آمیز گفته و به مصلحت نیست اینجوری گفته شه
اما به نظر من حقیقتا مردم و جامعه ما لیاقت چنین رهبر بزرگواری را ندارد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۹
۷
همانطور که میدانیم صراط با جبهه پایداری انقلاب اسلامی مشکل دارد زیاد جای تعجب نداشت
متاسفم برات صراط یعنی فقط از علامه این جمله رو برای تخریب گیر آوردی ؟
لعنت بر منافق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۹
۷
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
وعده ما اون دنیا جناب غفاریان...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۲
۱
چرا نظر بنده را در سایت قرار نمی دهید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۸
جناب آقای غفاری هنوز خیلی مونده که درباره آقای مصباح حرف بزنی وووچه قدر درس خوندی وووچه قدرپای درس بزرگان دین مثل آیت الله بهجت نشسته ای ووو خواهشا به سایت خود برس و به بزرگان کاری نداشته باش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۸
۶
ببینین چقدر به شعور مردم توهین میشه...خداییش ظلمه..صراط منتشر کن لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۹
واقعا متاسفم برای اینکه قدر بزرگان دین رو نمی دونیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۷
۱۲
وقتی که اقای مصباح حقی برای مردم قایل نیست .ومیفرمایند.مردم چه حقی دارن.وبسراحت هم این جمله را میگن وبه مبارزات قبل ازانقلاب هم ............... .ایا هنوز هم بعضیها دوستدارن ازایشون دفاع کنند.ضمن انکه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۹
۶
باسلام....ظاهرا مدیر مسئول محترم بنا دارند بعد ازتخریب تمام قد دکتر احمدی نزاد اینبار به سراغ علامه حضرت ایتالله مصباح بروند....من از خوانندگان همیشگی سایت صراط هستم اما احساس میکنم این سایت از سوی نیروهای غیر ارزشی هدایت میشود.....برادر من کشور رو ومدیریت های اجرایی واقتصادی وسیاسی رو عناصر افراطی وریش پروفسوری فتنه گر غصب کردند توهنوز چسبیدی به اینکه احمدی نزاد تخلف کرده یا ایت الله مصباح چی گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا به خود بیایید بفهمید که اختلاف اعضای بزرگ خانواده انقلاب علنی کردن نمیخواد وتهدید نیست .ایت الله مصباح صدها کتاب نوشتند که در سطوح عالی حوزه ها تدریس میشود حالا شما به ایشان ایراد گرفته اید که دفاع بد نکنید......
علی
|
United States
|
۰۸:۲۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۱۰
به خدا قسم حضرت مصباح یزدی مرد اسلام ناب و صدر اسلامی است.او فقط حقیقت را میگوید.شما از چه ملتی دفاع میکنید؟ملتی که اکثرش ریاکار و بدحجاب و ملی گرا هستند .اینکه چشممون رو ببندیم و حقیقت را نبینیم و نگوییم چیزی درست نمیشود.اگر این ملت خوب بود ما امروز اینقدر برای اجرای احکام و حدود الهی مشکل نداشتیم.صراط جان این روشنفکر بازی ها رو بزار کنار و تو هم بیا حقیقت رو بازگو کن.
علی
|
United States
|
۰۸:۳۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۱۴
هیچوقت یک مسلمان واقعی با حضرت مصباح یزدی مخالفت نمیکند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States
.
دمتون گرم واقعا !!! آدم میمونه چی بگه !!!

پیغمبر بعدی هستند ؟؟ هرکسی مخالف اعتقاد ایشان بود، مسلمان نیست؟

شماها دیگه کی هستید !!!!!
ناشناس
|
United States
امین جون ناراحت نباش اا بالاخره نون در اوردن سخته دیگه .چرا درک نمیکنی؟
جمالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۱۶
لفظ غلامه کاملا ناصحیح است لظفا این لفظ را هرگز به کارنبرید.این یک روحانی معمولی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست است .
غفارپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۷
جناب آقای غفاریان مدیر مسئول صراط ؛
بد اخلاقی ها از سوی شما پایه گذاری می گردد، چرا که اگر جایگاه علمی- عرف - عقل و اخلاق در میان بود ، حرمت شکنی توسط امثال شما به بهانه دفاع از رهبری ، انتقاد از عالم دیگر فتح باب حرمت شکنان دیگر نمی شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۶
صراط بی سواد........
حزب الله بهبهان
|
United States
|
۰۹:۱۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۱۰
اقای مدیر مسئول ! بد جوری ناشیانه زدی به کادون . تردیبدی ندارد که جامعه ما لیاقت وجود چنین رهبر فرزانه ای را ندارد . من تو هم جزو همین جامعه هستیم . تو با نوشتن غیر ضروری این نقد ناصواب وتفرقه افکن که با هدف تخریب علامه بصیر مصباح یزدی ثابت کردی کهع از آن دسته هآدمهای جامعه هستید که به معنای واقعی لیاقت نداری زیر سایه چنین رهبر بزرگواری زندگی کنی .
حیا کن چقدر گرفتی که علامه وجبهه پایداری را تخریب کنبد .
چون متوجه شدید علامه در قلب اکثذیت مردم در طول جایگاه رهبری قرار دارد اینطوربه دستور اربابهایت داری تخریب مب کنی ؟
اگر تو مردی ومسلمان این نظر را منتشر کن تا مردم قضاوت کنند .
ali
|
United States
این دیگه کیه بابا اللهم اشفع
ali
|
United States
حزب الله بهبهان از واشنگتن؟؟؟؟!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States
.
در قلب اکثریت مردم جا دارد ؟؟؟؟واقعا خودت به حرفت اعتقاد داری ؟؟؟

اگر اعتقاد داری که جاهلی ، اگر اعتقاد نداری که مغرضی !
ناشناس
|
United States
خوب میشی ایشالله .خدایا شکرت
راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۵
۱۰
صراط ، سايتي كه با هيچ كس عهد اخوت نبسته بجز دشمنان اسلام .

عناد مدير مسئول كم فهم اين سايت نسبت به نظام و رهبري هر از چند گاه همچون دم خروس از لابه لاي فتنه گري اش بيرون مي زند و خدا ماهيت واقعي وي را به خوانندگان مي نمايد آنجا كه در ميان انبوه مطالب به ظاهر طرفدار انقلاب ناگاه مطلبي از اصلي ترين مهره سايت بيرون مي آيد كه مخالف صد در صد نگاه امام خامنه اي ست . وقتي مطهري زمان با كور دلي امثال فرقان هاي سايت دار اينگونه تخريب مي شود .
حضرت علامه ، محكم و استوار بمان كه اين كوته فكران و بي سوادان را تاب نظاره اسطوره اي همچو شما را نيست .
محمد صمدی
|
Iran, Islamic Republic of
آقای راد گرامی؛ شما که برای خودت تحلیل میکنی و صراط نیوزو ضد ولایت فقیه میخونی و احتمالا هر کی به جبهه پایداری و سرانش انتقاد کنه از نگاه شما جهنمی محسوب میشه اما بد نبود کمی صبر می کردین و ماست مالی کردن این اظهارات آیت الله مصباح توسط شاگرد ارشدشون آقای روانبخشو میخوندین .
خودشونم فهمیدن درست بیان نکردن اونوقت شما شدی کاسه داغ تر از آش!!!

اینم لینک اصلاح صحبت های آیت الله مصباح یزدی توسط شاگرد ارشدشون::

توضیح شاگرد آیت‌الله مصباح درباره اظهارات اخیر: منظور علامه از "جامعه"، "خواص" بود!


http://www.seratnews.ir/fa/news/212825/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D8%AD-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B8%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%88%D8%B1-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%A8%D9%88%D8%AF
lمرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۱۲
حضرت امام خمینی(ره): میزان رای ملت است.معتقدم نظر خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای نیز در مورد نقش مردم همین جمله باشد. از صراط نیز بابت انتشار افکار مخاطبان سپاسگذارم.
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۶
سلام من زیاد بنای اطاله کلام ندارم چون گفتنیها گفته شده . فقط گلایه میکنم که شما چرا برای نقد به گزینش یک جمله یا کلمه روی میاورید این جمله متصل به متن صحبت است که وقتی در جای خود قرار بگیرد دیگر مفهوم برداشتی شما را نخواهد داشت برادر تقوا تقوا تقوا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۷
به جای این همه نقد یا تعریف از عملکرد مصباح در انقلاب و نهضت و دفاع مقدس و همراهی با امام بگوئید تا همه بدونن ایشان چه دیدگاهی داشته و داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اولا که بیشتر از کسانی که شما فکر میکنید همراه امام بودند چون بعضی که ظاهرا خیلی در انقلاب فعال بودند خلاف خواست امام حرکت میکردند اما ایشان دقیقا همان که امام میخواستند یعنی مبارزه فرهنگی انجام دادن نه مبارزه مسلحانه
دوما به فرض کسی در انقلاب خیلی جدی نبوده دلیل نمیشود الان حرفهای او غلط و باطل باشد
سرباز ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۱۶
همین آقایونی که الان دارن آیت الله مصباح رو اینجوری تخریب می کنن همینا زمان آیت الله مطهری اون عالم بزرگوار رو تخریب میکردن.
دوست محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۶
۴
هر وقت به 5% فرمایشات رهبری عمل کردید بزنید تو دهن علامه
به نظر من نه تنها ساده لوحانه نوشتید بلکه توجه نکردید در کنار چه کسانی قرار میگیرید
شما یکی از مصادیق همون جمله اید
یعنی یکی از کسانی که لیاقت داشتن همچین رهبری رو نداره
اگر بهتر فکر میکردید متوجه میشدید نظر رهبری و نگاهشون به علامه همون نگاه امام خمینی به شهید بهشتی و شهید مطهریه
این مدل مقاله نویسی بیشتر منتسب به جریان افراطی اصلاحاته
تو همین چندروز گذشته هم سایت رفسنجانی یه مقاله سبک و بی معنا در مورد علامه منتشر کرده بود و میگفت ایشون 10سال مخالف خط انقلاب فعالیت کرده
این مقاله شمارو در صف دشمنان رهبری قرار میده
بهتر بود در سایت علامه سؤالی مطرح میکردید تا پاسخ درست بگیرید
به بنده که پاسخ میدن
به شما هم حتما پاسخ میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۷
۵
بایک بزرگتر ومخصوصا که عالم دینی هم باشند اینگونه صحبت کردن بسیار زشت وزننده است اقای مقاله نویس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۶
۵
پیام ها نشون میده خوب ننوشتی مدیر مسول عزیز ... بیشتر مراقب باش
سیّد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۳
۴
لطفا بد نقد نکنید؛

اتفاق جامعه ما بسیار هم لیاقت همچین رهبر عالی قدری را دارد. چه نیازی به حفظ همان معنای جمله هست؟

مشکل جمله ی آقای مصباح ادبیاتش نیست، اصل معنایش است.

خود شما هم زدید چشمش را در آوردید عوض اصلاح ابرو!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۷
۴
جناب غفاریان حرمت شکن ، همین کسانی را که علم می کنی تا به حضرت علامه مصباح توهین کنند یک روز نوبت تو خواهدشد....
پدرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۷
۴
بنده تو اون مراسم بودم و تمام صحبت ها رو گوش دادم و هرچند به جریان مصباح نقد دارم اما این تهمت و توهین بزرگی است که دارید انجام می دهید .از آخرت خود بترسید. من الله توفیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۷
۸
جناب مصباح!
این رسم قدرشناسی از مردمی نیست که همه چیزتان را مدیون آنها هستید. به زندگی نامه و امکانات امروزخودتان بنگرید که از کجا به کجا رسیدید. جز این است که به لطف مجاهدت ها و صبوری های همین مردم و در سایه نظام جمهوری اسلامی ، بحمدالله به امکانات معتنابهی دست یافته اید؟ پس حرمت دار مردم باشید و قدر نعمت بدانید
یه فعال رسانه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۴
۴
به شما تبریک میگم که با مطالب زرد توانسته اید اینقدر مخاطب جذب کنید.
کاری با مصباح ندارم ولی در بین سایت هایی که به مصباح حمله می کنند انصاف دم شما یکی گرم که بهتر از همه تونستید مخاطب جذب کنید
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۴
۴
با سلام و احترام
آیا امت مسلمانی که در جبهه های جنگ، انتخابات، تظاهرات ضد آمریکایی و ضد استکباری، صبر و شکیبایی در مقابل تحریم ها و . . . . . حماسه آفرینی کردند شایسته آن نیستند که با سرفرازی عزت و افتخار پیدا کنند؟ رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید کرده اند با بزرگ نمایی ها گناه نکنند و همواره با دلسوزی از محرومین و مستضعفین دفاع کرده اند، چرا پس از بیش از 35 سال انقلاب باید شاهد این چنین گفتارهای ضد مردمی ایران اسلامی باشیم؟ باید برای تداوم فرهنگ دینی از این چنین صحبت هایی پرهیز شود و از مردم عذرخواهی شود.
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۹
۶
آقای غفاری سلام.
خواستم بگویم مراقب باشید که این شعارتان (عقد اخوت) موجب لاقیدیتان نشود به نظر بنده خوب است انسان با دوستان خدا عقد اخوت ببندد.خوب است انسان یک سری قیودی برای خودش داشته باشد. خوب است انسان حتی در حرف و شعار هم قید داشته باشد و بی قید نباشد. کم کم عمل به این شعارتان شما را به جایی خواهد برد که آن لامذهب در گفته هایش گفت که اگر روزی انسان بخواهد علیه خدا قیام و تظاهرات کند مانعی ندارد. فافهم
یاابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۶
۴
واقعا همینطوره به جزتعدادکمی از خواص ، بقیه لیاقت چنین رهبری رو ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
خواص با بصیرت یا بی بصیرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
۸
۱۲
شما كه هيچى! گنده تر از شماها هم در برابر آيت الله مصباح هيچى نيستن
الم
|
Iran, Islamic Republic of
گنده معمولا به لات ها میگن از لفظ مناسبی استفاده نکردی میخواستی شیطنت کنی یا
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۹
۶
آخه آقای مدیر مسئول چقدر ارزش داشت جلب نظر مخالفان و معاندان علامه که اینطور با استفاده از الفاظ وقیحانه ی تملق گویی دل دشمنان علامه رو شاد کردید؟
شک داری که منو تو که ادعای ولایی بودنمون میشه لیاقت وجود آقارو نداریم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۷
۱۳
مصباح اگر در هر موضوعی علامه باشد در سیاست بهتر است اظهار نظرنکند چون آقای ولایتی گفتند سیاست کلاس فلسفه نیست و بنا بر این ورود مصباح به مسائل سیاسی آدمو یاد فرمایش امام می اندازه که به منتظری گفتند برو حوزه دنبال دسی و بحث حوزوی در مسائل سیاسی دخالت نکن
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
چه استدلال جالبی کردی خوب است بنده متن شما را کامل کنم. خوب است متن شما را اینطور ادامه دادکه:
ناشناس جان سعی کن کامنت نوشتن را رها کنی و به دنبال تیله بازیت بروی شاید به جایی برسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۴
۴
آقای علی از تنکابن،این جملات قصاری که شما درمورد مصباح پیدا کردی خیلی بیشترش درمورد هاشمی و. .. عم هست.خیلی نگرد. حال افراد مهم است. هرچند در گذشته مصباح هم قدمی برای انقلاب وجورد ندارد و ایشان از برکات انقلاب برای آخوندها فقط مستفیض میشوند وگرنه تاکنون جز سخنرانی انرژی دیگری برای انقلاب نذاشتند. که اینکار رو معلمهای دینی خیلی بیشتر سر کلاسها انجام میدن
نظر سید حسین علوی مدیر مسئول سابق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳
۵
توجه توجه
متن زیرو سید حسین علوی مدیرمسئول سابق سایت صراط نیوز در یکی از گروههای نرم افزار واتس آپ منتشر کرده ...
بخونید
جالبه ....


بسمه تعالى
باسلام به همه برادران
به اين جمله جناب روانبخش عنايت فرماييد:
"منظور علامه مصباح از عبارت "خدا را شاهد میگیرم که جامعه ی ما لیاقت چنین رهبری را ندارد"، این نیست که مردم شایستگی چنین رهبری را ندارند!"
اولا اين حقير خود را در مقام و شايستگى نقد جناب مصباح يزدى(حفظه الله تعالى) نمى دانم و آنهايى هم كه اين كار را در علن كردند خواسته و ناخواسته آب به آسياب دشمن ريختند.
ثانيا اما اين چه مدل توجيه، درست كردن است آخر؟!!! اين چه حرف بى ربط و غلطى است كه امثال جناب روانبخش مى زنند و عزيزان ما در صابرنيوز و امثالهم نيز بدون هيچ نقدى منتشرش مى كنند؟!!!
حرف آقاى روانبخش بدون هيچ ترديدى مصداق تناقض گويى و تفسير برخلاف نص است. سخن ايشان خدشه بر ذات مُبيّن كلام استاد است! اين همان كار زشتى است كه خود علامه مصباح يزدى در نقدهايشان بر "هرمنوتيك" آن را شديدا نكوهش فرموده اند!!!
آقاجان! جامعه ما مجموع مردم ماست، نه عده اى خواص!
اگر چنين است - كه قطعا چنين است! - چرا مى خواهيد بر كلام استاد ماله بكشيد؟!!! كدام عاقلى عده اندكى به اسم خواص بى بصيرت را مترادف با كل جامعه اخذ مى كند كه شما چنين كار غيرعقلايى را به علامه منصوب مى فرماييد؟!!!!!!!!!
عزيزم! اگر معظم له به اين نتيجه رسيده اند كه حرف اشتباهى را از سر سهوالبيان ايراد فرموده اند بهتر اين است كه خودشان با صراحت اعلام بفرمايند كه اشتباهى رخ داده و صرفا يك اشتباه لفظى بوده. بفرمايند مى خواستم عده اى از خواص را خطاب كنم كه اشتباها كل جامعه بر زبانم جارى شد. اين بسيار پسنديده تر از آن است كه يك مفسر جلو بيايد و به جاى قائلى كه خودش زبان دارد و حى و حاضر است تفاسيرى اينچنين؛ مخالف نص صريح و پارادوكسيكال بيان دارد؟!
اگر باور داريم
كه در كارى اشتباه كرده ايم
اشتباه بزرگتر آن است كه
اشتباهمان را با اشتباهى ديگر بخواهيم لاپوشانى كنيم!
و خداوند سايه عالمان مجاهدى چون حضرت آيت الله مصباح يزدى را بر سر همين جامعه مستدام دارد
بحق محمد و آل محمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
............... این تخم حرومیه که جنابعالی کاشتی رفتی.
عوض این آدم باش البته از آدمی مثل تو که به راحتی آب خوردن تو ماجرای کتک کاری با رئیس دانشگاه علامه دروغ میگه بیشتر از این انتظار نیست دیگه. بعد بچه های بسیج دانشگاه علامه گفتن که اصلا همچین چیزی نبوده و این آقا درروغ میگه. خجالت بکش و آدم باش. حرفای گنده گنده زدن شایدفقط آدم رو باد کنه بعد یکی هم پیدا میشه با سوزن باد ت رو خالی می کنه.
HZA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۸
۶
جناب مدیر مسئول لطف کنید با این فکر کوتاهو زبون دراز فعالیت رسانه ای رو کلا بذارید کنار
در غیر این صورت با مشت محکم بچه های ارزشی و انقلابی پاسخ شمارو خواهیم داد
اگر شک دارید میتونید ادامه بدید
تحلیلهای شما بیشتر شبیه تفاله تحلیل های جریان وهابی در مورد شیعیانه
خودتونو از صف دشمنان و مخالفین نظام جدا کنید
برادرانه میگم
اینجایی که شما ایستادید جای پای یه بسیجی انقلابی نیست
ببخشید اگه حرفام ناراحت کنندست
از من ناراحت بشید بهتره تا تو صحرای محشر معطل پاسخ دادن به این مواضعتون باشید
برادر شما
HZA
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۵
۱
اقای غفاری صراط کج صراط دل نداشتی مطلب منو چاپ کنی واقعا که
اسفندیار رفیعی کشتلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۶
۶
مگسا(مدیر باصطلاح مسئول)عرصه سیمرغ(مصباح فیلسوف)نه جولنگه توست
عرض خود میبری و عرضه هم نداری که زحمت حاج آقا را بیاری
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۹
۳
سلام به خوانندگان این مطلب

اما چند نکته برای به صراطی ها:

1- برای مخاطبانتون دقیقا مشخص کنید این صراط به کدوم سمت می ره؛ والا این جوری که شما یکی به نعل می زنید یکی به میخ خیلی بعیده که به صراط مستقیم منتهی بشه

2- شعار «ما با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم» با این باور تشیع که می گه« اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ» هیچ سنخیتی نداره!!

3- تا حالا فکر می کردم شما تو جبهه خودی ها هستید اما نگاه تند و تیزی دارید که موجب شده بعضی وقت ها واقعیت ها رو بد بینید و بد بیان کنید اما با این مطلبی که گذاشتید تقریبا مطمئن شدم که نیت شما خیر نیست و گاهی واقعیت ها رو واژگونه جلوه می دید.

4- یه احتمال ضعیفی هم وجود داره که شما مصداق بارز این شعر باشید که میگه
دشمن دانا بلندت می کند
بر زمینت می زند نادان دوست

5-کار توی رسانه خیلی حساسه و اگر حتی یک نفر با این مطالب شما از صراط مستقیم منحرف بشه و به صراط شما کشیده بشه، شاید دیگه نشه خسارتی که می بینید رو با توبه و انابه هم جبرانش کنید.

6- امیدوارم خداوند عاقبت همه ما رو ختم به صراط مستقیم کنه و از سر تقصیرات دانسته و نا دانسته ما بگذره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۸
۱۱
ما رهبر عزیزمان را از جان و دل دوست داریم مهر و محبت ایشان در قلب و دل ما جاداره و ایشان نیاز ندارند که یکی که اسمش علامه باشد برای امور دنیوی و گذرا به پایشان بیفتند . ریا و تزویر هم حدی داره
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۶
جناب تحلیل گر و نویسنده محترم

خواهشمند است سخنان آقای مصباح را دوباره و با دقت گوش بده و بعدا نقد بنویس ما که گوش دادیم اینطور متوجه شدیم که ما و امثال آقایان مصباح همانطور که خودشان فرمودند باید طوری عمل کنیم که جامعه را رو به تعالی و اهداف الهی پیش ببریم و این نعمت رهبری هدیه ای است الهی به شیعیان خدایش دوباره برو سخنانشون رو گوش کن
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۵
۶
یادمون نره ملاک حال افراد هستش و نه گذشته...چندتا نکته...
1-ایت الله مصباح تو قضیه انتخابات اخیر عملکرد خوبی نداشت ...
2- یادمون نره ایت الله مصباح در سال 1342 که امام امر فرمودند ما امسال جشن نیمه شعبان نداریم تنها کسی بودند که قم رو چراغانی کردند و با امام مخالفت کردند تو این قضیه..
3- ملاک فقط حضرت اقا ست وبس ومن احساس میکنم که حضرت اقا اون حسابی و که قبلا روی ایت الله مصباح باز میکردند دیگه رو ایشون ندارن..
اتفاقا به نظر من ایت الله مصباح وحزب مطبوعشون (پایداری)بیشترین ضربه رو به جریان اصولگرایی وارد کردند.
بهتره ایشون تو بحث سیاست که در حیطه تخصصی ایشون نیست وارد نشن و به درس وبحث در حوزه بپردازن..
ایشون از لحاظ علمی شخصیت برجسته ای هستن اما تو حوزه سیاست متاسفانه عملکرد انچنانی نداشتن ...
بنازم به هوش و بصیرت حضرت اقا که افراد رو بر اساس شرایط حال می سنجن ونه گذشته...
خواهشا چاپ کن صراط عزیز...
عقیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۵
۴
جناب اقای غفاری قران در جای جایش دارد اکثرهم لا یعقلون و.....واین را نسبت می دهد به اکثریت بشریت نه یه جامعه ی خاصی ایا قران نیز دارد به مردم توهین میکند؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!
رفیع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۶
با چه مجوز شرعی به آیت الله مصباح تهمت تملق گویی میزنید؟ آیا مطمئنید تعریف از رهبری رو به این نیت رو نجام دادن؟ البته با نکته اول شما کمابیش موافقم.